^ kyllä on hyvä ehkäisemään kramppeja, lihaspasmeja ihan low doseilla tuo klonatsepaami.
Juu…mutta koukuttaa siis pahasti. No parempi kuitenkin Rivoilla ilman kramppeja kuin toistepäin…
Mutta toleranssi klonatsepaamissa ei tunnu radikaalisti nousevan.
Niin koukuttaa kyllä,pahastikin. Hitaasti kyllä tole nousee myös, ite pärjänny vuosikaudet 6mg:llä, ei oo tarvinnu missään kohti nostaa.
Ensikertalaisena Rivatrilin kanssa halusin kirjoittaa oman kokemukseni ja mielipiteeni tänne, kun moni tuntuu olevan aika hukassa kyseisiä nappeja käsiin saatuaan.
Minulla ei ole aiempaa kokemusta bentsoista ollenkaan, eikä sikäli tietenkään mitään tolejakaan.
Otin Rivatrilia eli klonatsepaamia siinä toivossa että se helpottaisi niska- ja hartiaseudun särkyjä ja jäykkyyttä, ja miksei mielialaakin, vaikka se ei tietysti kuulu Rivatrilin normaaleihin käyttökotarkoituksiin. Resepti ei ole omani, ja omat Sirdaludit (jotka puolestaan tarkoitukseen toimivat helvetin hyvin) ovat loppu.
Ensimmäinen yritys 1mg:n kanssa (2x 0.5mg) ei tuottanut kertakaikkiaan mitään fiiliksilä.
Toinen yritys, viikon päästä edellisestä, olikin jo 2.5mg+0.5mg+0.5mg.
Tämä alkoi potkia siinä puolen tunnin maistelun jälkeen. Vedin samassa yhteydessä 800mg Ibuxinin.
Olo oli ensisijaisesti kevyt sekavuustila, hyvin samantapainen kuin reippaassa nousuhumalassa. Tasapainon kanssa pieniä ongelmia, mutta olo kuitenkin ajatuksilta selkeämpi kuin vastaavassa humalatilassa olisi. Ei muutoksia perustympeisiin fiilistiloihini.
Huom: En sotkenut mukaan alkoholia tai huumeita kummassakaan kerrassa, enkä muita lääkkeitä joilla olisi minkäänlaisia yhteisvaikutuksia Rivatrilin kanssa. Joten kokemukseni koskevat puhdasta Rivatrilia yksinään.
En osaa sanoa kuinka nautinnollinen tämä tila olisi ollut puhtaassa viihdekäytössä, mutta omassa tilanteessani olen lähinnä vahvasti pettynyt siihen että mitään konkreettisia relaksatiivisia vaikutuksia ei tunnu, edes Ibuxinin kanssa. Niskaan koskee tyypillisen helvetisti. Eikä myöskään vähäisintäkään väsymystä, vaikka kaikkialla sanotaan että Rivatrilin pitäisi väsyttää aika hitosti. Tosin voi olla että kun kohta pitkälleni käyn, se uni tulee sitten kuitenkin varsin iloisesti.
Eli näin oma yhteenvetoni: yleispäteväksi relaksantiksi Rivatrilista ei ole, ja luulen että oman annokseni (3.5mg) ylittäminen lähinnä pahentaa henkilökohtaista sekavuustilaa, joka tuskin vastaa ainakaan omaa käsitystäni hyvästä meiningistä. Tuskin suosittelisin tätä muuhun kuin juuri siihen mihin se on tarkoitettu: epilepsia- ja vastaaville potilaille nimenomaan kramppien minimointiin.
Huomattavaa on myös, että Rivatrilin puoliintumisaika tosiaankin on todella pitkä. Eli ainakin lievät tasapaino-ongelmat ovat takuuvarmasti tallella vielä seuraavana aamuna, vaikka muut vaikutukset olisivatkin kadonneet.
Kovin vaikea olisi nähdä näitä minään bilenappeina, mutta kaikki tavallaan?
Addendum: Ne unet, jotka tästä seurasivat, olivat kyllä varsin loistavat. Nukuin reippaasti pommiin, kolmesta herätyskellosta huolimatta, ja raukeana kuin kampela. Sinänsä huono juttu, että oli ollut tarkoitus olla jossakin ihmisten aikoihin, mutta pidän tämän aspektin kyllä mielessä jatkoa ajatellen.
