Hui Särö, vetäspä likeltä. Oikeen kipeetä tekee ku aattelekaan. HYVÄ SINÄ kun et korkannut. Hyvähyvähyvä!
Näitä tulee näitä pahoja päivä ja hetkiä ja niiden kanssa vain pitää pärjätä. Ja aika hienosti selvisitkin, tuo Slangin ehdottama täytekakku tai, vielä parempi, ne kengät sitte ens kerralla, jooko
Silmiäni räpyttelin tänne tullessa. Olin jo aivan satavarma ettei kukaan jaksa lukea minun kirjoituksia ja olin pudota penkiltä kun näin monta kommenttia oli tullut. Hui KIITOS! Kiitos että luette ja kannustatte.
Läheltä piti, sen myönnän. Onneksi teidän plinkiläisten sanat kaiku pääkopassa kun palasin alkosta autoon. Piti siinä olla parkissa, miettiä, itkeä ja raivota ennenkuin saatoin jatkaa matkaa. En päässyt kotia moneen tuntiin, kiertelin ympäri kaupunkia. Mies soitteli peräänkin. Joskus vain olen aivan hukassa ja nykyisin näitä päiviä on enempi. Pelottaa niin prkleesti retkahtamisen ajankohta. MUTTA tuo täytekakku oli hyvä idea. Siis mielettömän hyvä idea!!
Mitä pulloille tapahtui? Annoin toisen naapurin rouvalle jolla oli synttärit ja mies joi toisen.
Säätieto vkonlopulta: ilma oli ihanan kuuma. Kuuma ja kostea. Ei tuullut! Yöllä yhden aikaan tarkeni t-paidalla ja shortseilla. Aivan ihanan ihmeellistä. Wau!
Minusta on mielettömän hienoa kuulla miten olet voittanut hyökkäyksen. Itkupotkuraivareita ei varmaan kukaan etsimällä etsi tai kaipaa, mutta jos sekin auttaa heikkona hetkenä, niin luojan kiitos sitäkin voi käyttää.
Älä pelkää repsahduksia, jos sinulla kerran on välineitä niiden hyökkäysten varalle ja jos ei ole, niin niitähän saa mm kysymällä muilta, menemällä ryhmään, kirjoittamalla esim tänne, soittamalla jollekin,… puhumalla ongelmastaan.
Onnea ja ihastelut täältäkin hienosta pirun selätyksestä! Täytekakku on tosiaan ihana idea!! Ja kun nautiskelet sitä kaikessa rauhassa ja mies ja perilliset tulevat tahtomaan, voit sanoa heille: “Ken ei töitä tee, sen ei herkuttelemankaan pidä!”
Haluaisin sanoa, että älä pelkää, mutta en oikein osaa kun itse joskus pelkään ihan samaa, sitä tilannetta että “vahingossa” unohdan minne olen menossa ja otankin juoman. Ehkä sopiva määrä pelkoa on raittiuden tässä vaiheessa ihan hyvä, kunhan ei nouse vallitsevaksi oloksi. En tiedä.
Viisautta, sietokykyä ja empatiaa sinulle täältä toivotan. Viisautta etsiä keinoja ja apua yhteisen perheen rakentamisessa, sietokykyä itsen ja muiden vajavaisuuksille, empatian tunteita pahaan oloon!
Aika kova juttu selättää retkahdus kun on tunteet noinkin pinnalla ollut ja kaiken lisäksi viinaksetkin jo keritty ostaa. Rohkenen ehdottaa aaltoliikettä meidän plinkkiläisten puolesta vahvasta esityksestä retkahduksen selättämisestä ihan viime sekunneilla. Loistavaa!
Kiitos Rahvas, Mirtillo,Metsatahti, Tuppi ja Prossa!
Kiitos kaikille. En pidä itseäni sankarina vaan enempi luuserina. Että tulikin mentyä siihen kauppaa. Tuttu ovi, tutut hyllyt, tutut pullot, ja tutut myyjät reippaana tervehti. Ei ollenkaan vaikeaa. Nyt vain hävettää niin vietävästi. Miksi minä?!?! Miksi minun piti tehdä niin?!?! Tiedän syyn. Tiedän ihan oikeasti. Haluan tämän ahdistuksen pois. Haluan unohtaa, olla vain. Ja siihen on alkoholi auttanut.
Iso kiitos teille ja ystävälle. Ilman tätä plinkki ja häntä olisin juonut ne viinit.
nöyränä Särö - ja jotakin 80+ päiviä ilman alkoholia
Moi
Miten olisi; unohda ja ole . Ei kaikkea tarvi kantaa harteillaan lopun ikää, Minulle yksi henkilö sanoi jota arvostan todella suuresti. Menneistä on hyvä oppia mutta ei niitä harteillaan tarvi kantaa, eteenpäin ja kohti tulevaisuutta.
