Putka Häiriköille

:smiley:

Anon siirtoa JuuliaS sellikaveriksi

Jos siirtoa ei tule, pistän sellini paskaksi: 11:58-12:30 youtube.com/watch?v=p-Ya1uueTno

Sen lisäksi vielä valmistan prunoa ja juotan kaikki vangit känniin ilmaiseksi en.wikipedia.org/wiki/Pruno

Siirrätkö suosiolla?

Spuge ei tykkää paljuista eikä wc pöntöstä, joten sen ja siivoojan selliin ei siis laiteta sellaisia… paskokoon lattialle? :unamused:

Ei olisi ensimmäinen kerta 16:35-17:05 youtube.com/watch?v=p-Ya1uueTno

Hoitohenkilökuntaa ei koskaan tule selliin, vaan vanki ohjataan aina hoitoon hoitohenkilökunnan luokse.

Et ole kovinkaan osaava putkanvartija…

Hoi, tuokaa sitä vessapaperia tänne sekä peitto, täällä jäätyy!

:laughing: :laughing: ai vitsit tää selli on hyvä!..entäs jos täällä sellissä viihtyy…?jopa naurattaa herra sellinvartijan jutut ja raportit…? Käykö tää silloin rangaistuksesta?

Mun pöntön reunukset on kylmät…tarvisin sellasen 90 luvulla käytetyn pöntön reunus lämmitinkarvahässäkän…hopihopi herra putkanvartija!

“Sellisti 69 kärsii edelleen pahenevasta diktaattori taudista. Kuvittellut olevansa lääkäri.”

Olen antanut tähän mennessä lähinnä vain juridisia kannanottoja. Itse olet niitä mielenterveys diagnooseja antanut.

“Harhainen ja haisee p.skan ja kiljun sekoitukselle.”

Pruno ei ole kiljua.

“Suositellaan siirtoa pehmennettyyn selliin # 000”

“Pehmennettyjä sellejä” ei ole olemassa.

“Suihkutetaan des infektioaineella”

Teit virkarikoksen ja saat vähintäänkin potkut. Mahdollisesti vielä syytteen pahoinpitelystä ja riippuen mitä infektioainetta käytetty, niin syytekynnys voi ylittyä murhasta tai kuoleman tuottamuksesta.

Luuletko sellissä olevan noin hyvä palvelu?

Kolmannen kerran sama linkki: 22:15-22:35 youtube.com/watch?v=p-Ya1uueTno

Tuli katsottua tuo linkki.

MÄ HALUAN SITÄ VESSAPAPERIA NYT HETI JA PEITON!

youtu.be/4_mVdhnfJC8

Kato hetsa tää sit kans…mut loppuun asti jos pystyt :wink: …mulla on ny vähä samanlainen olo ku tällä sankarilla…sitäpaitsi palju on täys…

Aiva hirvee pätkä.

Mitä sulle on oikein tapahtunut?

Nimenomaan HIRVEE!

Kyllästyminen,tylsyys,turtuminen, oravanpyörä, ajanpuute, väsymys, ärsytys, ihmiset on pääasiallisesti rasittavia, itsekkäitä,kylmiä ääliö molopäitä joita ei kiinnosta kun oma etu, oman rauhan puute…mitähän vielä…ainiin palju on täys!..eikä jaksais mennä huomenna töihin… eikä ylihuomenna… :blush:

Ja maaliskuukin on varmaan joutunu eristyksiin, kun ei siitäkään oo kuulunu mitään…?