Putka Häiriköille

Tänne selliin on saatava jotain lämmitystä. Vesi tippuu noista vanhoista ruosteisista vesiputkista ja rotat vilistää lattialla. Mä olen sairastumassa johonkin ällöttävään vatsainfluenssan tapaiseen ja palelen särkevien jäsenten kanssa. Oikeestas mun tars päästä sairasosastolle.

:smiley:

tuli sorruttua taas tylyyteen, puolustautumisen tarpeesta johtuvaan loukkaamiseen.
tekohan oli tahaton ja noin ollen voisin olla syyntaketon.
mutta ei kai selitykset auta jos syyllistyy kiusaamaan jotakuta, vai?
ajattelemattomuus ja teon tahattomuus voi olla lieventävä seikka, mutta kuka tässä asiassa
voi tuomita?
herra numerosarja, ulma vallan vahtikoirako?
mutta onko monelle sen kovempaa tuomaria kuin oma armottomuus? pienikin teko ansaitsee mielestään
kuolemantuomion ja toistuessaan moninkertaisen elinkautisen ja lopulta ikuiseen kadotukseen joutumisen.

tulen kuitenkin tekoni vuoksi selliin, josta voi paeta halutessaan.
onko sellaista, mielellään pehmustettua,tarjolla?
aamiaiseksi hyvin haudutettua puuroa, hieman marjoja ja hedelmiä, ruisleipää ja piimää,mehua
tai maitoa sen hetkisen mielen mukaan…päälle kuppihyvääkahvia savukkeen kera, ellei tuo sauhuttelu
jotenkin ihmeen kaupalla jää pois.

onko tuollaista tarjolla?
ja saako kirjallisen vakuutuksen,että lupaus pitää? näin vaalien jälkeen on epäluuloisuus pinnassa.
miten usein pääsee saunomaan vai onko pelkkä selkäsaunamahdollisuus valittavissa?
entä harrastukset, ei kai ainoa ole punttien nostelu?
omat taipumukseni suuntautuvat usein dekatimpiin ja hienovaraisempiin juttuihin,kuten aikuisbaletti,
pitsinnypläys ja golf.

onko mahdollista käyttää hierojan palveluja ja miten sielunhoidolliset asiat on huomioitu?
suodaanko mahdollisuus keskustella muiden kiinniotettujen kanssa vertaistuen merkissä ja
myös suunnitella kapinaa mielivaltaisen vartijan varalta?

tässä joitain poimintoja raideristani. jos nuoasiat ainakin on huomioitu,saatan harkita putkaanne,
mutta muitakin vaihtoehtoja toki on.
-kunnioittaen allu, gansta ja herrasmies.

Ilmeisesti ja epäilemättä ovat herra vartijan taidot,äly ja jopa viisaus suuret.
Kirjoituksesta tai ainakin rivien väleistä on luettavissa elämän tuomaa, kokemusten
kautta,usein vaikeidenkin, opittua syvällisyyttä.

Itsensä suhteen ja toisten myös toivoisi muistavan harjoittavan armollisuutta ja sitä
on muistutettava uudestaan ja uudestaan. Kun oppi ei mene perille hyvällä,se menee ehkä
ei niin hyvällä.

Ihmisten kanssa ollessa toivoisi kuitenkin paremmin muistavansa yksinkertaisen, ei suinkaan
helpon muistisäännön, ja tarkasti en sitä muista joten koetan omin sanoin kertoa:
totuuksien laukominen ilman rakkautta on julmuutta, rakauden osoittaminen ilman totuutta
on…sääliä?alentuvaa?muka ystävällisyyttä?karhunpalvelus?

ja tarkoitan tässä yleensä suhtautumista toiseen ihmiseen,toisiin ihmisiin,lähimmäisiin…
läheiset ihmissuhteet, ns.romanttiset tai parisuhteet ovat kai usein sitten paljon vaikeampia
ja monimutkaisempia, koska niissä tunteiden voimakkuus sotkee enemmän asioita.
on noissa tietenkin palon hyvääkin,en nyt sitätarkoita,mutta…mitähän taas tarkoitan? höh…

kiitos,ei kuitenkaan piiskaa tällä kertaa. :blush:
ja

Herra yliputkanvääpeli!

Mä tarviin villasukat ja jonkun kuukupin tmv lämmittimen kun on varpaat ja vehkeet aivan jäässä… ja toisekseen helise kuorsaa öisin ja ak pössyttelee röökiä kuin mikäkin veturi… ei pysty nukkuun ja tukehduttaa!

Niin. Ja haluan uusia “me naiset ja vogue” lehtiä kun entiset on luettu!

“ulkopuolisena vierailija” tulen putkanvartijalle toivottamaan ONNEA 8 kuukauden raittiudesta!
8 x :slight_smile: !
Saisiko olla muuta?

Hei jes vankilassa on vierailija!

Niin tosiaan onnittelut minultakin 8 kuukauden johdosta! :smiley:

Muutenkin olet kiva piriste täällä!

Onnee putkanvartijalle.

??? …Kuukupin varpaitten ja vehkeiden lämmittämiseen??
Nyt löyty too…si iso aukko meikäläisen sivistyksestä :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

Onnittelut multakii kaheksasta kuukauvesta. Tosi miehen teko.

-sen kerran kun putkassa olin ei siellä mitään patjaa ollut.

Höh…senkin amitsut!

Sen kupin kun tulppaa syvälle kurkkuun tai pjärsiiseen saa hyvän tulpan, jolloin loppuu läpiveto ja loppuu kylmyys! Villasukat puolestaan kun laittaa käsiin voi niillä lämmittää vehkeitään…

…kaikki päivänselvyydet teillekin pitää selvittämää… :unamused: :angry:

youtube.com/watch?v=Q8perhhxOZI 1:30-3:00 on omistettu JuuliaS:lle.

Karataan yhdessä ensi vankilomalla.

Starting from here, let’s make a promise
You and me, let’s just be honest
We’re gonna run, nothing can stop us
Even the night that falls all around us
Soon there will be laughter and voices
Beyond the clouds over the mountains
We’ll run away on roads that are empty
Lights from the airfield shining upon you
Nothing can stop us, not now, I love you
They’re not gonna get us.

We’ll run away, keep everything simple
Night will come down, our guardian angel
We rush ahead, the crossroads are empty
Our spirits rise, they’re not gonna get us
My love for you, always forever
Just you and me, all else is nothing
Not going back, not going back there
They don’t understand,
They don’t understand us.

Upea suunnitelma. Olen siitä suoraan sanottuna kateellinen!

Mun kunto kestäis korkeintaan 10 kilometriä ja aikaa siihen tarvis varata pelkkään kävelyyn ainakin 2 vuorokautta.