^ Nopeasti googlattuna, se olis täällä plinkissäkin niin “kuuluisa” :mrgreen: Ketipinor 200mg.
Eli jäätävissä bentsorefloissa tilasin netissä itseni kipeäksi maksaenxanoreita jotka ei ollet suomalaisia. Ja kun pureskelee tulee kitkerä maku, samanlainen kuin imovanessa. Eikä juurikaan auttanut oloon. Ehkä teki hieman oudon, muistihäiriöitä otin mm. kaverin puhelimen ja pidin monta tuntia . Palautetta lähtee mutta mitähän nämä ovat? Eli väri samanlainen kuin 1mg xanorissa mutta rakenne kovempi ja halkaisuviiva samanlainen kuin stelloissa.
päällä lukee painettuna interdrugs ja 1.0 . muistikikatkoja tekee . Yleistä nukahtamislääkkeissä? Uskon että imovanea jauhettuna johonkin paskaan.
Näköjäänm thaikuista: ( bluelight) recently acquired both some alprazolam (1 mg, purple football shape) and clonazepam (2 mg, round white, quadruple scored).
Markings on the alprazolam are interdrugs 1.0
Markings on the clonazepam are roche, below which is a 2 with two indented circles on either side.
A few lorazepam were also included but I took them immediately and didnt note their markings.
General consensus is that the pills came from thailand. Others that I know that have gotten these pills have said they are equivalent to US/EU brand benzos. To this point, I’m unable to confirm if theyre weaker than they should be.
Has anyone taking these thai benzos and also felt that they’re weaker than their western counterparts?
The other issue is that I’m very new to benzos in general.
In fact I think I may have taken at least one if not multiple different kinds, along with dph, ketamine and codeine sporadically since last tuesday. Could anyone also give me a quick rundown on benzo tolerance, cross tolerance with other drugs?
I know this has probably been answered before but I’ve searched the web extensively and never found a definitively clear answer.
Is it also possible that I’m just still fucked up off of all of this and haven’t really come down entirely?
I still feel pretty coherent… although I’ve done some semi-strange things lately… Nää oli tilattu silkkitieltä. Pakko laittaa palautetta…
Uppistakeikkaa, jos joku nyt on saanut käsiinsä jonkin nappulan, josta ei tiedä, mikä se on, niin ei tarvitse joka kerta uutta aloitusta tehdä. Eikä lääkkeen tarvitse olla edes tabletti-/kapselimuodossa, vaan esim. injektionesteetkin saa tämän otsikon alle laittaa ihmeteltäviksi .
Mikä pilleri?
rusehtavan punainen, pitkulainen, jakouurre toisella puolella, toisella puolella merkintä “A” ja toisella 6/0.
Citalopram 20mg tai 40mg varmaan
Löyty pari tollasta valkosta 9mm halkaisijalla, päälystämättömiä, molemmin puolin kuperia ilman mitään merkintöjä, toisella puolella jakouurre, kellään mitään hajua mitä vois olla??
^Öh, noi voi olla melkein mitä vain. Esimerkiksi mun Prednisolonit näyttää tismalleen tolta, samoin yks antibiootti ja Litium näyttää tolta…
Minä veikkaisin Propral 10mg. Kuvasin kaikkien iloksi.
“Valkoinen, pyöreä, kupera, jakouurteellinen tabletti, halkaisija 9 mm.”
