mussa on ilmeisesti jotain vikaa,ite ajan aina savuissa raana auki en tiiä mistä se johtuu,vauhti tuntuu savuis hienolta
Kyllä ne siitä vielä laskuiksi muuttuu
Ihme vastuutonta porukkaa täällä, vois vähän keilailla ennenku siihen rattiin tarttuu
en ajele enää koskaan muutaku selvinpäin lupaan… Onko ne laskut sitte vittumaiset? pitäskö käydä lisää hakemassa
Hyvä kuulla =)
Ei ne laskut mitkään erikoiset oo, seuraavana päivänä on ollu vähän heikohko olo mulla ainakin.
mullakin ois tos dexmii,tosin eroteltuna mut olin niin hirveissä säädöissä kun erottelin sitä et heitin sitruunahapot ennen ekaa erottelua sinne sekaan ja varmaan kaikki muutkin klikit pöydältä…eli eipä taida toimia
ei liittyny kyl tähän raakana juomiseen mut kuitenkin…jos joku tietäis et onk sillä niin hirveesti väliä?
no ei toimi
jos ei vielä bensaa ole joukossa niin sen voi vielä käyttää yskänlääkkeenä.
Siisku polkupyörällä ajaminenkin roboissa on melki mahotonta ku ei oo mitää tatsia. Ihan ku ajais ensimmäistä kertaa elämässä fillaria.
Oluesta voi saada robolaskuissa ihan mukavia kiksejä vielä. Mut ei varmaa kovi terveellistä.
ostin 200ml lisää… kohta varmaan jonkulaiset olot 7kaljaa join vielä tossa äsken
boosteista tulee yleensä ‘hieman’ merkilliset
äijä koukahti.
hyvä olo hevosen sarvet lepattaa tuutilullaa päivät meni kepin altya jou jou hyvä löysä unto lantti korvike lakki on muuten bois… juston söin karvat pitkin lankoja loin ankkojaja matti LUMIO KUUPA SANATAPUKKKI ÖÖTERFÖM AAAHHH GIGANTTI … vuohi… mennä pitäää… juoh …alabama vinkkeö
Olet oppinut juuri samomäärän, eli DXM-kielen ensimmäisen määrän.
En jaksanu lukee ketjua ku siihen verran, että näin ekan viestin. Pistä googlee “dihkal+dxm” nii saat hyvät erottelu ohjeet. Ei sitä raakana kannat juoda.
tohtori.fi/?page=0545318&sea … id=7651270
Hillitsis kuullemma hyvin tota ripulointia… kelasin jos kävis ostaa pienen paketin ja ottais tosta jääkaapista ison putelin ressua…
mä söin joskus noita, mutteivät erikoisesti jeesanneet ripulointiin. niitä pitäis toisaalta varmaan syödä vähän enemmän kuin pakkauksessa sanotaan jos jotain sorbitolilitkua vetää kitusiinsa hmm, hakisinkohan itsekin ressua pitkästä aikaa kun olen saanut siivottua…
mulla on sellainen, että ei tuu ripulia, mutta tulee helvetin kipeäksi vatsa, kun ei suoli liiku tarpeeksi
Tiedättekö miltä tuntuu kun sydämen syke kuulostaa vinkulelulta?
Osaan kyllä kuvitella. Tiedätkö miltä näyttää katsoa itseään katon rajasta, ja todeta että korvista valuu ulos saniaisia?
Vaihtakaas nyt kaverit jo lääkitystä. Voisitte kokeilla vaihtaa vaihdetta hieman ylöspäin, ei tartte ykkösellä kituuttaa…
Yhden kerran olin kännissä ja alkoi tekemään vitusti mieli jotain lisäkuosia. No sitten join 150ml pullon kokonaan. Kaksi ensimmäistä tuntia menivät hyvin. Tunnin päästä huomasin olevani enemmän psykedeelisemmässä kännissä. Parin tunnin päästä maistoin ihan vähän alkoholia ja se maistui niin tajuttoman paskalta, etten tiedä mitään paskempaa makua. Tämän seurauksena tuli pahoinvointia ja vieläpä putkeen, eli laattaa paskaa laattaa paskaa jne. No tuota ei onneksi jatkunut kauaa ja oikeastaan minulla oli tuon jälkeen kaiken kaikkiaan ihan hyvä olo, koska laattasin sorbitolin enkä alkoholin takia.
Raakana resilarina tuon DXM:n vaikutus tuntui selvästi, muttei mitenkään erityisen vahvasti. Ilmeisesti DXM ei imeydy kunnolla erottelemattomasta resilarista. Alkoholin aiheuttama humina saattoi sekin heikentää DXM:n vaikutusta.