T.T
Työviikko vierähtänyt käyntiin - joku sanoisi onnellisesti, minä sanon jooo.
Tuota unohda ja ole jäin pohtimaan. Erittäin mielenkiintoinen - en vain osaa sanoa kirjaimin mitä tuntemuksia tuo mukanaan. En ole tyrmääntynyt, enkä innoissani, ehkä hiukan varautunut ja puntaroiva. Täytyy pitää mielessä kun seuraava ahdistuskohtaus alkaa nousta esiin. [size=85] (ei varmaan mene kauan kun painostaa jo valmiiksi)[/size]
Kävin lukemassa ensimmäisiä kirjoituksiani. Silloin (tuntuu ikuisuudelta vaikka vajaaa 3 kk sitten) kun lopetin, olin varma, etten pärjää ilman lääkettä. En kuitenkaan mennyt lääkäriin reseptiä hakemaan, vaan yritin yksin. Sitten koko lääke unohtui ja olen päässyt eteenpäin. Silloin sanoin, että jos en selviä käyn hakemassa reseptin. Onneksi on se mahdollisuus että saa tukea monipuolisesti. Tärkeintähän tässä meillä jokaisella on päämäärä eikä se kuinka sinne rämmitään.
Hei! Unohda ja ole on toiminut ainakin toistaiseksi ja vielä hyvin.
Eilen oli tilipäivä ja piti käydä tytöille ostamassa kouluvaatteita. Kristus että ne on. Oikeasti joka kaupassa tiedettiin, että olemme siellä. Mulla kävi käämit kuumina ja olin viis vaille saada raivarin niiden vaatekotkotuksista (miksi murkut ei todellakaan voi ymmärtää asioita). Mutta plinkki neuvot nousi päähän… unohda ja ole…ja se sai rauhottumaan.
Kiitos miehelleni! Lupasi minulle vaapaa vkonlopun. Hän ottaa lapset mukaansa mökille ja minä saan olla kotona ihan yksin pari päivää. Olen niin loppu etten tiedä miten sen ajan käytän hyödykseni. huokaus
Hyvää torstaipäivää kaikille!
Särö - 88 apt (viel 12 päivää niin sata on täynnä )
Mies huomaamattaan järjesti minulle vapaaviikonlopun, tosin se kutistui viikon aikana vapaapäiväksi, mutta ei sen väliä. Olen ollut yksin ja nauttinut hiljaisuudesta ja rauhasta monta tuntia. Osan päivästä käytin ystävättäreni kanssa shoppailuun ja naisten hömpötyksiin. Nyt istun hiusväri päässä ja odotan suihkuun menoa. Kaverit tulee illalla ja sitten lähdetään ravintolaan.
SIISNÄ se on. Ravintolaan. Niin paljon tekee mieli ottaa viiniä ja siideriä. Nauttia - olla kohtuukäyttäjä? NONONO!!! Ei minusta ole siihen. Vaikka en joisi tänään kuin lasillisen viiniä, niin huomenna ottaisin taas ja sitten ja sitten… Näin se luisuisi taas pois raiteilta.
Minä juon tänään jäävettä tai jotain muuta alkoholitonta. Minulla ei ole varaa lipsua nyt kun on 100 täynnä parin viikon sisällä. Ja en kertakaikkiaan kehtaa tulla tänne sanomaan, että tuli otettua. Ja valehtelemaan en rupia. hmm… tarvitsee vielä txtata kaverille joka kannustaa raittiuteen.
Noniin… nyt tänne on sanat painavat laitettu ja omaa egoa pönkitetty iltaa varten. Ei kun suihkuun ja meikkaamaan… tästä ilta alkaa.
Arvaatte varmaan kuinka eilinen onnistui? Vesilinjalla olin Ihan kiva ilta, tanssittua tuli bändi oli hyvä ja ei edes tehnyt mieli alkoholia! Jeee Jeee Jeeeeee
Aamulla sai nukkua pitkään, mutta silti päänsärky :mrgreen: Sitä se on kun juo “kirkkaita” koko illan.
Se on tänään 90.s päivä juhlistan sitä ottamalla saunaa kupin kuumaa kahvia ja jäätelön. Nam!
Itsellekkin tulee hyvä mieli kun näkee näinkin vankkoja onnistumisia. Arvatkaa vain onko nämä hyviä esimerkkejä itsellekkin . Ensi viikonloppuna pitäisi minunkin pystyä samaan, eiköhän se siitä.