Rivatril

Mut sie et mene ihan kuutamolle niinkun jotkut?

Osoisitsie neuvoo miut tuonne jonnehiin irkkii. Ni vois heittää läppää.

Ite join 0.33 viinapullon ehkä 8bissee ja 5kpl 2mg rivaa.

Muisti pois noin 10-min rivojen ottamisen jälkeen…

Aamulla herätessä nilkka murtunu kaikki rahat hävinny, kämppä kauheessa kuosissa jnejne…

Mä meen rivoista bentsohumalaan vasta about 4-6 mg vaiheilla.

xanori toimii mukavasti juuri sillä 2 mg annoksella

ja toleranssi on nyt aika nolla.

Riva on hyvä LÄÄKE. Helppaa myös darraa.

Riippuu miehestä helpottaako krapulaa.
Kaikilla ei helpota prk.

Heittäkääs kokemuksia rivatril+joku muu bentso/jotain muita bentsoja annosteluista. Ite oon tykänny rivatril-tenox-kombosta. 2-3mg rivaa ja 40-60mg tenox ja max pari olutta. Oon jopa tehny klonatsepaami-tematsepaami-jauhetta, jota oon nokittanu. :slight_smile:
Kaveri otti täys nolla tolel nokkaan jonku 0,15mg rivaa ja 5mg tenox, ja oli ihan nuokuis :slight_smile:

Ps. Rivatril on jännän makune ja sen jotenki tuntee ku se imeytyy suun limakalvoilt, tuntuu jotenki et puuduttais.

Rivatril on ihan kelpo bentso, mutta nyt yks vika ainakin tulee mieleen: helvetin hitaasti alkaa vaikuttamaan. joku reilu 30min → :\

itellä ollu respat 0,5mg ja 2mg rivatrileihin jokunen aika sitten ja sillon autto ahdistukseen/jännittämiseen helvetin hyvin. ja ihan viihdekäytössäkin olivat.

nyt jokunen aika sitten söin ~6 0,5mg rivatrilia ja ahdistus vaan kasvoi ja tuli helvetillinen olo.

bentsoja syön päivittäin eikä ennen ole moista tullut, enkä enää uskalla tuota rivatrilia syödä ko. tapauksen jälkeen.

osaisko kukaan kertoa mistä mahtanee johtua?vai eikö klonatsepaami vain enää “sovi” mulle?

0,5 lelu, 2mg vartuneemille. x tarpeelinen lasti.

Ei kokemusta mutta olen kuullut että ei toimi niin kuin 2mg:n rivat. Rivat on muutenkin viinan kanssa varsinkin alussa viinan kanssa tai ilman niin tulee hölmöiltyä aika paljon. Bentsokoukku on mahdollinen ja en kyllä suosittele kenellekkään. Itse kärsin kyseisestä riippuvuudesta. :smiling_imp:

Ensinnäkään viina ja bentsot eivät sovi yhteen, ja ryynikännäys on yksi typerimmistä asioista mitä moni tietää.

Suosittelen sulle että et ala viihteileen bentoisoilla ja jätät ne oikeasti niille jotka niitä tarvitsee.

Tiesitkö muuten, että subukoukku ja bentsokoukku ovat erittäin vittumaisia yhdessä, katsos kun silloin ei enää subuvieroitukseen eli refloihin sopivat parhaat lääkkeet eli bentsot auta. Mitens sitten koko vieroitushoidetaan, kun ollaan koukussa aineeseen, joka auttaa vieroituisoireisiin?
[/quote]

*****************************************************’

Mielestäni ainoa viihdekäyttöön sopiva on dormicum, ainakin näistä yleisimmistä.

Rivarilista vähän:
12 vuotta sitten aloitin xanorilla 4*0,5mg/vrk, sitä 3 vuotta, paniikki / ahdistuskohtausten estoon…

3:n vuoden jälkeen vaihdoin Xanorin Diapamiin 3*10mg / vrk, ja tätä reseptiä sitten taas 3 vuotta. Tässä vaiheessa alkoi tulemaan ongelmia sillä tavalla, että tuli todella huono olo jos otti lääkkeet n.8h välein, alkoi tulemaan jotain ilmeisesti vieroitusoireita jo ennen kuin oli aika ottaa esim päivälääke…

Tästä sitten pyysin RIvatrilia, ja asteittain nostettiin annos 4mg:n päivässä, ja ovat paniikit täysin poissa. Tottunutkin on sillälailla että ei ole “höperö” olo vaikka annos on melko iso, lähinnä muistissa huomaa että se on heikentynyt aika tavalla.

