Rivatril

No ei ne euforiat bentsoilla kyl oikein tule, kyl alkon kanssa tietty, MUT ALKOSTA SE EUFORIA TULEE! :slight_smile: Itellä kyl opioidit tuo kyl euforian sitten, morfiini, (kodeiinikin), oxanesti ihan ok myös. Petidiini paras, niitä ampulleja ei vaan saakkaan tostanoin :frowning: hakkaa kaikki edellämainitut 100-0. hrrr, tekis mieli tekis mieli.

Hehee, tästä topicista… ei voi käsittää miten,joku voi jäädä johonki bentsoon ‘koukkuun’, jollain vaikkapa 2mg xanor/vrk annoksella. Bentsokoukku… hmm… no oon mä nähny sellasia ihmisiä, jotka aamulla ihan tuskanhiessä ettii sitä käsilaukkuu, et sais ne rivat sieltä nopeaa kurkkuun… no bläähhh. ei jaksa sössöttää. Täs topicis vissiin alkupuolel oli vissiin stuffin juttua siitä ku oli seukki päivänäki tasapaino ollu vähän vinksallaan, ni tuli siit mieleen ku ite joskus pari kuukautta sitten otin jotain 25mg alproxia 10-15kpl stlkkareita, 200mg tematsepaamia ja ihan vitusti viinaa. Oli kyllä ihan vitun veikeät olot ja muistiki säily melkeen kokonaan, ihan vasta aamuyön tapahtumiin jäi pikkuaukkoja. No niin… sit ku heräsin, ei jeesus että oli härö olo : ) Koitin sanoa jotain, ni kukaan ymmärtäny paskakaan siitä mun mongerruksesta, siis ei saanu mitään muuta ulos suusta ku sellasia kummallisia ‘öngasölgqnwpppppfoqföqwppqmmäaäaw’ No tota ei kestäny ku jotain 15 minsaa. Mut tasapaino oli ihan päin vittua seuraavat 3 päivää. Oli välis aika koomisia tilanteita ku piti seinistä pitää tukea köpötellessä. JEeb, taian kipata loput tosta alprox purkista kurkusta alas. Jaa, no oli siellä silti viel 20mg, ni ei kehtaa, ku pitäs verikokeeseenki täs aamusta mennä. On täs tullu kyllä koko yö jotain tyynejä popsittuu, joku ihan perusverikoe se on, emt, ja ei se haittaa vaikka nou siellä näkyski ku ihan respalla kaikki. Nooh, 10 milliä kuiteski otan. Sit röökille. Tänään muuten Perjantai. Illalla otan ainaki yhden oluen <3

Hurjia määriä :astonished:

Vittu älkää hyvät ihmiset koskeko noihin ryyni/texi paskoihin… :imp: Ette voi tietää mitä on syödä lätkä ykkösen xanttui ja vetää kolmet vedot bubree, et pysyy terveen… Ei jumalauta ottakaa must oppii! Oon aivan pohjal ja reflat niit en söis kenellekkään täs maailmas… Kaiken oppii kantapään kaut :frowning:

No heipä hei mr. kovanaama!Vittu, et oot TYHMÄ, vai muuten vaan vajaa… :imp: Eläppä täs vitun nisti maailmas viel pari vuotta niin perut urpot väittees! E taida tietää viel mitään reflois tai muustakaan paskasta mitä tähän liittyy…Herää jo lapsukainen :blush: :frowning:

VITUTTAA::::::::::::: :smiling_imp: :imp:

Öh, oisko noin 1.5-2v syöny rivoja respalla ja ilman respaa, annostus respan mukaa 5mg/pvä mut syön kyl iha huoletta sen purkin viikon-puolentoista sisään (100x2mg) ja samaanmalliin menny alusta alkaen ja saan niitä purkkeja aiiiika usein, vielkää ole refloista tietoo, että enköhän mä jo jotain tiedä mistä puhun :unamused:

Stuf ootko varma ettei niitä oo ollut jo… et vain huomaa kun kiskot bissee sun muuta päivät pitkät ? Ja onhan toi muutenkin ok taktiikka pysyä erossa koukusta vetämällä viikkoon kuukauden lääkkeet. Tulee hyvin 3viikon tauko ja kerkee tolet palautuun. Tosin tota sun toleranssia en siltikään tajua :laughing:

En mä kisko bissee päivittäin, otan vaa kunnon putkia usein mut kyl mä oon siin välis pitkiäki aikoja selvänä. En mä epäile ettei ihmiset refloja sais mut ei o ainakaa mun kohdalla (toistaseks?) ongelma ja hyvä niin.

