Alpraplaaplaa=xanor ? Oon joka väristä/kokosta/muotosta xanoria syöny, ei ole koskaa toiminu millää tavalla muuten paitti muutaman kymmenen kännin perään ottamalla, rivat taas toimii pienelki annoksella + bonuksena voi pureskella/sulatella suussa.
Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Alpratsolaami taitaa silti niitä suosituimpia vaikutuksiltaan olla, mutta ei ehkä kaikkien mielestä.
Minäkin vannoin ennen alpron nimeen ja xanor oli mielestäni bentsoista miellyttävin, mutta nykyään tuntuu, että monesti tulee vaan paha olo xantuista… jotenkin alkaa oksettaa se olotila… ja sitten alprosta tulee aina mässyt mikä ei yhtään auta asiaan.
Kyllä mä alproxeja pistin 20.5mg kielen alle ja hyvin suli ja toimi sit nielasin ku ne oli sielä 15min ollu… 15min päästä pistin toiset 20.5mg ja hyvin toimi. Aika turha olo vois vertaa johonkin 2.5-5mg tsolpideemiin.
Nyt otin ton 2mg alpratson päälle 5mg tsolpideemiä se ehkä vähän muutti oloa huumautuneemmaks… eipä paljon mitään sano nekään enään.
Aikoinaan tsolpideemistä 10mg meni niin ihanaan tokkuraan jotta se oli nautinnollista. 20mg annoksella taas on ihanan tsolppari olo missä sekoilee ja puhuu tyhmyyksiä
Mitne ny rivat nyt sitten oikein eroaa näistä xanoreista… ei ollenkaan väsyttäviä vaiktuksia ? Stimuloi miedosti ja hyvä mieli ?
Joo ei oo teloista kokemusta… mutta alproxit maistuu semmoselle pahalle muttei pistä yököttää eikä mitään… kunhan pitää sen pillerin ja ne liemet mitä siit irtoo tuola kielen alla ni makuelämykset jää aika vähille.
Imovane olis semmonen nappula mitä mä en kielen alle laittais vaikka maksettais
Ajatelitko ettet texitolesi (lue myöhemmän riippuvuuden) kanssa olisi jo tarpeeksi vaikeuksissa? Haet vielä oikein kunnon bentsokoukkua -vieläpä hihan kautta. Huh huh. Itse syön samoja nappeja ja niistä on ollut apua, kun ei enää “hae” mitään.
En oikein muistanut että nistipiireissä on niinkin älytöntä, et mietitään vain miten saisi kiksejä -keinolla ja neulalla millä hyvänsä. Tulehdukset, taudit, halvaantumisriski -onko kaikki kaikunut kuuroille korville? On.
En tiedä mitä kaikkea on sidosaineena niissä pillereissä, mutta mietoudensa vuoksi niitä on varmasti paljon. odotas… -Tervemenoa vaan tykittämään Lactos. monohydr. 40 g & snadisti E172 -elintarvikeväriä/pilleri. Way to go! Kyl se 0,5 clonazepam sieltä seasta closahtaa! Usko pois.
Harkitse hoitoa, tai mieti edes päässäsi miltä tulevaisuutesi näyttää.
Ei ne lääkkeet ole maisteltavaksi tarkoitettu. Rivatril (klonatsepaami) on helvetin jees pitkän puoliintumisajan takia. Ei tarvitse annostella niin usein ja kuluu lääkettä vähemmän. Anksiolyyttinen vaikutus ei nyt ole ihan samaa tasoa, kuin alpratsolaamin, mutta milläpä bentsolla oikeastaan olisi. Ei kuningasta päihitä mikään. Lääkinnälliseen käyttöön valitsisin klonatsepaamin. Viihteeksi niitä tulee popsittua vähän liikaa ja eikä niillä oikeastaan ole mielestäni kovinkaan suurta viihteellistä arvoa. Alpratsolaami taasen on melkein euforista, että jos näitä kahta verrataan viihdekäytössä, niin alpratsolaami vie kyllä voiton. Mm. paniikkihäiriön hoidossa käytetyt annostukset ovat about samaa luokkaa klonatsepaamilla kuin alpratsolaamillakin.
alproja ei tarvi kun 1-2mg ja pari lonkkua niin olo on mahtava ja euforinen. rivoja ois kiva kyllä joskus kokeilla. en oo kyllä ajattellu tavaks ottaa bentsojen väärinkäyttöä.
