Ryynin tunnistus topic

En voi varmistaa mutta Ardinexejä joskus vuosia sitten syöneenä en itse jättäisi väliin jos olisi kodeiinille tarve. Asia on erikseen jos sulla on jokin muu lääkitys etkä voi ottaa riskiä tuntemattomalla napilla. Tai jos ibuprofeiini ei sovi sulle.

Pakko vielä sanoa että Ardinexejä jos napsii suuria määriä niin samalla ibuprofeiinin haitat kasvavat. Panacod jossa on parasetamoolia joka rupeaa olemaan toksinen vasta 7.5g annoksilla. Eli käytännössä 15tablettia.

Jos et ole varma siitä kuinka paljon Ardinexeissä on kodeiinin lisäksi ibuprofeiinia suosittelisin tarkistamaan ettei tule turhia sairaalareissuja. Tai välttää mahdolliset sivuvaikutukset annoksella jonka meinaat ottaa.

Parasetamoli saattaa olla myrkyllistä jo alle 4g annoksella, itse en ikinä ottaisi yli viittä (2,5g parasetasmolia) Panacodia erottelematta.

Ardinexeissa on aina 200mg ibuprofeiinia, joten niitä saa rouskia paljon vapaammin kuin Panacodeja.

Nuo omat Ardinexini heitin tietysti heti naamaan (2kpl), mutta olisi ollut kiva saada jonkun varmistus asiaan, että olivat tosiaan Ardinexeja, kun olivat niin oudon näköisiä. Luulisi lastenkin luulevan noita makeisiksi, jos joskus käsiinsä saavat. Kaverini oli sitä mieltä, että Ardinexit ovat juuri kuvailemani näköisiä, joten asia alkaa olla aika varma.

Kiwaa päivää Plinkin väki, näin vuosien jälkeen. Toki olen seurannut aktiivisesti miltä kamamaailman elämä näppäimistön takaa näyttää, Mutta itse olen ollut piilossa senkin vuoksi, että olin streitti monta vuotta.
Hieman hävettää alla oleva teksti, mutta muutakaan en osannut. Auttakee pkiis :mrgreen:

Kummallisten tapahtumien johdosta minulle tarttui mukaan suraavaa: muutama kappale kummallisia vaaleanvihreitä pillereitä, joissa ei ollut minkään valtakunnan merkkiä. Kyseiset lääkkeet ovat muodoltaan ja kooltaan - kuitenkin halkaisijaltaan selvästi pienempiä ja paksuudeltaan vain hieman - lähes identtisiä Ardinex - lääkkeen kanssa, eli hieman kuperia ja pienempiä, joissa toisella puolella katkaisuviiva. Maku kirpeähkö, mausta tulee mieleen ensimmäisenä alpratsolaami, kuitenkin jäädessä selvästi kakkseksi xantuille, jos makua mittarinakäytetään. Liukenee veteen oikein kivasti(kyllä, se on pumpussa valmiina filtteröitynä. Pumpussa ollessaan väri hieman korostui ja mieleen tulee lime.)*

OFF TOPIC

*Tähän typeryyteen vetoan sillä, että olin kovati paljon erilaisten lääkkeiden vaikutuksesta menettänyt kyvyn ajatella rationaalisesti, mutta puolustukseksi on sanottava, että päätä pahkaa sitä en kuitenkaan letkuihini tunkenut.

OFF TOPIC

Noniin ja sitten takaisin asiaan. Samaisten hämärien tapahtumien johdosta sain punaisen, lievästi ovaalin muotoisen pilllerin, jonka värisävy on klassista pinkkiä. Muoto(paitsi ovaalius) ja koko on lähes sama kuin Subutexilla. Ei merkkiä, eikä katkaisuviivaa. Reunat hieman kulmikkaat. Pilleri on melko koa ja halkaistuna selviää, että siinä on kuori ja että pilleri on vitivalkoinen sisältä. Ei maistu juuri miltään.

Otin kuvat kyseisistä pillereistä, mutta kovinkaan viisammaksi niistä ei tule tunnistamis mielessä. Toivottavasti joku pillerinautti osaa auttaa. Anteeksi outo ilmaisutapani, kirjoitusvirheet ja epäkorrektius.

moro, mikähän tää mahtais olla? eli keltainen ja lukee or 411
tässä kuva: s12.postimg.org/8jxos4vzw/pilleri.jpg

^ Ketipinorhan tuo taitaa olla, 100mg. Älä moista popsi, hyh.

okkei, kiitos
joo eilen baarissa joku hämärähemmo anto ton ku valittelin univaikeuksia, ei toi siihen tepsi näemmä kuitenkaan? ois nyt ollu joku kunnon ryyni

^ Neuroleptit unettomuuteen on vähän sellasta kun ampus kärpästä ydinpommilla. Sinuna jättäsin väliin, jollet tosissaan oo valvoskellu pitkään putkeen, ja unta olis pakko saada keinolla millä hyvällä. Jos tota otat, ota ihan pieni murunen, älä missään nimessä koko tabukkaa, yleensä tuota unettomuuteen määrätään tyyliin 25mg tms. Varaudu vammaseen oloon seuraavana päivänä, hienomotoriikka ainakin on tiessään aivan varmasti, pahalla säkällä muukin motoriikka. Voi ottaa sellasena zombi- tai kehitysvammasimulaattorina sen kokemuksen.

