Ryynin tunnistus topic

Saattaisi olla 25mg Risolid eli klooridiatsepoksidia eli toisinsanoen kaikkein miedointa Suomessa markkinoilla olevaa bentsodiatsepiinia, joka näkyy sitten pienelläkin annoksella kusitestissä parikin kuukautta. Tässä vielä Fimean kuvaus tabletista:

“Valmisteen kuvaus:vihreä jakourallinen tabletti, halkaisija 9mm.”

Sehän on juurikin se. Kiitokset, nyt lakkas häiritsemästä :smiley:

Hoi!

Mikähän mahtaapi olla pilsu, tuntomerkit:
Etupuolella lukeepi. (AB 43), pyöreä, syvä jakouurre/viiva, valkoinen, n. 15mg opamoxin kokoinen.

Kiitos vastauksesta

^ Luultavasti spironolaktonia, joka on diureetti eikä millään muotoa päihdyttävä aine.

^Okei, thänks for you! Juu siis tiesin aika varmasti että ei ole päihdyke, muut sehän se on, nesteenpoisto lääke.

Omat päihdykkeet löytyy kyllä omast takaa : )

Valkonen soikean mallinen toisella puolen lukee 600 toisella ei mitään. Mikä?

Mätsäiskö? laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m … t+tabletit

"Lääkevalmisteen kuvaus ja pakkauskoot

600 mg: Valkoinen, kalvopäällysteinen, soikea, kaksoiskupera tabletti, jossa toisella puolella kohokuvio ”600”. "

Taivaan sininen noin 4mm halkaisija, toisella puolella 5 toisella OC mutta sininen väri on hieman huuhtoutunut pois. Eli pitäs olla oxy mut voi olla kopio onko sellasia liikentees?onko niissä niin ohut värikerros . Valkoinen sisältä. Murenee helposti.

10 kpl 5mmx 5mm arkissa, värit vaalean sininen/violetti/valkoinen raidoitus tulee mieleen jokin verho. Kyseessä pitäisi olla flubrolam. Pitäisikö vaan heittää roskiin?

Nää on kai jotain fitness/body kamaa, ainakin sain nää horkkakauppiaalta, voi toki olla etteivät liity mitenkään dopingiin/treenaamiseen, mene ja tiedä. Eli nämä ovat:
Keskikokoisia, valkoisia, pyöreitä, toisella puolella on ikäänkuin nuole/keihäänkärjekuva ja toisella puolella luku 2,5.
Joillakin on kuulemma lentänyt näistä laatta, joillekkin tullut hiki ja joillakin on mennyt treeni läskiksi kun mennyt hommat pelkäksi jutusteluksi, tähän on liittynyt euforiaa. Eli siis jonkin sortin piriste, kai. Itse kun heitin 2 tauluun niin rupesi vain vähän ramaisemaan. Kuka tietää näistä??? Ei todellakaan uskalla testailla itseensä enempää, varsinkin kun tuo vaikutus oli mulla päinvastainen mitä piti.

tunnistaako kukaan mitä nää on?

^ Mä en nää tota sun laittamaa kuvaas?, voi toki johtua omasta laitteesta/selaimesta kun luurilla täällä aina surffailen.

Eikö vieläkään näy?

Mäkään en näe, tosin iPhonella surffailen kans parasta aikaa. Lataa se, naatiainen, tinypiciin tms ja linkkaa tänne?

Ei edelleenkään, mulla on Windows luuri, lumia 930, eikä näy vieläkään. :frowning:

Eipä näy täälläkään naatiaisen laittama kuva. Ihan pöytäkoneen ääressä olen tällä haavaa.

nyt?

^ Kuva näkyy kyllä nyt, mutta se on sen verran epätarkka ja nuo napit ovat ihan sikinsokin tuolla pussissa, joten mä en ainakaan osaa sanoa tuosta yhtään mitään varmaa. Mitä lie Ketipinoreita taas nuokin :laughing: . Pistä sellainen kuva, jossa on 1 nappi läheltä kuvattuna, mieluiten jonkin viivottimen tmv. vierellä, jotta saa käsityksen tablettien koosta tai kerro edes, minkä kokoisia nuo suurinpiirtein ovat, onko niissä jakouurteita, merkintöjä jne.

^/^^ Joo ei pysty sanoo vielä tolla kuvatarkkuudella, et mitä noi vois olla. Soikeita kohtalaisen isoja näyttäs olevan, mut noiden kriteerien alle mahtuu kyllä aina Kefexin antibiootista lähtien Burana 600-800mg ja muutama sata muutakin droppia. :wink: Laita niinku Winstoni tossa kirjoitti, et pistä yhdestä napista lähikuva ja vaik viivotin tai joku mistä näkis mitta-kaavaa paremmin.

Suunnilleen asperiinin kokoinen, vähän paksumpi, valkoinen,toinen puoli paljas, toisella puolella OR ja 412.
Tommotteita löytyi kun siivosi, ei mitään hajua mitä nää on