Ilman toleranssia. Toleranssisille lääkkeistä tuskin on enään mitään iloa. Itselläni stilnocteihin tullut toleranssia sen verran että tarvitsee varmaankin 15mg annoksen entisen 5mg sijasta, jolla jo rupesi lattia kuplimaan ja seinät kallistelemaan. Nykyään alle 10mg annokset lähinnä stimuloi ja pistää säheltämään. Ei rauhoita laisinkaan, mikä on mun mielestä viihteellisintä mitä bentsoista ja vastaavista saa.
jep ei noista enää miitään fiiliksiä saa.
muistan ekat rauhottavat 3 10mg
diapamia krapulaan voi helvetti sitä
euforiaa minkä ne sai aikaan. tuntu
vielä seuraavanakin päivänä.
sama juttu ensimmäisten xanorien kanssa
niin ja elämäni ensimmäiset tramalit
250mg ja taas krapulaan.oltiin kaverin kaa
thaimaassa lomalla. makoilin hotellin uima-altaalla
ja ihan mielettömän hyvä olo. nykyään tramalit
vaan stimuloi että jaksaa töissä paremmin,hoitaa
asioita jne.
Itse en ole saanut euforiaa bentsoista. Tsolpideemista saan edelleen vaikka olen niitä käyttänyt satunnaisesti kohta vuoden (annos vaan on 2-3 kertaistunut).
Diazepamia 3 kertaa kokeillut ja 30mg oli semmoinen annos, että oli fyysisesti mahtava olo. Euforiaa ei ollut. Xanoreista taas tulee toisinaan 1-3mg annoksilla hyvin mietoa, mutta jollain tapaa koukuttavaa euforiaa. Mikä ehkä johtuu juuri siitä, että se on niin mietoa että tuntuu siltä että asiat olisivat hyvin yms… Tsolpideemiä söisin kyllä jatkuvasti jos se ei pistäisi päätä sekaisin, mitä alpratsolaami ei minulla tee alle 2mg annoksilla.
Sama homma. Minulla stimuloi 150mg ainoastaan. 200mg annos laittaa jo letkeäksi ja ei ole stimulaatiota enään laisinkaan. Tänään itseasiassa juuri vaikuttaa 150mg nopeita tramaleita. Vaikutus kestänyt jo yli 10 tuntia. Ja yhtä vahva edelleen . 100mg annos tramadolia en huomaa juuri ollenkaan. Tänäänkin olin töissä yliaikaa kun en tajunnut kuinka aika juoksi kun oli niin kovat stimulaatiot. Sen takia minä tässä kirjoitankin niin prkl:sti … alpratsolaamilla ei saa mitään tällaista. Sillä saa luonnollisen jaksamisen ja normaali+(normaalia hieman paremman) olon joka tavalla.
Päivällä otin 300mg tramalia.
olo on seesteinen ei vituta mennä
tänään yövuoroon
pääsiäisenä yritän päästä eroon tramalista
ja panacodista. lääkkeet riittää torstaihin
saakka. 2 pakettii on tannoponia kaapissa
ripuliin. saa nähä tokeneeko tiistaihin mennessä
työkuntoon vai pitääkö hakee saikkua
tai hommata lisää lääkkeitä.
toivottavasti vierotus onnistuu.
Kyllä sen pitäis tannaponeilla onnistua. Paketillinen keskipäivällä niin olot kestää melkein nukkumaan menoon asti. Illalla sitten vaikka muutama olut niin saa vähän paikkailtua huonoa oloa.
Mietiskelen tässä että ottaisiko huomennakin viimeiset 150mg trammua vai olisko huomenna kenties viimeisten alproxien aika. Tannoponeja mä en tuu enää syömään muutakun ripuliin. Olot on sen verta turhat. Mutta kuulemma auttaa viekkareihin kohtuullisesti.
EDIT: huomasin just äsken et tää on riva topikki anteeksi kaikille.
Olipa harvinaisen hauska topic tämäki, jengi niin vinee et “VITUN IDARI PISSIS MIKS HANKIT BENTSOKOUKUN TAHALLAS ONX KIVAA KU REFLAT TULEE MITÄ HÄ???”. Voi lapsukaiset, ei o viel tänäkää pvänä refloja tullu ja annokset on tasasee tahtii noussu vaan ja kivaa on ollu. 20mg rivatril nyt taulus, boostan koht.