— noko
Bilenappeina eivät todellakaan toimi, paitsi henkilöillä, jotka kokevat vahvaa ahdistusta mennessään bileisiin. Silloin jo 1mg pienellä toleranssilla riittää lievittämään tätä ahdistusta. Minkäänlaisia oloja näistä ja muista bentsodiatsepiineistä on turha tavoitella.
kuin dxm tämä mdpv tavallaan. mutta tunteesi vaihtelevat mielialojen mukaan “terve sielu terveessä ruumissa” manifestoituu tässä. (esim kun rupeaa ajattelemaan positiivisesti johonkin aineen puoleen, se rupeaa sotimaan sinua vastaan jos olet masennukselle taipuvainen+oho se aiheutti minulle juuri kohtauksen, paniikki. se toimii kumminkin euforisesti jos on valmiiksi sekasin aikalailla sillä tavalla että on hyvä koko ajan((vain masentuneille, tuntuu että toivo lähtee))
jumalan kanssa pääsee juttelemaan
yhteys universumiin, seuraavaan ulottuvuuteen yms stargate avautuu aivoihisi mutta unohdat kaiken todella nopeaan samaan aikaan. siksi kannattaa kirjoittaa sitä mitä päässä tapahtuyy(testi tajuanko itseäni: kaksi yytä ovat seurausta sille että kirjoitin kirjaimen väärin)muistan muutaman ehkä 3 asiaa taaksepäin ja samalla mulla on eessä 3 myös. testaan juuri pystynko pääsemään as-tuijotukseen ja miten syvälle sinne oman pään sisään
hui saamari täää on vahva taistelemaan negatiivista palautetta vastaan.on mahollista saada itsekontrollilla ilokin irti. teen empiiristä kokeesta MDPV:stä. kirjoitan livenä miltä tuntuu ollaekaa kertaa vain ja ainostaan (perus sekakäyttäjän setissä: opiaatti+benzo(rivatril muuten lol)
kuin jaakopin painia itsensä kanssa ja varmaan onkin juuri sitä. hyvin erikoinen olo kuin tuntuu että kramppaisi. uskoon tulin myös nyt. rayel jumalan sana kristus ja jumalanpoika sekä daavidin sukuhaaraa, elä koita enää koskaan ei koskaan uudestaan ei toista kertaa. ei enää MILLOINKAAN! mdpv_tä. pystyn taistelemaan saatanaa vastaan erittäin hyvin yksin ja rivatrilin sekä pienen bubure annoksen vaikuttaessa alla. tämä huume on kuin kummitus vielläsi . nyt koitan ekaa kertaa muistella taaksepäin mitä kummitus asia koski. ja todistaa teoria jonka aijemmin väitin. toistui tunne siitä että on apina, ja rivatril ei meinaa imeytyä kun tunuu et ois hirvityus opahlainen, taistelee vastaan tämä huume kun sitä koittaa arvostella. negatiiviset puolet tuottavat jaakobin paini tyylisen olon, kun huume häviää taistelun naamallesi tulee kärsivä ilme ja pelkäät että aiheutat sekavalla ololla gabanergisen krampin. uskon että se on totta .gabamäärän ja koko kehon ohjaaminen sielulla. kolmannesta ulottuvuudesta ylöspäin. muistan vain kolme sanaa ees ja kolme tääs, selvä 666 wittuun se, en korjaa tästä kuin ne asiat(paniikkikohtaus koska mietin asiaa eli että hetkonen kusetanko itseäni tästä huumeesta tekisi kauheleffan ja varmana on tehty. masokistista olisi mennä elokuvviin tai joillekin nautinnnollista ja kaikille jos osaa mentalisoitua oikein
tunnet itsesi superihmiseksi saavutat mitä vain pystyt mihin vain hienoa on että aspergeriin kohdistuva alue tai jokin reseptoriaineita välittävä tumake sykkii aivoissa kun teen asioita,. nyt lukemaan mitä kannattaa tehdä jotta ekasta kerrasta saa kaiken irti. eka ja vika. olo on kuvailtu. ps nousut sama kuin stilkkari+consu samaan aikaan. kuin dark side testeri. ei ihme että on laitettu ilmaiseksi testihuumeeksi kansan keskuuteen oikeanlaisten ihmisten >.< huh kamalaa mitä jotenkin sain kirjoitettua hitto tää sotii taas vastaan hulluunnun kun laskumaisia oloja tässä tyrwhdytän. tää löytää pahuutta kaikkialta. mutta hyvyyttä myös. tällä aineella on hyvä vvikutus ekalla kerralla ja ainoalla kerralla ihmiseen joka on onnellinen hän saa lisäonnea mutta vain jos ainetta otetaan kerran,. tämä yrittää tehdä sinusta vammaisen kun yrität tehdä järkeviä päätöksiä.
ihmekaara ajannu kerran ohi
siirtäkää tää yleiseen MDPV ketjuun. ps tekee sut laittamaan virheitä jotta voisit masentua ja ahdistua niistä.eka asia jota yritin tietoisesti pilata ruumiinosissa tuntuu hyvältä kun onnistuu pelkonsa voittamahan kuherruskuukausefekti kin tuntuu. tuntuu aspergerin kanssa oudolle. itsekseen ei misssään nimessä kannara rueta puhumaan. skoeat tai trippaat. tsekataan kun on vähemmän ahdistunut olo. tasottuu kyl jo. hitto unohin kattoo kellon. soitan kaverille jos se muistais eiku mullaha on kännykäs loki. tuo muistiin aidosti tunteita jotka tekevättuumiille saman kuin silloin kun se tapahtui ekan kerran jten dxm jumpallle. haha hyvä vertausläppä. jos ei meinaa kolme sanaa riiittää. käytä yhdyssanoja ja vältä irvistelyä.kaikkeen keskittyy kaikella energialla mutta silti olet ympäristöstäsi kuten apvpssä poissa. siksi uskon että tämä ,vaikuttaa myös thc reseptorien toimintaan.
stalkkaus tapahtumat alkoivat oton jälkeen siksi soitan virkavallalle ja kysyn asiasta. en välttämättä poliisislle. tämä on myös testi MIUNÄ OLEN YHTÄ ARVOKAS KUIIN KAIKKI MAAPALLON IHMISET JA JOILLEKKIN IHMISILLE OLEN TÄRKEINTÄ M;AAILMASSAi hana purkaa sielua korjaan tällä aspergeriani, saa nähdä onko hyötyä. pelosta etteikö olisi, mitä suurempi se on,aivot hidastuvat jotta et pystyisi arvioimaan negatiivisesti.
kaikki on dokumentoitu / kirjoitettu
Vois tänkin nostaa taas eli olin vieroittautunut rivatrilista 6mg ym.ista bentsoista eli tenox 40mg laitoksessa pois niinkin nopeasti kuin neljässä viikossa kaikki nolliin Ja oli sellainen matka etten halua kenenkään kokea sellaista helvettiä mitä kävin läpi ja sitten kun pääsin kuuden viikon jälkeen pois niin elin omissa ajatuksissani ja pelkäsin kaikkea ja kaikkia enkä uskaltanut puhua kellekkään mitään eli olin ihan invalidi sen jälkeen kun pääsin pois ja sitten kun se ns. sumuvarjo alkoi laskeutumaan pääni sisältä niin kaikki alkoi näyttämään hienolta ja huomasin onnen tunteet ym.t yhtäkkiä koska en ollut tuntenu mitään muutakuin pahaa oloa sen n.4kk.tta ja siitä kun kului vielä pari kk.tta niin olin vaan neljän seinän sisällä enkä oikeastaan elänyt lainkaan eli kyttäsin vaan telkkaria ja nukuin päivisin että aika kuluisi ja sitten päätin omassa päässäni että ei näin voi yksinkertaisesti elää niin hain apua a-klinikalta kun korvaushoidossa olen ja kun menin lääkärin juttusille niin menin lukkoon enkä pystynyt puhumaan oikeastaan mitään, lauseet meni sekaisin ym.t ja lekuri ei tehnyt mitään kuin sanoi vaan että lopeta se kannabiksen polttelu ja se oli minulle juuri silloin ns. apuväline siihen ahdistukseen ja masennukseen ja kun aika kului ja kului enkä saanut mitään apua sieltä niin menin yksityiselle ja kirjoitin lappuun oireet ja hän heti kun kattoi lappua ja minua niin sanoi että paniikkihäiriötä ja yleistynyttä ahdistuneisuutta näyttää olevan kun pystyin jo jotenkin juttelemaan kun se lekuri vaan