Edit. Eli kyllä sinä tuolla unta saat, mutta että onko uni sen vaivan arvosta, onkin sitten toinen kysymys. Jotkut toisaalta kestää neuroleptien popsimista aika hyvinkin, että sinänsä.

^ Lienee jotakin geneerisiä versioita. Järjellistä on googlailla ryynejä. Tai kokeilla nam-palvelua.

Edit. typo ja sen sellaista.

Mä en nähnyt siinä kuvassa minkäänlaista nappia :astonished: ! Lienenkö itse napsinut jotakin näkökykyyn vaikuttavaa roipetta :confused: :cry: ?

^ Kyllä täällä ainaskin näkyy! Eikö siis aukee sulle ollenkaan, vai etkö vaan erota namupalaa kuvasta?

Ai niin ja tässä vielä ketipinorin lääkeseloste, sehän tuo tosiaan taitaapi olla, vaikka sitä epäiltiinkin (ryynintunnistusmeriittiäni tässä pönkitän…)
spc.fimea.fi/indox/nam/html/nam/ … 198145.pdf

^ Kyllä se kuva aukesi alunperinkin ja nyt onnistuin bongaamaan sen napsukankin sieltä. Vaati vain vähän hienosäätöä taas…

Kuka osaisi tunnistaa: melkein valkoinen,päällystämätön, molemmilta puolilta kupera toispuolisella jakouurteella, ei merkintöjä ja halkaisija 9mm? Oxamin tjsp?

Jos laittaisit kuvan tunnistaminen olis hiukka helpompaa, tuohan voi olla mikä vaan, heinixista medipamiin…

Tietäisikö kukaan mitä tällaiset melko isot, (toiset pyöreät, toiset pitkulaiset. Liitän kuvat) nappulat olisivat? Löytyi tutun kämpiltä lojumasta ja asunnossa on sen verran ihmisiä ollut että voi olla kenen vaan.

Toinen tosiaan pitkulainen, soikea, melko iso tabletti. Ei jakouraa. Ei merkintöjä.

Toinen on pyöreä, valkoinen, myös melko iso vert. esim. bentsoihin. Ei jakouraa. Ei merkintöjä.

imgur.com/a/ITkdv

Ylläolevasta linkistä pitäisi löytyä tableteista kuvat 20snt kolikon vieressä ‘selällään’ ja sivuttain.

1000 internetpistettä sille ketä tietää mitä tuollaiset mahtaa olla. :slight_smile:

Näyttävät ihan Ketipinoreilta eli neurolepteiltä. 200 mg:nen Ketipinor on juurikin valkoinen, pyöreä, kupera, kalvopäällysteinen tabletti ilman merkintöjä, läpimitta 11 mm.

Se toinen näyttäkin mun silmään sitten ihan 300 mg:selta Ketipinorilta. Se on valkoinen, kapselinmuotoinen, kupera, kalvopäällysteinen tabletti ilman merkintöjä, pituus 19 mm. Miehellä on noita molempia ollut ja niiltä kyllä näyttävät. No joy!

Kiitoksia paljon!

Ketiapiini kuullostaakin ‘sopivalta’, koska kuitenkin kyseisessä asunnossa asuu vakituisesti kaksisuuntaisestasta kärsivä kenellä menee vakituisesti 400mg, tai 200mg Seroqueleja. Nuo on vaan mysteeri sen takia kun hänellä on tosiaankin mennyt se ketiapiini Seroqueleina eikä Ketipinorina jo vuosia.

Löytyi jokatapauksessa myös kupista missä oli seassa myös Abilify 15mg ja Temesta 1mg -tabletteja joten ilmeisesti jotain hänen vanhempia unohdettuja lääkkeitään.

Lievä OCD valtasi kyllä sen verran että oli pakko tulla tarkemmin kyselemään mitä nuo on. :unamused: Kiitoksia vielä.

Ei mitään. Varmaan tosiaan vaan ylijääneitä entisiä lääkityksiä, jotka ovat unohtuneet kuppiin, kun on tullut uudet tilalle.

Heippa hei!

Kohtuullisen kosteen illan jäliltä taskusta löyty kourallinen mulle aivan tuntemattomia nappeja. Melko tumman vihreitä, pyöreitä, molemmin puolin kuperia, halkasia about 7mm, keskellä jakouurre. Sanooko kelleen mitään?