Ei se pieni mahan sekotus siin mitn haittaa ku tulee muuten niin letkeet olot, ja se mahaki asettuu ennen tripin loppumista niin voi lähtee seikkaileen uloski.
Ei saatana. Henk.kohtaisesti en uskaltaisi lähteä useampaan tuntiin 5m kauemmaksi vessasta. Toki sitten, kun tuntee, että on jo tekaritkin paskonut pihalle, niin voisi ulos uskaltautua.
Siis kokemus oli → Muistele pahin ripulisi. Tuplaa se löysyys ja triplaa ainakin tarve juosta vessassa. Siinä on resilar raakana. Plus/Miinus - kävely vessaan on hankalaa.
Niinno vaihteleehan tuo, mul toimii se pieni pullo viel seuravana aamunaki vähä ja se paska olo lähtee muutamas tunnis pois nii kerkeehä siin juhlia Harmi vaan ko se litku maistuu niin pahalta että tahtoo oksennus tulla ku edes haistaa sen, muuten joisin varmaa harva se päivä.
Itel oo sanonut vatsa koskaan mitään raa`asta deksmistä, eroteltuna koskaan ole edes tuota juonut.
Iso pullo riittää varsin muikeisiin oloihin, helvetillisen kovat euforiat ainakin itelläni silloin joskus pukkas tuosta.
Ei enään kuitenkaan - vaikka kuinka tekis mieli. =)
Kuullostaa hyvältä jännittää vaan pikkasen…
Niin se pitääkin =p. Kai muistat testata sen yliherkkyyden sit. Ja pumpulit vaik nenää ni auttaa sen maun kans jos ei meinaa uppoo.
joo testaan sen 30ml ja oottelen tunnin ja jos ei kauheita oloja tuu nii otan vielä sen 170ml pitäs tuo akka vaan häätää jonnekki täältä kämpiltä nii ei tarvis sitä naputusta kuunnella
jos ei muuta nii huomen aamuna ku se lähtee kouluun
kannattaako tuota sekottaa mihinkään jos ei ole eroteltua?
Ei kannata mun mielestä, ei se niin paha rasti oo, ja tosiianki joku näkkäri tai muu pikkupurtava on mulla auttanu paljonki sitä suoritusta. Eikä sitä ykkösellä tarvii kiskoa vaan voi pitää huikkien välillä breikkiä.
ei kannata sekoittaa , muuten on enemmän paskanmakuista litkua juotavana.
ja tee se 30 ml testi jo nyt heti, kun se kestää about 2 h että alkaa raa’asta paskasta toimimaan.
200 ml tekee alúksi mahakipua, sitten kun alkaa nousta, mahakipu kaikkoaa ja päässä tuntuu sen 2-3 h
sitten kun vaikutus alkaa hiipua, niin yleensä vasta siinä vaiheessa mun on täytynyt mennä paskalle.
jos on kunnon kettu, niin menee nukkumaan ennenkuin ripulointi alkaa (unilääkkeillä), niin kaasut tulee ulos hiljakselleen nukkuessa, tosin aamulla voi olla jarrutusjälkiä housuissa.
^
Hahaha…kuulostaa kyllä varsin jännittävältä vessatripiltä tuo erottelematon litku
Joo… =)
Vaikka itse en olekkaan joutunut vessaan lähtemään istunnolle raakana nautitun pullollisen päätteeksi, on suoli-soolot ollut todella hurjia. Välillä oikeasti jopa lähennellyt kompleksia kitara sooloa. =P
Nooh, hauskaahan toi vaan on, mikäli paskan haju ei ole elämää suurempi asia - minusta se ei ole. Ja kunnon kaasu-soolot saattaa kirvoittaa jopa nipoinmankin ihmisen suulle sen virneen, varsinkin jos mennään tommosissa fääreissä niinkun esim ressu-pullon jälkeen tod`näk mennään.
En voi kyllä suositella hyvällä tahdollakaan! Kokemusta löytyy ja se on kaoottinen olotila mikä siitä tulee. Oon kärsiny elämäni varrella monenkinlaisia vatsatauteja mutta mikään ei vedä kyllä vertoja tolle Ressu-ripulille ja oksennuskin tuli pöntöllä istuessani kauheen huudon säestämänä (ei ole tapaistani möykätä laatatessa). Ja ihmekö tuo, eihän noita yskänlääkkeitä pullo kaupalla oo tarkotettu juotavaks. Tosin rehellisyyden nimessä tuota enempää mustamaalaamatta voin kyllä kertoa että kaikesta huolimatta lähinnä nauroin vessassa samalla kun kroppa kävi kierroksilla ja sit kun se skeida kohtaus oli ohi niin lopunyötä oli aika kekkuli olo. Viinaakin oli kyllä pelissä.
Täytyy kyllä sanoa, että viina humaltavissa määrin yhdistettynä dxmään ei kiihota omaa mieltä sitten pätkääkään. Pelottaa jo ajatuskin siitä mahdollisen sekavasta kännikuosista yhdistettynä dxm
n hourailevaan ja mahdollisimman poissaolevaan fiilikseen.
Tuo skenaario siis siinä mielessä, että on kunnon kännit, ja viel kunnon dissot samaan aikaan päällekkäin.

Tuo skenaario siis siinä mielessä, että on kunnon kännit, ja viel kunnon dissot samaan aikaan päällekkäin.
Se on kuin satumaassa olisi. Mikään mitä tekee ei tunnu liian todelta joten uskaltaa sekoilla vaikka mitä.
Noniin… 10:00 join sen 30ml testatakseni sen yliherkkyyden… oottelen ainaki sen tunnin ja hörpään tuon lopun tuohan ei oo edes pahan makuista, vähän niinku salmiakkikossua jossa on jotai anista seassa
minkälaisia oireita tulee jos olen yliherkkä?

Noniin… 10:00 join sen 30ml testatakseni sen yliherkkyyden… oottelen ainaki sen tunnin ja hörpään tuon lopun
tuohan ei oo edes pahan makuista, vähän niinku salmiakkikossua jossa on jotai anista seassa
minkälaisia oireita tulee jos olen yliherkkä?
Yliherkkyyden oire on erittäin vahva vaikutus pienestä annosmäärästä. Mieti vielä kerran kandeeko kiskoa se raakana alas. Melko todennäköisesti on tulossa erittäin pitkä vessa sessio. Ensin kiinteät ja lopuksi ulostat pelkkää nestettä. Itse en enää raakana nauttisi, vaikka on sitä joskus selvinnyt ilman pahempia vatsavaivojakin. Kandee syödä ainakin hyvin ennen ottoa, vaikka se hidastaakin imeytymistä.
PS. Erikoinen kellonaika ottaa DXM:ää. DXM on parhaimmillaan pimeässä.
joo mulla on pimeää täällä… verhot on kiinni ei kyllä vielä tunnu mitään päässä,eikä mahassa
enpä olis yliherkkä

joo mulla on pimeää täällä… verhot on kiinni
ei kyllä vielä tunnu mitään päässä,eikä mahassa
enpä olis yliherkkä
Eipä se aluks mahassa tunnukkaa, “eihän täst mee ees maha sekasi”… mut odotappa pari tuntii siitä
oon 90ml juonu… ootin 45min niitä yliherkkyys oireita, eikä tullu