^^^ Jep, aika selkeä kymppi-Propral. Ei mitään viihdearvoa. Övereitä ei kannata vetää, voipi tulla huono olo, kun verenpaineet laskevat liiaksi ja pahimmillaan voi olla vaarallistakin. Hyvä lääke joillekin sos.tilanteiden pelosta johtuvaan käsien vapinaan, punasteluun ja sydämen tykytykseen, ts. tekee sitä, että muut eivät huomaa, kuinka paniikissa on ja näin se oma paniikki helpottaa. Myös muihin paniikki-/ahdistuskohtauksiin saattaa auttaa benzojen ohella, jos kohtaukseen liittyy voimakasta sydämen tykytystä, joka itsessään pahentaa paniikkioloa. Benzojakin voi säästyä siinä, kun saa Propralilla tykytysolot rauhoitettua. Mulla tuo toimii krapulassa(Benzojen kera tosin), eli mukavampi nukkua/maata, kun sydän ei jyskytä. Muutoin en tuota juuri pystykään käyttämään, koska alhainen verenpaine, mutta eipä mulla sille muuten tarvetta olekaan. Krapulassakin riittää ihan se 10 mg kerrallaan. Joskus 12 h päästä saatan joutua buustaamaan toisella kympillä, vaikka melko nopeasti puoliintuvaa tavaraa tuo onkin.
Joo propraleita ne taiskin olla, kiitos ja kumarrus taas kerran!
Ja tiedän ettei viihdearvoa ole, pidän mukana tosiaan koska jeesaa itellä just noihin sos. tilanteiden paniikkiin ja esiintymisiin ja esim siihen helvetin piripäänsärkyyn minkä saan joka vitun kerta, ilmeisesti kun verenpaineet kohoaa kattoon ja ne nyt on muutenkin vissiin vähän kohollaan.
Mikäs on valkonen, pyöree nappi, jakouurre ja toisel puolel numero 5??
^ Voisiko olla olantsapiinia? En kyllä muista, mikä numero niihin oli kaiverrettu, hyi saatana.
^^ Mulle tuli mieleen jokin Diapamin rinnakkaisvalmiste, mutta ei ehkä sittenkään … Alkuperäisessä Pamissa on ainakin se ORN-merkintä(En muista numeroa vitosesta, kun niitä en ole hetkeen nähnyt) ja Medipamissa taas on muistaakseni merkintänä D. Onhan noita tosin muitakin diatsepaaminappuloita. Älä nyt sitten vain luota siihen, että se on diatsepaamia ja kiskaise sitä rauhallisin mielin. Todennäköisemmin tosiaan jotakin ihan muuta ja paskempaa. Mä en muista millaisia nappuloita Zyprexat tai muut olantsapiinivalmisteet olivat, vaikka sitäkin paskaa on joskus tullut syötyä
. Kenties olen pyyhkinyt muististani noin traumaattiset tapahtumat :mrgreen:
.
Punainen pyöreä halkaisijaltaan 5mm pilleri, ei merkintöjä eikä jakouurretta?
^ Ketipinor.
ORN 11, ORN 12, ORN 13 ovat kaikki Diapamia (2mg, 5mg, 10mg), mutta ORN 14 on vielä parempi (Insomin)! Jossain muussakin semihyödyllisessä napissa oli ORN merkintä, mutta yleisesti ottaen muita kuin edellä mainittuja ei kannata popsia ilman lääkärin määräystä (jos sittenkään).
Tenoxissa on ORN 74. Ollu pari kolme vuotta.
Moi, vaaleanruakeavalkoinen kapseli, ei mitään merkintöjä.
Onko se mieto Lyrica, joku rautalääke vai mikäkä?
Hjälp tacc!
^/^^^/^^
Kaikissa Lyricoissa on merkintä ja ovat joko kokovalkoisia, oranssi-valkoisia tai puna-valkoisia(Tosin eri ihmiset näkevät/tulkitsevat värit vähän eri tavoin, joten voi jonkun silmään näyttää vaaleanruskealtakin), mutta muistelen, että jokin tuon näköinen rautalääke mulla oli joskus käytössä, eli todennäköisemmin se, kuin mikään jännä huume.
Olen muuten miettinyt, millä logiikalla nuo numerot menevät noissa ORN-merkityissä lääkkeissä. Jotenkin vielä ymmärrän 11-> 12 → 13 → 14 = Diapam isonevin annoksin ja sitten Insomin, mutta mistä helvetistä se 74 on Tenoxiin revitty ?