EDIT: Ja paskanvitut ne tolee mitää laske, aina sen kilon joutuu syömää että kivaa on :frowning:

En tiiä käytätkö texii, mut jos et ni koita sitä ja vedä 4 nappii päiväs siit ei tuu riippuvaiseks antaa vaan ihqu olot idiootti…vaikutat tiedoiltas hiukan kokemattomalt, että oikein 2 vuoden käyttöhistoria! No sittenhän sä sä tiiätkin kaikest jo kaiken, eikä sua tartte neuvoo…Onnea :exclamation:

Texin käytön kans mulla on -vähän- pidempi historia takana, mutta mitäpä siitä avautua ku ei mua sun mielipiteet kiinnosta ku mitä tahansa sanon niin oon vaa “amatööriteinipahix”. Ja sanoinko jossain tietäväni kaikesta kaiken ? Mä puhun vaan OMASTA kokemuksestani ja kyl mulla mielestäni aika paljo kokemusta varsinki rivatrilin ja sekakäytön suhteen on.

Ja se kahden vuoden käyttöhistoria koskee noita rivoja, kaikkee muuta oon kyl kiskonut vuosikaudet sitä ennen.

EDIT: 4 nappia päiväs ? Subut on (yleensä) 8mg, eli 8x4=32mg ois sitte, itel normaali annos on tän hetkisel tolel 0.5-1.5mg, enkä usko että iha kuka vaan heittelee 32mg, taidat itse jutella asioista joista et tiedä hevon vittua.

Usko mitä haluut…Se on lekuri annos… ei muakaan kiinnosta sun jauhamiset paskan vertaa. Vaikutat vaan teinilt, joka postailee, ku on tolee ja voi upottaa 100 rivaa päiväs, mut eihän siit mitään koukkuu pääse syntyy :smiley: Jokainen pelle pystyy syömään vaikka 150 rivaa päiväs, eriasia on se, että ONKO SIINÄ MITÄÄN VITUN JÄRKEE :imp:

Kuin pian Rivan pitäs alkaa vaikuttaa ja millainen olo niistä tulee pienemmillä ja millainen suuremmilla annoksilla, jos ei vedä mitään muuta siihen päälle?

Kielen alta tai pureskeltuna oisko tollane 15-25min.

Love Tonight sopii näyttää ku syöt 150 rivaa päiväs ku tollaset pellet tippuu yleensä jo 2-4mg seteistä mut avs ei mua kiinnosta mitä ruikutat. Ja se järki on siinä että jos vähempi ei toimi ni paree syödä enempi että on kivaa. Eilen ainaki oli melko lepposat ryynikuosit vaikka niitä vähä liianki kans meni.

Jotenkin susta tulee samalainen kuva kun siitä “Rancidista” joka kirjotteli tänne. Samanlaista idioottimaista läppää heittät bentsoista.

Onko ihminen pelle jos tippuu jo 2-4mg klonatsepaamista? Minkälainen pelle on ihminen joka vetää 150rivaa päivässä?

mun mielestä pelleä on tuomita toisen ryynäily omat on sisus kalut jokaisen… vai miten on mitä noi rivat tekee onko millään tapaa toxisia tommosialla annoksilla ?

Joo tarkoitus oli tuomita “stuffin” tapa jolla hän kirjoittaa annoksista joita itse vetelee mutta muille saattaa olla tappavia. Ei ollut tarkoitus loukata tai muutenkaan mitään henkilökohtaista. Pyydän anteeksi mikäli viestistäni sai sen kuvan.

Ei Rivat tee suurillakaan annoksilla mun tiedon mukaa mitään pysyvää damagea mutta henki kyllä saattaa lähteä :unamused:

Kylmä käsitin niin että te molemmat olitte pieni virne naamalla täs hommas. Tuskimpa stuffi ketää pienempi tolesta pelleks tosissaa haukkuu :laughing:

Xanoria ja Rivatrilia sanotaan yhtä vahvoiksi. Ne ovat erilaisia. Rivatril on pitempivaikutteinen, piristävä, relaksoiva. Xanor on euforisoivampi, paremmin ahdistusta poistava, ei yhtä relaksoiva, pirstävä.

Kummallakin on oma tapansa käyttäytyä erilaisten annosten suhteen. Rivatril on viihteellisimmään 4 milligramman kohdalla (iMHO). Xanor on paras 2 milligramman huituvilla. Kummankin kohdalla tulee kuitenkin helposti fiilis, että tuntuu tarvitsevan vielä lisää vaikutusten paranemiseksi, mutta isommilla annoksilla sivuvaikutukset kasvavat. Lievästi paradoksaalisia vaikutuksia tulee esiin, eikä sekään ole mukavaa kommunikoinnin vaikutuessa koska ei muista mitä olikaan sanomassa.

Iisisti kannattaa minusta siis ottaa, eikä noista viihteeseen niin ole. Lääkkeenä hyviä tiettyyn pisteeseen asti, vaan niillä itsensä lääkitseminen on kyseenalaista. Ei minusta kannata alkaa lääkkeenä sitä käyttämään.

Semmoisia ajatuksia =)

Aikansa kutakin :question: