![]()
Nyt vähän tyhmiä kysymyksiä:
Eikö siellä ole vielä lunta 5 viikon kuluttua? Oliko se huomioituna jo suunnitelmaa tehdessä vai onko myöhäinen kevät vaikuttanut vain asiaan? Miten pärjäät lumessa? Meinaan että kuinka pääset eteenpäin? Itse harrastan lumikenkäilyä, mutta tuskin sellaisia kannat mukana. Vai onko oletus, että lumi olisi ehtinyt jo sulaa niin ettei haittaa etenemistä?
Mielenkiinnolla seuraan valmistelujasi. Vähän itseäkin kiinnostaisi vaeltaminen, mutta inhoan nukkua teltassa, joten pitäisi lähteä sellaisille reiteille missä voi majoittua katon alle.
![]()
![]()
^Jep! Ties vaikka nähtäis viikonloppuna…! ![]()
Tule jutuille jos siltä tuntuu ja tuonne messuille olet tulossa…itsellä olisi aikomus huomenna tulla vaimon kanssa … mulla on päällä sellanen “metsuriseksuaalilook” tai sit musta kauluspaita ja farkut… ja sellanen harmaa vaarin vanha retrolätsä päässä… vaimo on sellanen tosi tumma hiuksistaan ja nätti
![]()
…pakko kommentoida, että ihanat tuntomerkit!..ja 0132 tunnistaisin kengistä, koska laittanet ne uudet vaelluskenkäsi varmaankin jalkaan… ![]()
Hyviä messuja teille!
…toi Lätsä mulla on melkein aina päässä lähtiessäni johonkin, ellei vaimo ole onnistunut piilottamaan sitä tarpeeksi ajoissa (sen mielestä se haisee ja on kulahtanu)…niin pitääkin…se on vaarin vanha…ja siksi se on minun mielestä hienoin hattu maailmassa ja mulle hyvin rakas… ![]()
^ja aivan… muuten kuljenkin naama lattiassa ja kättelen kaikkia joilla on hienot uudet mustat vaellusmonot! ![]()
![]()
saas nähdä osutaanko samaan aikaan seutuville, kun juodaan vasta aamukahvia ja lähdetään kohtapuoliin ajelemaan kohti " jyväshyvää"… eli menee vielä ainakin pari tuntia…
Ihan kivat messut… vai mitä tykkäsit 0132?
Hauska “laitos” se punertava roikkuva makuupussiteltta…
Ostin uuden retkeilylätsän ja “kamala luonnon” piirtäjältä kolme sarjakuvakirjaa omistuskirjoituksella ja kuvalla…
![]()
^no juu melkosia kavereita oli… sen kotalaavun kavereilla oli kans kovia juttuja…
Itseäni kans vähän harmitti noiden varusteiden esittelyn vähyys…kun pitäisi se uus teltta hommata, kun parin viikon päästä pitäisi jo ulos muuttaa nukkumaan
…no Erämessut tosiaan on ihan erikseen.
Sen kuivalihahemmon luona oli koko ajan niin hirveä ryysis…etten jaksanu alkaa ootteleen…
On sullakin jo kilsoja takana…ootko uusilla kengillä menny kaikki…eli onko kenkien sisäänajo suoritettu ja jalanmuodot jo saavutettu ennen karhunkieppiä?
![]()
^nojuu…kyllä tollanen puoli senttiä vaikuttaa jo yllättävänkin paljon…toisaalta kun nyt olet jalat noihin kenkiin totuttanu niin voi olla että myös jalkojen kipeytyminen loppuu kun alkaa tottumaan tuohon virhemuotoon…hyvä muuten kun heti alkuun noi kengät kuvasit.
Ja toisaalta jos vielä on mahdollisuus kengillä talsia ennen reissua parikymmentäkilsaa, niin sellasia asennonkorjaus pohjallisiakin on saatavilla… itsellä esim. Työkengissä on tuollaiset kun toinen jalka on pari senttiä lyhyempi toista lapsena sattuneen onnettomuuden vuoksi. Wurthilta ostin itselle… maksoi kyllä jonkin verran.,…kun ihan omalle jalalle mitattiin ja tehtiin sellaisella laitteella.
Onko sulla kokemusta noista pienistä täytettävistä vaellus nukkumapatjoista? … aattelin sellaisenkin (kunnollisen n.70e) nyt ostaa… ja sen teltan kun saan ämpyilyni ämpyiltyä…tänään löin muuten lukkoon seuraavan oman vaellukseni ajankohdan… helatorstaina olis tarkoitus lähteä…
![]()
![]()
![]()
Onnittelut,0132.
Näin vappuna sopiikin nostaa voitonmerkiksi liput liehumaan myös voitokkaassa taistelussa alkoholismia vastaan.
Retkivalmistelusi ovat kans hienolla mallilla, seuraan tarkkana!
Oikein hyvää Vappua!
Onnea onnea 0132… 11 x ![]()
Hyvää Vappua toivottaen…