Kertokaas äkkiä että paljo minun pitää juoda tuota että saan jonku 2 plateaun olot? painan 95kg, tolet nollissa… onko muilla kokemuksia siitä että juonut ilman erottelua?
2P:n annos ois ~5mg/kg*95kg = 475mg. Resilarissa on dexmiä 3mg/ml eli näillä luvuilla sun pitäis juoda noin 158ml eli eiköhän se pieni pullo (150ml) riitä.
Toi 2P annos on ihan jees. Oon ite juonu Lagunia ja Redol Compia raakana, eikä niist oo mitää oireita tullu. Monet kyl valittaa et maha menee ihan sekasin ja tulee tosi huono olo, mut ei mul ikinä tuu mitää mahavaivoja mistään. Mut eiköhän se ois kuitenki ihan hyvä erotella. Maistuu muuten raakana ihan hirveelle, se juomis-vaihe onkin kaikista kauheinta ku laatta meinaa lentää. Miks DXM-pitoiset yskänlääkkeet ei voi maistua samalle ku Kvilla
Niin ja kannattaa ottaa huomioon et jotkut ihmiset saattaa olla yliherkkiä DXM:lle ja ihan pienestäkin annoksesta voi tulla ihan järkyttävä olo!
mulla on vatsa onneksi “terästä” on tullu vaikka mitä keskenkäyneitä sahteja juotua, mutta maha ei tiiä mitään… Jos kävis ostaan sen pikku pullon ja jois eka vaikka desin ja odottelis vajaan tunnin että ei tuu mitään kauheita oloja. Ja loput tietty naamaan jos olo vielä hyvä kannattaisko muuten olla trippivahti? ja paljo sellanen pikku puteli maksaa?
Vaikka on vatsa terästä, niin sorbitoli on silti eri kaliiberin kemikaali kuin keskenkäynyt röppö, vaikken toki senkään voimaa aliarvioi, mutta viisaampana(?) jo sellaisia kovasti välttelen.
Vähän päälle 5e tais olla. En usko et tarviit mitään trippivahteja noin miedoilla annoksilla.
Nii ja kyllä harvassa on ne kenel ei raaka ressu vedä vatsaa velleille. Eikä kokonaan tyhjään mahaan kannata ottaa, ja jotain näkkärii tms on kiva syödä samalla ku hörppii ni helpottaa sitä kokemusta.
Joo, täysin erilainen kokemus raakana kuin eroteltuna.
Älä hei oikeesti ota sitä vaa pullon suusta. Vatsa kramppaa ja vesi lentää perseestä samalla ku on tyhmä olo päässä.Ihan typerä touhua varsinkaan kun se erottelu ei mitään kemistin taitoja vaadi.
Ei kannata tässäkään yleistää, mulla raakana ollu muuta ongelmaa kuin vatsa täys ilmaa ja 4-5 tunnin päästä nauttimisesta pakko päästä vessaan. Eli ihan hyvin pystynyt metsässäkin trippailemaan jopa isommillakin annoksilla.
Joillakin on sitten paljon herkempi vatsa mikä tekee hommasta aikas kusisen.
Eli ihan hyvin voi kokeilla suoraan pullon suusta.
Toisaalta vinkkeli vaikuttaa niin kovalta jannulta, että ehkäpä hieman HC kokemus voisi olla ihan hyväksi. Onhan ne olot ripulikin sekä päänsärky. Olojahan me vain tavoitellaan.