Putka Häiriköille

:smiley:

Olin mielentilatutkimuksessa ja minut todettiin syyntakeettomaksi vanginvartijan mestauksesta

Lausunto: 17:50-18:40 youtube.com/watch?v=PIROZeaHVbg

Motiivi teolle oli palava halu karata Juulian kanssa autiolle saarelle. Havaitsin Juulian kokevan tukholman syndroomaa, vaikka ei hän sitä ääneen myönnäkkään :wink: .

Mä lähden putkasta pois koska paskapaperia ei ole lukuisista pyynnöistä huolimatta tuotu. Pönttökään ei vetänyt ja olen nyt aivan paskassa yltäpäältä.

Saat multa hetsa paperia, ojenna käsi kalterien välistä.

P.s. mun palju alkaa oleen taas täys…ja täyttyy par aikaa!

Pyyhi siihen joka sellistä löytyvän raamatun sivuihin. Vaikkapa Jobin kirjaan.

Ja jos sellistä löytyy nimettömät alkoholistit kirja, niin pyyhi Bills storyyn. Tai tuikkaa kirja tuleen (ei olisi ensimmäinen kerta?)

Metsien mies voi kaataa paljun 0132 päälle.

Eihän se tosiaan eka kerta olis kun ne AA:n kirjat hävitän. Viimeisen juomasession jonkin aikaa kestettyä, voitonriemuisana heitin vuosipäivälahjoina saamani kirjallisuuden roskiin. Hääh, mähän en moista skeidaa tarvitse enää koskaan, sillä olenko laisinkaan alkoholisti kun pystyn juomaan miltei joka päivä ihan kohtuullisen paljon ilman sen kummempaa krapulaa, eikä ole tullut sekoiltuakaan sen kummemmin.

Virsikirjan lisälehdillä

^hyvä JUTTU!..siis ei toi auton jumitus vaan toi itsensä myrkyttämättömyys…

Juulia pölli muuten mun sellistä kaikki vohvelikeksit ja kettukarkit…ja rikko mun kimblen… tee jotain palkkasi eteen herra vartija!

No joo…pitäköön keksit ja kettukarkit…mä tyydyn pasianssiin ja pähkinärusina sekoitukseen

mitähän muuten juulialle kuuluu…?kun ei siitä ole kuulunu mitään?

Ei piä paikkaansa Havukka-ahon ajattelija! Ite söit keksit ja karkit ja rikoit kimblen istumalla sen päälle kun suutuit voitostani!! Mie en leiki siun kanssas jos ruppeet valehtelemaan. Niih.

Ai…noinko siinä kävikin… sori…taisin olla melkoisessa Sokerihumalassa kun meni muisti… ihmettelinkin miksi takapuoli on kipeä… ja aamuistunnon yhteydessä paljuun oli ilmestynyt arpakuutioita ja pelinappuloita… sori…

Kiva kuitenkin kuulla sinustakin välillä… ja ettet ole sortunut pahojen linnakundien kanssa päihdetouhuihin…