Putka Häiriköille

:smiley:
1000 päivää Antabusta-video.
https://aijaa.com/BEbn9k

Sivulta 18 alkaa Retkitarinaa. Kuvien kera kerron kuinka raitis elämäni kulkee.
Että sinne kantsii hypätä suoraan.

Auringon kultaiset säteet siivilöityivät väreilevinä nauhoina tuntureiden rinteille.

Ihan vähän vaan![size=50]ihan vähän vaan! [/size]

Kiitos, tulen vapaaehtoisesti ja katselen mielelläni täältä käsin tätä touhua.
Tipahdin nimittäin.
Lepo on tosi tarpeeseen.
Toivottavasti saan olla sellisäni yksin, sillä sehän on tuttua minulle.
Vai ajattelitko laittaa kaverin?
Selli numeroni on 671 - 176

Mähän oon ikihäirikkö ja tulen mielelläni putkailemaan. Mun selli on sit 888. Mul on aina väärät katsomukset oli assii mikä hyvänsä. Mä olen näetsen mielipidevammainen. Lisäksi kiroilen sekä laskettelen tuhmia.

Mäkin joudan putkaan…sais ees hetken hengähtää kauheelta loppumattomalta kiireeltä :wink:

Mä haluun sellin missä on oma WC-pönttö.

Sekoitat putkan ja poliisivankilan.

Putkaan joutuneita ei kuulustella, eihän siellä edes ole rikostutkijoita.

Sellissä ei pidetä ketään “seurannassa” vaan pidätettynä.

Miksei täällä ole tykkää-nappulaa?

Erityisesti ilahduin vertauksesta “vääräsäärinen kastemato”.

Siis tämähän on selkeästi vankimielisairaala eikä putka.

Koska edes siellä poliisivankilassakaan ei arvioida hoidon tarvetta jne…

Mulle riittää terapiaks se wc pönttö

Ikävä kyllä sait paljusellin

kansanuutiset.fi/artikkeli/ … gin-edessa

:smiley: :smiley: Hei sinä kaverini.
Tiedän että aloit juuri nukkumaan juotuasi koko yön ja tämän päivän. Niinhän olet tehnyt jo viikon ajan.
Tiedän myös, että et muista juurikaan mitään äskeisestä puhelustamme. Siksi kirjoitan puolestasi muutaman asian muistiin.

Kun tulee aika lähteä hoitamaan todellista ongelmaa haluan että muistat kuka tänään määrittää Sinun elämääsi. Se määrää milloin nukut ja milloin valvot. Se määrää sinun kaupassa käynnit ja ostamasi juomat. Sanoit olevasi vapaa tekemään mitä haluat. Se olikin totta muutama vuosi sitten. Vapautesi on kuitenkin vanginnut sinut. Ystävät katoavat ympäriltäsi. Olet jo nyt yksinäinen, kohta olet todella yksin!
Kerroin että raitistumisesi on yksin sinun vastuullasi. Sinä olet kapteeni joka ohjaat elämääsi läpi kivien ja karikoiden. Tiedät kyllä että apulaisia on vielä muutamia ympärilläsi. Heiltä voit apua pyytää, et vaatia. He eivät ota vastuuta sinun elämästäsi.
Ymmärrä tämä!
Nyt sinun elämääsi ohjaa alkoholi, se vaatii eikä kysele hintaa. Alkoholia voit tulevaisuudessa syyttää, älä syytä apulaisia jotka vapaaehtoisesti sinua auttavat.
Tämä lyhyt kirje on jo neljäs jonka Sinulle kirjoitan. Kysyt nyt missä ne kolme muuta ovat?
Ehkä sinun kannattaisi lukea eräs kirja jonka minulta ostit.

Putkis 0132, ystäväsi.

youtu.be/leREsv3LZEE

1 tykkäys

Mieti jos Putkanvartija 0132 laittaa meidät samaan paljuselliin… :laughing:

Sitten teen putkanvartija 0132:lle näin:

19:20-20:05 youtube.com/watch?v=JJqM6zARPgM

Kiitti spurgu! Kun ton linkin avas aukes ihan sika hyviä legendaarisia suomalaisia vanhoja leffoja yms…

1 tykkäys