^ Jep, joskus olen, pahanlaatuisena kofeinistina, joutunut kofeiinitabletteja napsimaan, kun kahvi on yllättäen päässyt loppumaan tai suu on ollut niin kipeä, ettei ole kärsinyt mitään kuumaa juoda, ja voin kertoa, että kofeiinitabuja ei kyllä jäädä maun vuoksi suussa pyörittelemään, vaan ne kiskaistaan ykkösellä alas . Tai makunsa kullakin, mutta enpä ole vielä sellaiseen ihmiseen törmännyt, joka noista maun vuoksi pitäisi. Hyi !
En kyl varmasti voi mennä sanoo mut vois olla Depolan eli tosi vahva morfiini pohjainen lääke. En nyt tarkalleen muista ku aikaa ku oon itse tota maistanut mut muuten osuis noi yksityiskohdat. En vaan nyt muista oliko vaaleankellertävä vai vaaleanoranssi pilleri, mut muut yksityiskohdat täsmäis!! Mut joo en mee satavarmasti sanoo…
Olisko kellään missään kuvaa siitä satasen ketsusta? Itelle joskus Ketipinor lääkitys määrätty ja jos noi niitä on niin roskikseen menee. C-vitskukaan tuskin on, maistoin ja ihan sellanen lääkemäisen kitkerä maku oli. Nappi ei myöskään liuennut bentsomaisesti suuhun vaan hieman sellainen “limainen” olemus tuli kun hetken liuotteli suussa, eli ehkä hieman depottimainen koostumus kyllä, maku oli kitkerähkö mutta pahempaakin syönyt. Miten ne satasen Ketipinorit liukenee suussa ja maistuuko miltä?
Jos on sellanen pulla käyny että jotain morfiinipohjaisia on joku tullut vaan iskemään tassuun niin laitan kyllä loton vetämään, niistä kun se heppu olis voinut multa pyytää ihan rahaakin Tosin kaveri on kyllä muutenkin niin persoonallinen tyyppi näin nätisti sanoen että siitä nyt vois uskoa ihan mitä vaan. TOSIN, tiedän että sillekkin on Ketipinorit määrätty ja niitä kaksvitosia se muistaakseni jossain vaiheessa iltaa koitti jollekkin kaupitella jos nyt oikein muistan, eli kaippa nuo on todennäkösesti niitä sitten.
Voi perkele, tekis ihan pikkasen mieli pelata venäläistä rulettia ja iskeä turpaan yks tollanen, kyllä sen sit vaikutuksesta huomaa onko perkeleen ketsu vaiko iki-ihana opsu <3
100milliseltä ketipinorilta tuo vaikuttaa. Kitkerä maku (ei kuitenkaan mikään maailman hirvein), ei liukene oikein kunnolla suussa vaan tulee juuri tuollaista “limaisuutta”. Ja ainakin niitä mitä mulla joskus oli ei ollut jako uurretta eikä mitään merkintöjä. Sitten kun se ketiapiini pilleri kulkee suomessa nimellä Seroquel, niin niissä lukee jotain.
Väittäsin kertomasi perusteella, että mahdollisuus siihen, et se on opsu on alle 0.1%
“Ketipinor 100 mg on vaaleankeltainen, pyöreä, kupera, kalvopäällysteinen tabletti, halkaisija 8 mm.”
Ja mikäli pilleriä “haukkaa” kulmasta, niin se on sellaista puolikovaa ja se kitkeryys tulee heti suuhun.
Ei voi oikeesti käydä tällanen pulla. Pienen tiedustelun jälkeen ystäväpiiristä samoissa kinkereissä ollut kaveri sanoi, kun kyselin näiden mun nappien alkuperää et “jotain morfiinipohjasia ne oli”
Puolikkaan rouhasin tuossa jonku aikaa sitten (opsutolet korkeat, eläkää huoliko) ja ketipinoria tää ei kyllä ainakaan ole. Kiitti ja kuitti, mä lähen tekee ny sitä lottoa
(Nii eli siis lopputulos silleen 95% varmuudella ulkonäön, vaikutusten ja ihmisten kuulustelujen jälkeen on siis toi Depolan 60mg. Mistä lienee niitä repässy, lucky bastard)
Jaaa nää olikin sit noin mietoja (tai siis jaaa mun toleranssi olikin vielä noin korkealla, höh pöh) Noh, onneks olen vastuuntuntoinen käyttäjä ja on tapana alotella varovasti. En kerenny tehdä lottoa mut sen sijaan toinen samanlainen pallero löyty taskunpohjalta, eli seuraaks kerralla pureksin nuo kokonaan menemään. Ihan mielenkiinnosta kysäisen että noita ei vissiin mitenkään muuten pysty iskemään kehoonsa ku tylsästi suun kautta? Ainakin koostumus oli sellanen että kaikki nokat ja iiveet sun muut hirveät nistitavat voi kaiketi ihan suosiolla unohtaa. Toimisko jos pureksii ja liottelee kielen alla? Tai jos sekottelis tohon 80% vodkaan ja tiputtelee sinne? Kukaan kokeillu?
Ongelmana on juuri morfiinin erittäin huono oraalinen (pätee myös nasaaliseen ja sublinguaaliseen) hyötysuhde, joka on jossain 25-33% välillä. Eli syötynä pitäisi siis ottaa 3-4 kertainen annos verrattuna suonensisäiseen. Sen sijaan rektaalinen hyötysuhde morfiinilla paljon parempi ja myös nousut ovat nopeammat. Jos tämä “nautintatapa” ei kuulosta liian kuvottavalta ja englanti sujuu, niin suosittelen tutkimaan tarkempia vinkkejä ulkomaisilta saiteilta hakusanalla plugging.
Oli siis Depolan ilmeisesti?? Pakko sanoo et hyvä pulla käynyt jos ilmaiseksi olet saanut!! itse noita 100mg kokeillut ihan kokonaisena, vaikka oli tolea niin hyvin nuokutti…
auut´taakkaaa vaaleanpunanen vähä oranssi ehkä, kalvopäällysteinen tabletti jossa jako uurre vain toisella puolella ,ei merkintöjä.mikä tämä o? auttakaa jooko heti tajutkaa kattoo tää iha vika viesti
Alproxin kokoinen ja näköinen tapletti. Eli siis valkoinen halkaisuviivalla ilman mitään merkintöjä.
Löytyi sohvan alta parin rivan seurasta.
Eikös opamoxeissa ole nykyään merkinnät, eli tuo voisi olla tenoxi.
Voisiko joku varmistaa, että Ardinex on lievästi ylisuuren valkoisen ranskanpasttillikarkin näköinen tabletti? Fimea kertoo sen olevan valkoinen pyöreä filmipäällysteinen halkaisijaltaan 11mm tabletti, joka sinänsä natsaisi tuon oman kuvaukseni kanssa, mutta olisi kiva saada vielä varmistus asialle. Tuli ekaa kertaa moneen vuoteen vastaan enkä yhtään muistanut, että tuollaisia ovat.