Ei olekaa mut perkele ku ei sitä rouskimista voi lopettaa josei o tajunnu (ja koskaa ei tajua) piilottaa loppuja nappeja eri kaupunkii aseistetun vartijan ja lukon taakse.
Minulla toleranssitommana 4mg on jonkinlaimen kattoraja.Isommilla annoksilla puuroutuu vaan enemmän. Ja liikaa syötynä vaikutukset alkavat olemaan paradoksaalisia. Toivotut vaikutukset muuttuu vastakohtaiseksi.
Alkoholin kanssa pää ei enää toimi, mutta olen niin hyvällä tuulella etten jaksa kummempia riehumaan.
Tuntuu, ettei rivoista oikeen oo enää mulla mihinkään viihteilyyn. Ne on muuttanu mun ajattelutapaa ja oon ilmankin niitä siinä fiiliksis mitä ne aikanaan toi. Tosin paljon miedommin. Voihan se johtuu muustakin muttei ainakaan muista aineista.
Onko kukaan huomannu samaa? Lähinnä kysymys niille, jotka noita ahdistukseen on popsinu.
Hyvä arvio, mutta väärin meni. Yksi rivatril, en muista vahvuutta ja hyvin vähän alkoholia. Muilla bentsoilla mennyt useita kertoja enempi sekä bentsoja, että alkoholia aikanaan. Tulos mm. koko ilta 95% pois muistista, pysyvä porttikielto yhteen Porilaiseen baariin (mono - ei kait ole olemassa enää) ja silmälasit hukkuivat. Olin kuulemma vielä huudellut solvauksia oikein olan takaa paikan pokelle ulosheiton jälkeen ja kun kuulin tästä kaikesta niin yritin päästä pyytämään anteeksi, mutta vaikka olin selvänä ja selitin miksi olen tulossa sinne niin eivät päästäneet edes anteeksi pyytämään.
Vastaavanlaista on tapahtunut muillekin ystävilleni. Ja niihin aikoihin tuli useinkin lkäytettyä bentsoja ja holia välillä suht. huolettomastikin yhdessä - rivatril on ainoa jolla tuollaista on tapahtunut. Eikä se ole ainoa kerta - parilla muulla kerralla, joskin ilman ikäviä jälkiseurauksia on tullut oltua totaalisen out of it kerran jopa yhdestä rivatrilistä (vahvuus muistaakseni 2 tai 4mg, onko niitä tuon vahvuisia?) ja kahdesta oluesta.
Exactly. Your mileage may vary
Tässäkin “your mileage may vary” ja kun alpratsolaami on aika omalaatuinen bentso jonka vaikutukset ovat monessa asiassa poikkeavat muista - siihen vielä rivatril, jolla on myös ainakin itselle perusbentsoista selkeästi eroavia vaikutuksia. Minulle ja muutamalle kaverille niistä tuli varsin king-of-the-world olo (melkein)
Sopivasti on vaikea ottaa. Millään pahalla en ole koskaan mitään tarkoittanut, mutta se ei liene mikään selitys kun on napsinut arviolta 10mg klonatsepaamia, juonut bisseä päälle ja toiminut niinkin epäviisaasti että on tarjonnut jo valmiiksi todella humalaiselle tyypille napin ja saanut turpiin sittemmin oksentelevan napin ottaneen juntti-kavereilta (niin siis sen napin takia) Ja kaupan päälle vielä asiaan liittyvän ystävän vihat Mutta saatiin sovittua asia kuitenkin vielä junttien kanssa…
Kyllä taas aika lailla vituttaa, lekuri kirjoitti mulle ‘tasoittavaksi’ lääkkeeksi rivatriileja. Huomaan vaan että annos kasvaa viikossa jo ihan tolkuttoman paljon, ja lekuri on tietoinen mun addiktista.
Just luin muuten Stevie Nicksin haastattelun että kun hän lopetti koksun, niin lääkärit kirjoitti nemenomaan rivatriileja, no, seuraus oli se että rivatriilien takia hänen piti mennä katkohoitoon
just joo, ongelmasta toiseen!! ottaa aivoon kyllä tällainen.
Sain lekurilta 2 mg rivoja kun kerroin ettei opat ja pamit auta enää. Musta tuntuu että rivat ei sovi mulle, joka kerta maha kipeänä yhen napin jälkeen, öyh…Olot muuten ihan jees.