Rivatril on siitä syystä mielestäni todella hyvä ja vaivaton lääke käyttää, kun otan sen 2-4mg aamulla, ei päivällä tarvitse mitään lisää, vaan se menee seuraavaan aamuun asti hyvin. Paitsi sitten silloin jos tulee juotua tms. rasittavaa josta seuraa jonkinlainen lasku, ei rivatrililla sentyyppistä ahdistusta saa pois kuten jollain kahdella diapamilla esim rentoutuu pahastakin stressistä…

Joku puhui yhtäaikaisista benzo- ja buprekoukuista… no tokihan pitää todeta että itsellä sellaiset on, ja aika pahat molemmat. Minulle suositeltiin metadonihoitoa… onko kenelläkään mielipidettä / perusteluja että kannattaako siihen lähteä. Olen todella kyllästynyt jatkuvaan säätämiseen, että siinä mielessä ei tunnu vaikealta se, että lääke pitäisi hakea jostakin hoitopaikasta ainakin aluksi päivittäin…

No joo… Rivatrilista piti kirjoitella, niin minun mielestäni ainakin hyvin toimiva paniikkityyppisiin oireisiin.

lääkäri tuossa yks kerta vakuutti että ei voi 1-3 vrk 0,5mg riva päivä annoksella jäädä koukkuun? Mihin perustuu… en kyllä meinaa uskoa…

Mihin vaan vaan voi jäädä koukkuun! Varsinkin henkisesti koukku on yleensä suuri, aivot vaan käskee ottamaan.
Eihän tuo 0.5mg riva kolmen päivän ajan pitkä aika ole, mutta bentsot on kyllä enemmän kuin tarpeeksi koukuttavaa.
Hank Hillin kommentointiin niin, itse olen saanut ainakin pitkällä 2mg xanorilla kerran aamulla pidettyä hyvin itseni kasassa koko päivän. toista sitten oli 10mg diapamit yms, tuppaa muutenkin nuo nopeat bentsot koukuttamaan nopeasti ja annokset kasvaa suuriin pienessä ajassa + annosväli lyhenee. Tosin lyhkäset käy ihan ok MAX. 2viikoksi otettuna, eikä mieluiten niitäkään joka päivä. (No ite tässä ollaan bentsoja syöty 3 vuotta tasasen säännöllisesti)

tarkoitin siis että 3kertaa päivässa max. eilen otin 2kerralla yhen vähän myöhemmin. pitkin tätä päivääkin vielä oli hieman rennompi olo kuin normaalisti ei tosin paljoa.

Näin yli parikymmenen vuotta asiaa emPpiirisesti “tutkineena” sanoisin, et bentso ku bentso. Kelpas. Xanorit oli kyl tuskallisimpia eroonpääsys ekal kerral. Tokal meni kertarysäyksel seurauksena miellyttävä visiitti muistihäiriöisten joukkoon osastol, vaik oikeesti mä kyl “vaan” kilahdin,l.oisin kuulunu päihdepsykiatrisel. No opinpahan läksyni äxien suhteen! Ja ohviks män.

Sanokaas tyhmälle, mulla ei tällä hetkellä ole minkäänlaista toleranssia bentsoihin, olen tarkoituksella lopettanut niiden käytön kun eivät enää auttaneet ahdistukseen ja saahan niistä hieman taskurahaa. Eli onko ihan sama syökö rivarin 2mg vai voiko sen heittää hihaan. Pohjalla on vähäsen norspan laastarista tehtyä litkua.

^ Siis täh? Ei bentsojen hihattamisesta ole mitään hyötyä. Eivät ne kolahda tms, eivätkä toimi tehokkaammin (paitsi jotkut unilääkkeet ja vesiliukoiset bentsot (joita on vain muutama). Eli koska normibentsot eivät ole vesiliukoisia, joudut heittämään mielettömän määrän paskaa suoniisi. Syö kiltisti bentsosi, ja verisuonet ja muut sisäelimet kiittävät!

sanoreita viihteilyyn ja rillut ahistukseen, ni hyvä tulee

Tuttu syönyt kramppeihin Rivatrilia annostuksella 0,5mg 2x / vrk noin 4 vuotta. Yritti lopettaa niin sanoi että heti alkoi krampit kun ottamisesta kulunut vähän aikaa…heti kun otti Rivan niin krampit katosivat. Eli pienikin määrä vaikuttaa.
Kuulemma sit pienellä murusella sai pitkitettyä olotilaa jonkin verran mutta on jatkanut syömistä kun krampit olivat liian kovia ilman.