Resilar raakana

Mulla tulee erottelemattomasta ressusta maha ihan vitu kipeeks. Et siihenki kannattaa varautua. Sit vaa lattialle mahalleen makaan niin vähän helpottaa jos sattuu.

10:00: 30ml resilaria raakana.

10:15: Söin pienen pizan

10:30: Päässä tai mahassa ei tunnu mitään

10:45: vitut mä yliherkkä oo :smiley: 30ml lisää

10:48: 30ml lisää

10:50: 30ml lisää… ehkä jotenki tuntuu:) kirjotus hankalampaa ku yleensä…oiskohan placebo??
en tiiä perkele…

10:57: 30ml lisää

10:59: ihan jees olo:)

11:04: 30ml lisää

11:06: musiikki kuullostaa hitaalta

11:08: loput naamaan (nam)

11:22: humalainen olo… arveluttaa että nouseeko päähän…

11:29: hyvä olo :wink: naama kutiaa… infected mushroom kuullostaa jännältä

11:43 ihmeelinen olo

Sillon ku dxm kutittaa, se toimii. Näin ainakin omakohtaisesti ollut.
Toi pari tuntiahan noissa nousuissa voi toki mennä, varsinkin jos vatsa ei ole tyhjä.

Tosin, kerran jotenkin yliluonnollisen vahvasti potkaisi pikkupullo.
puolen tunnin päästä jo sain ekan out-of-bodyn nauttimisesta, enkä todellakaan osannut odottaa pienen pullon teettävän niin stydejä efektejä. Ainoa häiritsevä tekijä tuossa out-of-bodyssä oli vain se, että pitkä-tukat luukuttivat viereisessä huoneessa Iron Maidenia =F.

PS: Jätkähän on luonnottoman aikasin tripauttamassa. Nooh, eihän tuossa hommassa aika koskaan mikään tekijä olekkaan ollut. =)

Nyt on euforinen olo :sunglasses: np: Dj Roxx - Weekend has Come (Original Mix).mp3 kuullostaa mielettömän hyvältä tässä olotilassa! [poistettu - toimitus]

Mulla oli aina tietty psykesetti mitä aina dexmeissä kuuntelin.
Se oli sellasta leijailevan utuista psykeä. sitä kun kuunteli niin tuntui että kaikki ympärillä on pumpulia.

Hehe, yskänlääkettä :slight_smile:

.

Haha:) ja hyi

yhesti tarvi käyä paskalla :sunglasses: äskön kävin ostamassa 12päkin, kävelin tuolla kaupassa nii kävely oli outoa ja päässä alko soimaan Bomfunk MC’s - Super Electric :laughing: olin ihan kujalla… ajelin vielä autollaki… tää nousu senku jatkuu :smiley: kyllä taisin rakastua tähän aineeseen<3

Elä ajele autoa päissäsi, pienessä pilvessä ehkä mutta ei dexmeissä!!!

Joo ei missään nimes dexmeissä autonrattiin, eikä muutenkaan päihtyneenä!

Kaveri menetti korttinsa dexmeissä :stuck_out_tongue: Uuvatti.

no savuissa nyt tulle joskus ajeltu, mutta se on ihan turvallista… Ei ollu mikään mukava kokemus ajaa äskön…ei enää ikinä :smiley: kaikista mukavin
leikkiä robottia kämpillä :stuck_out_tongue:

Onkos ääni alkanu jo pätkii? Mulla joskus dexmeissä puhumisest tuu mitään =p

.

savuissa tulee ajettuu niin varovasti ku olla ja voi! 20km/h korkeintaan… vittu naamaa polttaa ja niskaa kutittaa, ihan taivaallisen hyvä olo :laughing: onko kukaan muu dexmeissä nyt? :sunglasses:

kauan tää vaikutus kestää?

höö ei mut tekiskö vähän mieli! Mul olis plo tos mut pitäis mennä salille tänää :open_mouth:

Sanoisin et n.4 tuntia nauttimisen jälkeen on mainittavia efektejä, sen jälkeen jotain pieniä vaikutuksia.

aloin tässä kaljan juontiin samalla, buustakohan yhtään?olenkohan koko loppupäivän hyvissä??