yksinkertaisesti kuunteli minua niin oli helppo puhua ja ymt niin sen jälkeen se lekuri kirjoitti rivatril 0,5mgx3 ja sanoi että koita pari kk.tta pärjätä ja nyt on kaikki ok käyn ystävillä, sukulaisilla ilman mitään häiriötekiöitä ja paniikit on poissa, mutta ei tuo rivtril nihin paniikkikohtauksiin auta kun siihen auttaa oma pää että ajattelee vaan että kaikki on hyvin eli mielenhallinta on paras paniikkihäiriössä ja nykyään syön ahdistukseen niitä ja kun silloin sielä sairaalassa olin niin lääkitys oli 300mg.ketipinor ilta 25mg levozin tarv. 3x25mg ketipinor päivässä ahdistuksen estoon
mirtatsapin 30mg ilta ja aamulla seroxat 60mg ja kun siletä olin päässyt ja pikkasen viisastunut niin laskin pikkuhiljaa sitä ketipinoria ja nyt menee enään yöksi 50mg ja levareita en syö ja mielipidelääke on nyt tiputusvaiheessa ja pikkasen on vaikeeta mutta tiedän että kaikki olot johtuu siitä niin menkööt miten menee eli aion lopettaa senkin. Nykyään oloni on paljon virkeämpi ja liikun jokapuolella niinkuin normit ihmiset liikkuu ja välillä otan päikkäreitä mutta harvoin eikä oikeastaan mielestäni minua vaivaa mikään koska on normi olo tai ehkä pikkaisen alakuloinen koska lasken sitä seroxattia mutta muuten menee hyvin ja tuo rivatril oli pelastus minun tilanteessani että pystyn normisti toimimaan ja rivatril riittää välillä 2x0,5pv mutta en nosta siitä 3x0,5mg.sta kun tiedän todellakin missä sumussa sitä tuli elettyä monet vuodet enkä todellakaan ala pelleilemään niitten kanssa koska siinä ei ole mitään järkeä ja menee siihen alku pisteeseen kuin joskus eli meni 6mg pv ja nyt menee 1,5 joten oli se aikamoinen reissu ei voi muuta enää sanoa, mutta sen vaan sanon että koittakaaa välttää sitä koukkua, jos joskus täytyy lopettaa ne koska se oli niin helvetin psykedeelisen päräyttävä kokemus minkä muistaa lopun ikänsä ja mitään viihdearvoa enään en näe niissä niinkuin joskus näin, tai eihän noi rivat kyllä sitä euforisoivaa oloa tuo niinkuin esim xanor mutta minun mielipide bentsoista on että mitään viihdearvoa niillä ei kannata hakea vaan kannattaa syödä niinkuin sykerö sanoo. Tällähetkellä Itselläni periaatteessa elämä hymyilee ja käyn lenkillä välillä jos ei muuta tekemistä ole ja ns. nautin elämästä niinkuin pitää
Lokakuussa vaihdoin omasta pyynnöstäni kolmen vuoden ajan käyttämäni Xanorit Rivatriliin. Loppuvaiheessa söin Xanorit depoteina annoksella 0,5-2,5mg päivässä. Yllättäen vaihto onnistui todella kivuttomasti ilman mitään oireita.
Nyt olen popsinut puolen millin rivoja kahdesta kahdeksaan tablettia päivässä puolen vuoden ajan, toki pyrin pitämään viikoittain parin päivän tauon.
Viime viikolla kokeilin parin viikon tauottoman jakson jälkeen olla viisi päivää ilman lääkettä, enkä huomannut kovien ylikierrosten ja tekemisen puutteen lisäksi mitään negatiivisia oireita. Katkaisin tauon lähinnä päästäkseni hypomaanisesta olotilasta eroon, kun töitäkin on tehtävä.
Piakkoin pitäisi taas uusia respa, ja ajattelinkin pyytää nostoa millisiin tabletteihin, ettei tarvitsisi kolmen kuukauden välein ravata lääkärillä. Se puolikas milli kun ei kuitenkaan auta mihinkään.
Itselläni siis käyttötarkoituksena paniikkihäiriö sekä kaksisuuntainen. Tasaajista ei ole ollut apua, ja masennuslääkkeet saavat pirun irti ylikierrosten kautta. Lähinnä siis SNRI -ryhmä oli ainut masennusjaksoihin tepsivä, mutta kierrokset pääsivät kasvamaan niin koviksi, että olin menettää työpaikkani.
Xanor alkoi käydä ongelmaksi, joten vaihto Rivaan oli käytännössä pakollinen. Erittäin toimiva ja hyvä lääke omalla kohdallani. Näen vain plussana sen, että viihdepotentiaali on mitätön Xanoriin verrattuna.
^ Millisiä Rilluja? Onko sellaisiakin nykyään? Minä luulin, että niitä on vain kakkosia ja nollavitosia, Suomessa siis.
Sama juttu täällä, eli mä pystyin jättämään Xanorin pois ilman mitään tuskia vaihtamalla sen lennosta Rivatriliin. Söin tosin Rivoja Xanorin kanssakin, mutta se Xanorin poisjättäminen siitä ei tuntunut oikeastaan missään, jollei lasketa kevyttä kitkutusta Xanoreihin, mutta mitään varsinaisia vieroitusoireita ei tullut. Mullakin meinasi touhu lähteä Xanorin kanssa tyystin lapasesta. Rivatril on pitkävaikutteisuutensa vuoksi paljon parempi vaihtoehto IMO, koska Xanorin kanssa mulla alkoi nousta tole melko nopeasti ilman mitään tarkoituksellista väärinkäyttöäkin. Toki mä myös sain/saan Xanoreista enemmän “oloja”, kuin Rivoista, joten silläkin riskaabelimpi lääke. Väliin lipsuu väärinkäytön puolelle kyllä Rivatrilillakin, mutta olen todennut sen niin turhaksi hommaksi, että melko vähiin se nykyisin onneksi jää.
5 päivää ilman Rivoja, eikä tuntunut missään? Uskon. Itse alan saada vieroitusoireita jo aiemmin, parin päivän kuluttua viimeisestä lääkkeestä, mutta tosissaan ne viekkarit alkavat mullakin vasta siinä neljännen tai viidennen päivän tietämillä. Siksikin tuo on hyvä lääke, että mikään hengenhätä ei pääse tyystin puskista iskemään, jos ei syystä tai toisesta saa lääkkeitään otetuksi tietyllä kellonlyömällä tai vaikkapa pariin päiväänkään.
Kirjoitin viestini hiukan unenpöpperössä. Juu tosiaan, eihän niitä millisiin rivoja taida olla, eli epäilen lääkärin suostumusta vaihtaa suoraan kakkosen nappeihin. En välttämättä halua sitä itsekään, kun toisinaan riittää se millikin, niin miksi kasvattaa tolea itselleen. Houkutus ottaa enemmän kerrallaan kasvaa kuitenkin.
0,5mg tabletteja on helpompi annostella ja tuntuu imo kovemmalta satsilta vetää kourallinen nappeja kuin muutama hassu ristipää. (2mg tabu)
Nyt valkeni ,miksi ne on niissä 150kpl purkeissa ollut. (Kun tullut noita useasti syötyä juuri kourakaupalla)
^ No, eipä se 100 kpl:n purkki niitä vahvempia Rivojakaan järin pieni pakkaus ole, kun niissä napeissa tosiaan riittää vaikuttavaa ainetta hieman enemmän . Rivoja myydään vain ja ainostaan niissä isoissa pakkauksissa sen tähden, että mahdollista puhelinreseptiä määrätessä, ei voida toimittaa sitä pienintä pakkausta, kuten muiden lääkkeiden kanssa
:mrgreen: .
Eihän puhelinreseptiä määrättäessä tai uusittaessa saa olla pkv.lääkkeitä? Itse juuri aikoinaan sain tietää sen kun yhden virheen menin tekemään Voin kyllä olla väärässäkin…
Kyllä lääkäri voi puhelinrespalla pkv-lääkkeitä määrätä minun nähdäkseni. Ainakin minulle on määrätty joskus 3-4vuotta sitten Panacodia ja se oli vielä hammaslääkäri. Niitä troppeja voi määrätä jopa nykypäivänä ulkomailta käsin suoraan lekurin soitolla potilaan paikalliseen apteekkiin (tietysti lekurilla pitää olla viralliset paperit täältä Suomesta)
Kyllä mäkin olen aina puhelimitse uusinut bentsoni ja jopa Tramalit, vaikka se respa oli ennen apteekkiin jäävää mallia, kun oli vielä paperiset reseptit.
Tarkoitin tossa lääkärin soittamista apteekkiin ja se tekee silleen sen respan eli se lääkäri soittaa apteekkiin ja tekee reseptin farmaseutin kanssa ja sitten voi apteekista hakea ne roippeet mutta niikuin sanoin voin olla väärässäkin.
Siis mä olen saanut puhelinrespalla joskus ihan sellaistakin lääkettä, mitä mulla ei aiemmin ollut ollut, kyse ei ollut siis uusinnastakaan. Tuosta on jo aikaa, joten käytäntö on saattanut muuttua, en tiedä. Ja benzoa oli siis kyseinen lääke, mutta sain sitä tuolla tavoin tosiaan sen pienimmän pakkauskoon ja lääkäri oli muuten entuudestaan tuttu, vaikken ko. lääkkeen kanssa ollutkaan hänen kanssaan tekemisissä, kuin puhelimitse. Nuo uusinnat nyt ovat asia erikseen, eli ne kyllä pyörivät ja isommillakin pakkauskoilla(Onko tuo oikein kirjoitettu? Koiperhonen ), kunhan muistaa väliin vinkkailla lääkärille olevansa vielä hengissä, mutta tuo hoituu kokemukseni mukaan helposti myös ihan apteekin kautta(julkisen puolen terveydenhuollossa siis), kun siellä tulee muutenkin ravattua, niin voipi pyytää sitten samalla, että pistävät lekurille noottia, jotta lisää troppia.
Sitä en usko, että ihan kaikkia PKV-lääkkeitä voi saada pelkästään puhelimitse, vaikka lääkärikin olisi tuttu, eli esim. fentalaastarit ja tujuimmat ADHD-lääkkeet varmasti vaativat käynnin ennen kuin niitä ekaa kertaa kirjoitetaan(Ainakin luulisin näin, jollei lekuri tahdo pian joutua selittelemään Valviralle tekemisiään :mrgreen: ), mutta perusbenzojen ym. vähemmän kovien PKV-lääkkeiden kanssa tuo puhelinjuttu on ainakin joskus toiminut ihan okei.
^ Nyt kun muistelen, niin minäkin sain muuten Tenoxini puhelimitse, niin että oli soittoaika psykiatrille ja sanoin, et mä haluan Tenoxia. Viimeksi juu uusin Diapamit puhelimitse, niin ihan sen 100 kpl sain, eli toimii näköjään isommillakin pakkauskoilla jos on resepti entuudestaan. Eikä siis tuosta ole edes aikaakaan kuin kuukausi. Uuden reseptin saa käsittääkseni toimittaa vaan sen pienimmän pakkauskoon. Varmaan lääkärikohtaista, että miten niuhoja ne ovat puhelimitse kirjoittelemaan niitä. Toki kans tuo vaikuttaa, että kyseessä on tuttu potilas tai en ainakaan usko kenenkään vieraan lekurin kirjoittelevan vieraalle potilaalle pameja puhelimitse.
Tampereella hoitsut uusii puhelimes kaiken, minkä vaan pyytää, vaikka verhot olkkariin, mutta vähänpä enää menee mitään. Kerran saadut pkv-reseptit ovat voimassa jatkuvalla syötöllä ainiaan. Mistään apotek-soppareista
en oo koskaan tiennyt mitään, eikä oo tarvinnutkaan. ronskistikin rouhiva voi säilyttää ihan hyvät välit laillisiin diilereihin. Kerran farmis löi eilisen leiman, mutta se oli sen moka. tosin oikaisin sen itse. omalla stämpillä.