Täällä voit antaa tunnusmerkkejä ryynistäsi(tabletit, kapselit ym.) josta et ole varma mikä se on. Eli kuvaa väriä, muotoa, kokoa ja mahdollisia merkkejä mitä napista löytyy.
Tein tämän topic’in sitä varten, että ei aina tarvii tehdä omaa aihetta tällaisille kysymyksille mihin löytyy joltain varmasti hetkessä vastaus. Yritin hakea tällaista topic’ia, mutta en millään löytänyt…
Oma kysymys; hieman tenoxin näköinen, mutta toisella puolella on iso “C”-kirjain. Voisko olla sirdalud?
Onko Sombutoleja enään liikenteessä? Tai mitään barbituraatteja? Niitä oli 80-luvun alussa viel käytössä…sillon mun lääkkeiden väärinkäyttö alko. Meil oli muovisäkillinen mun mummovainaan lääkkeitä…osa oli menny vanhaks jo 70-luvul, mut niitä mä vaan aloin syödä. Oli kait niist osa menettän tehonsa…mut kyl siel oli aika stydejä ryynejä. Eli hyvin kuvaavaa on se, että kun 14 vuotiaana rouhin Panacodeja (sillon mul oli jo narkkiraamattu ja osasin kattoo siit, mitä suuhuni pistän), mulle tuli semmonen “kotiinpaluu-fiilis”. Et oon mä sit näköjää opiaattipohjasii lääkkeit syöny tietämättäni jo ihan skidinä.
Harmi ku mul ei oo täl hetkel ku vuoden -93 painos NarkkiRaamatust. Pitäis saaha 2000-luvun painos…
Kyseessä lienee 50mg Fevarin. Vaikuttavana aineena Fluvoksamiinimaleaatti ja käyttöaiheina masennustilat ja pakko-oireiset häiriöt.
MAO-estäjien kanssa ei kannata mennä samaan aikaan käyttämään, ja kyseisen aineen serotonergiset vaikutukset voi lisääntyä käytettäessä samaan aikaan mm. tryptamiinejen, tramadolin ja eri SSRI-lääkkeiden kanssa.