Putka Häiriköille

Huippusuuret onnittelut 11 kuukauden johdosta!..todella hauska on ollut seurata sun touhujas…kun energiaa ja elämäniloa löytyy… ainakin nykyään!..jotenkin samaistun… :wink:

Hienoa 0132!

Onnittelut putkanvartijalle, hieno saavutus.
Olet 11 kuukautta sitten tehnyt rankan valinnan kun näin kansallisena ryyppäyspäivänä päätit olla ryyppäämättä. Mutta hyvän valinnan teit. Vielä kerran onnittelut.

Muokkaus:
No nythän minä sekoilen. Tyräkin raittius on kestänyt 10kk ja sinun 11, aloin ihmetellä miten molemmat olette voineet aloittaa raitistelun vapun aattona? Mulla on dementia, alzheimer, vanhuuden höperyys ja mitä vielä? Onnea kuitenkin. :blush:

:smiley:

^aivan mahtavaa 0132!.. upeaa lukea tuollaista elämänmyönteistä pohdintaa ja havainnointia…pohjalla olet myös käynyt… mutta töitä tehden sieltä itsesi pystyyn nostanut!

Myös se, että muutoksissa ja elämässä näkee mahdollisuudet eikä pelkät esteet… luo itselle mahdollisuuden kokea ja elää…elämähän kun on yhtä muutosta ja äkillisiä tilanteita.

olen myös vilpittömän onnellinen puolestasi, kun olet elämänilon löytänyt jälleen… niin ja kaikki nuo elämänarvoiset mukavat touhuamiset yms, joita raitis elämä on jälleen mahdollistanut (tiedän mistä puhut :wink: )… sinulla on hyvä ja hieno asenne… juuri sellainen mistä itse erityisesti pidän ja mitä arvostan…muutenkin olet ollut hieno piriste ja rohkaisun lähde tänne :wink:

Tsemppiä myös jatkoon ja kiitos!

Todella hyvin tiivistetty, tuo ajatelmasi!

Niin se on. Odotukset eri ihmisiä kohtaan ovat erilaisia. Omat odotukset (ja kääntöpuolena syyllistykset) ja muiden odotukset, hyväksynnät ja paheksunnat.
Aikansa kutakin.

Jos asioita ei itse korosta ja pidä pinnalla niin pehmenevät ne, mielipiteet.

Asiat muuttuvat toisenlaisiksi. Jos minä nyt ottaisin illalla vaikkapa mainitun viskipaukun ennen nukkumaanmenoa, niin tuskin siitä ahdistuisin, eikä siitä ahdistuisi kukaan mukaan. Mutta, asia on muuttunut sellaiseksi ettei minua huvita ottaa viskipaukkua, se vain tuntuu vieraalta toimenpiteeltä, mitäpä minä sitten sellaista ottamaan.

Aika tekee tehtävänsä, kun sen antaa rauhassa tehdä työnsä.

meni väärään ketjuun…poistin

Aivan mahtavaa meininkiä sulla :smiley: !

Kuulostaa mukavalle retkiterveisesi. Kiva lukea niitä. Hyvällä mallilla on valmistelusi :slight_smile: .

Sauvavirveli on loistava!

Luovuus taitaa selvänä lisääntyä? Arjen oivallukset ovat parasta maustetta elämään.

Muutenkin näyttää siltä että sinulla menee nyt todella hyvin. Niin pitääkin. Elä ja nauti!

Härregyyd miten uppee kasvihuone. Kyllä siellä kelpaa vihannesten kasvaa.

No on kyllä melkosen hienot systeemit! …niin ja sä saat sen 60nukuttua yötä ulkona täyteen jo ennen heinäkuuta tällä vauhdilla! :wink: oon kyllä melko kade sun vapaudelle! Nauti mies!

:smiley: Jep! Täysin samaa mieltä! Aamu mennyt talonmaalaushommissa…nyt valmistuu pihvit grillissä! Aurinko paistaa ja elämä hymyilee! Mahtava fiilis!

Sama fiilis täälläkin. Tuossa ohikulkevat mökkeilijätkin pysähtelee päivittelemään tätä ihmettä!