Putka Häiriköille

:smiley:

No saat anteeksi kun kerran humalan piikkiin menee. Vähennä nyt sokeria radikaalisti ettei mene muisti pahemminkin.

En ole sortunut päihdetouhuihin vaikka juuri äsken tulikin jotenkin kauheen surku olo ja itsesääli, tippasilmäkin oli lähellä. Kävi ajatus että pubissa käynti pyyhkisi surut pois. Keitin sitten kahvit ja avasin plinkin. Taas löytyi apu teistä kavereista, Kiitos. :stuck_out_tongue:

Heh… no kiitti… lähen sokerikännäämisen sijaan puntisaliosastolle :wink:

Hyvä kun valitsit kaljan sijasta kahvin… tuo alkoholinpirulainen kun ei oikein sovellu tähän raittiiseen elämäntyyliin… sillä on moni hyvän raittiuden pilannut… sullakin kun se on jo niin hyvällä alullaan ettei vaan kannata alkaa sitä nyt sössimään…

Silloin kun join viljelin seuraavaa aforismia… mikä on siis nykyään huono…eli; "elämän AA ja OO, välissä L ja Koo!

Tämä on herra vartijalle!

Yritin eilen savustaa purkkitonnikalaa paljuämpärissäni… mun putkassa ei pysty enään oleen…aivan kamala sotku…ja haju… ja savu…tee jotain!

Viimeinen hoitopäivä oli nyt kyllä tällä pyllyhoitoklinikalla!

Mä haluun Helisen sellin kun mun selli on nykyään aivan sonta!..niin ja uuden kimblen!

Helisekin kyllä saa jäädä siihen samaan selliin jos muuttaa mielensä lähdön suhteen,ku se osaa tehdä karjalanpiirakoita ja sillä on hyvät jutut!

Joo, taidan mä jäärä tänne omaan selliin mut Metsän mies saa kyl käydä kylässä mut menee sit takas omaan selliinsä paskomaan. Kimblee ois kiva pelata. Mä tarjoon kyl karjalanpiirakat mut kun munatta aivan.

^ No hyvä kun jäät… tylsää täällä on yksinkään rähjätä ja murjottaa…kun herra vartijakin vaan illasta toiseen kattelee valvontatornissaan emmerdalee päivästä pitkään, eikä ees uutta paljupönttöä mulle ole tuonu…

Mä tosin sain pöllittuä herra vartijalta sen eväslaatikon, joka on ajanut uuden paljupöntön virkaa…

P.s.helise… kun sulla on aikaa siellä putkassas niin lukase kirja “pitkään meni ihan hyvin” hahaa…kunnon mummoanarkia kirja…

Iliman muuta luen tuon mummoanarkiakirjan.

Viime yönä jälleen sai junior ja senior elämänsä hepulikohtauksen. Yritin kysyä juniorilta innoissani, että oletkos netflixiltä katsonut dokumenttielokuvaa Damien Hirst: Treasures from the Wreck of the Unbelievable.Kieli meni kyllä pahasti solmuun eikä mitään ymmärrettävää tullut ulos, varsinaista änkytystä aiheutti tuo sana treasureskin. Kyllä nuo kehuivat ääntämystäni runsain sanoin minkä järjettömältä naurultaa saivat sanottua. - Olivat taas varaamassa mulle loppukäsittelypistettä vanhusten hoitokodista ennen varsinaista hautausta joka tapahtuu ongelmajätelaitoksella.

…hahaaa…laukase ens kerran vahing…eiku… jälkipolvilles kun alkavat vinoilla sulle, että “kaikki muutokset teidän päässä on parempaan suuntaan”! :wink:

:laughing: tervetuloa punttikselle… mä voin toimia varmistajana! :arrow_right: