Terveisiä työmatkalta suurten vetten takaa. Kohta alkaa vuosi olla takana ilman alkoa.
Olen menossa illaksi konserttiin ja juon ennen sitä baarissa alkoholittoman IPAn. Maistuu kyllä hyvälle.
Wcssä käydessä tuli taas mieleen aikoja kun olen ollut tukevassa humalassa vastaavissa paikoissa ja puhelias ja “hauska”. En kyllä haluaisi nähdä itseäni livenä.
Aika monta lentokenttää, hotellia ja baari-iltaa on jo tullut nollalinjalla mentyä. Kun 5v sitten yritin lopettaa ekoja kertoja, tuntui ihan mahdottomalta mennä VR junamatka ilman ravintolavaunussa juomista.
Pitkä matka on tultu. Älkää luovuttako alkutaipaleella olijat. Kyllä tämmöiseen olotilaan pääsee.
Mietin usein miten lähellä luisua tai romahdusta olin. Minulla oli paljon asioita hoitamatta, rahat loppu ja esim. verovelkaa jne. Vuodessa olisi mennyt omaisuutta myyntiin ja ehkä joku vakava sairaskohtaus. (Verenpaineet 180 ja verensokerit 14).
Ei minusta enää nuorta ja täysin tervettä tule, mutta näin vaan täällä porskutetaan.
Pysykää tiukkana ja välttäkää terassireissuja ja grillikemuja jos on vielä vaikeaa kieltäytyä.
T. Puuhapete