Sirdalud

Niinno kyl 4mg rännittämällä saa n. 20 sekunnin ajaks normaalista poikkeavan oudon olotilan, emt sitte onko se viihdettä…

lyökää depottei

Oon sirkani rännännyt kun olin teenagekicks… :open_mouth:

“teenagekicks”

Tosiaan pistää nukuttamaan aika lailla. En nyt noita vois sanoa, että nuo olis viihdekäyttöön, enemmänkin siihen mihin ne on tarkotettu, eli lihaskipuihin yms. Nokitin 4 mg noita kerran ja vei koko loppupäiväks mun kaikkista lihaksista voimat. Ei hauska lääke :confused:

Kyllä mä sain 2mg sirkalla nokitettuna 2h hyvät letkeät olot jonka jälkeen iski tajuton väsymys. Illalla unilääkkeeksi varmasti mukava. 2h mukavaa oloa ja sitten vällyjen alle nauttimaan sirkan suomasta lempeästä unesta. <3

mä en saanu mitää oloo 2mg nokituksesta. Seuraavana päivänä 4mg suunkautta ei mitää kummosta. Armeejassa laatta 2mg tuli vaan löysä olo.
Ihmettelen kun jotkut sanoo saavansa jotain kiksejä sirrasta.

Minut ne tiputtaa totaalisesti maahan.

Ei siis välttämättä uneen, mut lepoon kuitenki.

Ei mitään viihdearvoa (kuten ei bentsoillakaan) mut kenties sit unensaantiin tai jos haluaa maata paikallaan koko päivän.

Joo mitään viihdearvoo mä en Sirkoille anna. Suoraa roskiksee joutaa. Mutta ainut hyvä puoli on siinä että oikein käytettynä oikeisiin vaivoihin se toimii todella hyvin. Jotunu niitäkin syömää joskus ihan vaivoihin. Illalla ennen nukkumaan menoo heittää yhden tai 2 naamaa nii aamulla on paljon parempi ja relaxoituneempi olo.

Jos haluaa ottaa jotain viihteellistä riemua irti lihasrelaxanteista niin oiva aine on sitten Orfenadriini.

Wittu kaveri on 2viikkoo ruikannu multa 6mg sirdaludei. noh nyt se tuli tänne ja halus väkisin et mä tuuppaan ne sille, no en kauan vineä kuunnellu (ei itse osaa, ja parempi joku osaava hoitaa) Noh, Murskasin sille about 3-4mg tosta kapselista. 5 min se oli pystys ja nyt se kuorsaa :smiley:
Ei se midis, mul on täs viinaa, jyvii ja guguu

:laughing:

Tän topikin ku lukee läpi ni voi vetää johtopäätöksen että toisil se relaksoi ja väsyttää enempi tai vähempi ja toisil se vaan relaksoi. Viihdettä se ei kyllä ole. Mutta ahdistuksen poistavat sen väsymyksen kautta.

True thing Nahka, ite ku otan sirkan ni otan sen “hatun” pois tai sit lääkemurskaimel jauhoksi ja shotin kans alas.

Mut Nahka, onhan se viihdettä maata sohvalla, jalat rahilla ja mikään lihas ei tunnu :sunglasses:

jou, itel on ny lätkä näit sirkkoi 4mg ja otin yhden tos pari tuntii sit maguar pullon kyytipoikana väsyttää ihan vitusti, vois vetää pikku torkut ja jatkaa sit viinin litkimist. mitähän haitta vaikutuksii näist voi olla? siis sirkoist?

pakkausselosteessa sanotaan niiden voimistavan muiden keskushermostoa lamaavien lääkkeiden vaikutusta, ja vice versa, mikä voi olla riskaabelia. alentavat myös verenpainetta, joten jos on ongelmia sen kanssa niin ei kannattane hirveästi syödä. alkoholin kanssa ne tosiaan vaan väsyttää ihan helvetisti.

Sirkat rentouttaa lihaksia, sydän on lihas, joten ei liian isoja annoksia ettei se tärkein lihas ‘rentoudu’ liikaa.

sirkka+texi---->tööt

ja sit on hyvä fiilis (paitsi et nukahtaa tyylii puolen-tunnin päästä)

Minä otin tuossa viikko sitten 8 mg Sirdaludia päästäkseni uneen. Aiemmin se onkin onnistunut. Olin siis täysin selvin päin (huumeita en käytä). Noin puoli tuntia lääkkeen ottamisen jälkeen mulle tuli todella outo olo, ja sitten ääni alkoi puhua päässäni ihan sekavia. Ja mä vielä vastailin sille äänelle :open_mouth: Yritin kävellä vessaan, mutta jalat eivät kantaneet, joten jouduin ryömimään sinne. Makasin vessan lattialla, tuijotin kattoa ja ajattelin, että nyt tulen hulluksi. Konttasin takaisin sänkyyn, otin pari Zopinoxia ja Luojan kiitos nukahdin. Aamulla olo oli sekava ja hutera. Mitä hittoa mulle oikein tapahtui?! Aiemmin olen tällä annostuksella nukahtanut autuaasti ilman mitään psykoosikokemuksia.

Ikinä en tuota lääkettä enää suuhuni laita :smiling_imp:

5mg nokkii ja 3mg oraalisesti, kiva turta olo muttei mitään tippumisia. Vähän bentsomainen fiilis. Ehkä nää ei vaan futaa meikälaiselle…

lihasrelaksantit vaikuttaa vain luurankolihaksiin. ei sydämeen :stuck_out_tongue:

Joskus tuli noita otettua unilääkkeeksi mut ei enää. Ovat ihan varmasti parhaita alkuperäisessä käyttötarkoituksessa.

Mulla on ollu noita kaapissa koskematta ties kuin kauan ja seuraavan kerran otan jos tunnen olevani relaksantin tarpeessa (lievä urheiluvamma tms.).