onko teemuissa toisella puolella L-kirjain?
jep, 0,2mg resoribleteissä.
0,4mg lääkkeessä on sitten H.
kellertävä, yksi halkoi keskellä. pyöreä n. 10pennisen kokoinen, reunat pyöristetty… ilmeisesti joku unilääke? …huvikseni kysyn kun kaverin kämpässä pyörinyt… örr
Hieman sivusta sekä ihan vaan mielenkiinnosta: vaikuttaako jakouurre nieltävyyteen vai meinaatko vaan puolitusmahdollisuutta?
…
Niin, siis tarkoitin vaan sitä, että kun ei voi puolittaa kovin helposti, ja mulla tarttuu noi helposti kurkkuun.
Minun Paracetamol Ratiopharmeissani ainakin on jakouurre?
Paracetamol Ratiopharmissa on jakouurre kyllä mutta käsin ainakin helvetin hankala puolittaa.
Paracetamol Ratiopharmissa on jakouurre kyllä mutta käsin ainakin helvetin hankala puolittaa.
Ai, no en muistanu, ehkä siinä sitten on… Mut mahdoton niitä oli puolittaa, vaihdoin sit tommoseen mikä menee puoliks. Ja se ei irrota töhnää myöskään.
Entä pilleri missä on toisella puolella B8 ja toisella miekka!!!
Se on soikion muotoinen ja se toimii paremmiin nenään tai hihaan kuin kielenalla
Valaiskaa minulle mitä tämä on :mrgreen:
Niin tai oranssi ja stop-merkin muotoinen.
Toisella puolella S8 ja toisella miekka.
heh heh.
NONIIN TÄSSÄ TULEE PIKKU TESTI ARVOITUS:
Valkoinen, viistoreunainen, pyöreä.
Toinen puoli blanko. Toisella puolella teksti ORN katkoviiva ja alapuolella numero 11.
Mikä orionin nappi?
Haluan testata tietouttanne…
Joku levozin tai 5 pampula.
NONIIN TÄSSÄ TULEE PIKKU TESTI ARVOITUS:
Valkoinen, viistoreunainen, pyöreä.
Toinen puoli blanko. Toisella puolella teksti ORN katkoviiva ja alapuolella numero 11.Mikä orionin nappi?
Haluan testata tietouttanne…
Toi on 2mg diapam
Vieläkö 2 mg pameja määrätään? Ite saanu aina sinisiä.
Vieläkö 2 mg pameja määrätään? Ite saanu aina sinisiä.
Mun käsityksen mukaan noita määrätään lähinnä verenpainelääkkeistä johtuviin vapinoihin. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Jees, ihan oikein; Diapam 2 mg. Harvinaisia sinänsä. Määrätään lähinnä bentso vierottautumiseen. Yksi nappula viikossa vähemmän jne.
Joo, justiinsa. Mulla jätettiin katkolla pamit kerralla pois ja rivoja tiputtelen 0,5 milliä viikossa. Ja subut laskettiin 2 milliä/vko. Toivottavasti muistaa
reflat vähän pidempään kun viimeks.
Arvoitus: Kolmionmuotoinen. Kulmat pyöristetty. Toisella puolella merkintä GS YE7 ja toisella 100.
Jp78:Vieläkö 2 mg pameja määrätään? Ite saanu aina sinisiä.
Mun käsityksen mukaan noita määrätään lähinnä verenpainelääkkeistä johtuviin vapinoihin. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Eläimille myös määrätään noita.