Raisu Mojito ja raitis elämä

Piti ihan etsiä tuolta omasta ketjustani mitä itse ajattelin tuosta Samulista kertovasta kirjasta silloin tuoreeltaan. Kun muistan pitäneeni siitä kovastikin, mutta en ihan tarkkaan muista miksi.

Tuolloin olin ollut raittiina 100 päivää. Happotesti taas oli minusta aivan hulvaton ja tunnistin joitakin ajatuskuvioita myös omikseni. Tulihan sitä seliteltyä ja perusteltua asioita itselleen aika erikoisin logiikoin, vaikka juomiseni näennäisesti hyvinkin hallinnassa vielä olikin.

Mutta siis tietenkään kaikki eivät resonoi kaikille, se on ihan selvä ja hyvä niin. Joka tapauksessa meistä useampikaan ei ole koskaan päätynyt sekoilemaan paskat housussa. Juomisen jatkuessa olisi voitu päätyä tai sitten ei. Olisihan sitä saattanut juoda samaan malliin vielä vaikka kuinka pitkään. Mutta ei se nyt ajatellen mitään elämää olisi ollut. Ei sellaista mitä haluan ja mitä elän nyt.

Olen äärettömän kiitollinen, ettei tarvinnut ponnistaa vauhtia ihan (muta)pohjasta saakka. Ja iloitsen, että meitä on muitakin!

Tsemppiä ja ihanaa lomaa! Minunkin on vihdoin pian alkamassa. :star_struck:

3 tykkäystä