Sirdalud

Onkohan tuo cirdalud vaarallinen jos on sydän leikattu ja verenohennuslääke? Olin eilen ryyppäämässä niin kaveri tuikkas 4mg cirdaludin josta otin puolet. Otin myös jonkun laimean bentson. N. tunti meni niin alkoi rentouttamaan niinkun bentsot yleensä, mutta kun lähin vessaan niin noustessa sohvalta iski päähän ihan uskomaton kuuma aalto ja meinasin pyörtyä. Käveleminen oli kuin litran kossun jälkeen.
No siinä sitten istuskelin ja join drinkin loppuun ja alkoi vaikutuskin hieman laantumaan, lähdin kotiin, söin ja menin nukkumaan, uni tuli helposti.

Mutta nyt ihmetyttää kun on hirveät rytmihäiriöt jos esim. menee makuulle. Jos pulssia saa kiihdytettyä, ei esiinny mitään häiriöitä. Vähäsen pelottaa nuo tykyttelyt nimittäin :neutral_face: (Huom, mulla ei koskaan normaalisti ole rytmihäiriöitä)

Toi toinen puolikas menee kyllä vessanpönttöön :imp:

Onkoha muute vaarallista krapulas/laskuis tuupata sirkka että sais unta ? En kyl ole aikeis niitä tuuppia enää mut äärimmäisen hädän varalta mul on yks 4mg kuitenki olemas, jos vaikka tyyliin psykoosi iskee tai muuten vaa ahdistaa aivan vitusti niin saa hetkeks tajun pois.

Ite rätkäsin 2mg sirkan hihaa, hyvät olot tuli mutten tipahtanu.

Mul o melkei aina tullu 2-6mg doseil uni about samantien lyömisen jälkee, ei ees värkkejä kerenny pestä. Mut siiton kyl reilusti yli vuos aikaa ko viimeks niitä rätkin, ei tulis enää mieleenkää muuten ku tosiaan äärimmäises hätätilas. Mitää hyvää oloo niisten o saanu, ainoostaa väsymyksen/tipahtamisen.

Oli kyl essoja viel vähä vaikuttamas alla, en sit tiiä johtuks siitä etten tipahtanu, voi tosi olla yksilö kohtastaki.

Sitä on ylipäänsä vaarallista tuupata - jos on pakko tökkiä niin lihakseen injektoituna ei ole samalla tavalla vaarallinen ja toimii muutamassa minuutissa.

Vedä mielummin nokkaan, tulee hetkeksi epämielyttävää, kun naama on täynnä jauhoa, mutta jonkin ajan kuluttua tulee kummasti väsyneempi olo :wink:

Nokitus on vastenmielisin tapa käyttää huumeita, mieluummin oon selvinpäin ku rupeen nenääni jotai vetään. Tekee pahaa edes kattella ku muut nokittaa.

Olenko ainoa Päihdelinkissä jolla pari Sirdaludia ennen nukkumaanmenoa vaikuttaa unien näkemiseen? Tuntuu siltä että aina kun olen ottanut Sirdaludia ennen nukkumaan menoa niin näen yhä päättömämpiä ja pidempiä unia, jotka muistan kuitenkin aamulla.

Kyllä ne mullakin vaikuttaa uniin, tulee vahvana ja outona. Tajunnantilaan vaikuttavat muutenkin vähähn. Hän hän.

Sirdalud menettää helposti tehonsa pitkään käytetettynä, mutta otappa 2-4 mg Rivatrilia mukaan niin johan loistaa.
Rivatril on yksi vahvimmista rauhoittavista lääkkeistä, tosin Stesolid vie jalat kyllä ja heti, ja on siis varmasti vahvin resepti lääke, tosin myös vaikeasti saatavissa, puoliintumis aika on noin 72h (kuten Rivatril), joten aamulla kun käy :smiley: röökillä niin verenpaine laskee niin että kaatuu. On koettu. :wink:
Jos jotain psykoosi oireita alkaa olla niin sirdalud aiheuttaa pelkotiloja ja painajaisia toisin kuin Rivatril ja Stesolid.
Kuitenkin psykoosin estämiseksi on parasta, että kotona on pari 100-200mg seroquel taplettia. Ne on antipsykootteja ja siten estää tehokkaasti harhoja ja luuloja. Vaikutus alkaa noin 1-2h päästä, joten älä ota lääkettä liikaa, se on vaarallista.
Unilääkkeistä paras on kai tenox, mutta sekin on relaxantti ja vain rauhoittaa uneen pääsyä.
Mutta Zolpidem Sandoz 10mg nukuttaa turvallisesti ja antaa hyvät unet, sekä aiheuttaa lievää muistin menetystä, joten eiliset törmäilyt ei paljon vaivaa aamulla, lääke antaa kuitenkin miellyttäviä ja sexuaalisia seikkailu unia joten miksipä ei?

Älä yliannostele, se tappaa!!
Tämä on muuten hyvä ja testattu resepti jaksamiseen. :sunglasses:

Stesolid. sain alkoholismiini niitä respalle mutta en rouskinu kun muutaman.En oikein tajua että mitä helvetin iloa niistä pitäis olla alkoholistille kun ne ei omalla kohdalla tehny oikein muuta kun pisti niin perkeleen syvään uneen! Nukkuminen on tietty hienoo hommaa…

8mg nenäreikään väsytti ainaki minua aika hyvi. En ollu ees sitä enne kuullukka koko lääkkeest :laughing: Viihdearvo 0, muut en moisest tiiä.

Stesolidit ja Risolidit on imo pelkkii putkapameja. Ei niin mitään efektiä lähde. Tosin eipä minulla mikään bentso suurillakaan annoksilla jeesaa ahdistukseen. Stesot ja Risot ei oo toiminu myöskään kavereilla, isommillakaan anno0ksilla. Mut yksilöllistähän nää.

No niin perkele on putkapameja! ei mitään jeesiä oikeisiin ongelmiin, tähän taitaa toimia vaan itsekuri. Perkeleen absolutistix en kyllä ala mutta holismi on nykyään kurissa. Ei tosin kiitos Stesolidin. Jos noista nukahdus bentsoista vielä puhutaan niin kyllä ittellä toi Sirdalud toimii hyvin. Samaten tämä ihastuttava/vihastuttava Imovane, niin ja Stella on kanssa jees. Tosin luetaanko toi tsolpideemi nyt sitten varsinaisesti bentsodiatsepiiniksi…

Mitäs vikaa stesolidissa, kun siinä on vaikuttava aine diatsepaami, ihan sama kuin diapamissa? Koostumus vain eri.
Sitäpaitsi stesolid novum on aika kivaa stuffia… Risolid taas ei ole bentso ollenkaan, vaan diatsepaamin esiaste klooridiatsepoksidi joka metabolisoituu diatsepaamiksi elimistössä.
Sirkkoja ei tosiaan kantsis töötätä, voipi halvaantua käsi (tai jalka). Mieluummin syömällä.

eipä itellä oo alkanu tekee muuta ku lähinnä väsyttämään…toki pikkujumitus ja rento olo tulee ensin päälle, mutta itellä riitti jo 3-4 tommosee rentoo jumitukseen mutta tottakai tämäki on yksilökohtasta… lihaskipuihin kyllä auttanut:)

Vitun moisen pöhnän niistä saa eikä muuta, ja sit ku yrittää nukkua jalkoja pakottaa aivan saatanasti eikä pysty nukkuu, näin siis mulla suuremmilla annoksilla.

Mulla se auttaa lihas särkyihin varsin mainiosti, ehkä myös unettaa jos sen ottaa “väärin”