Rauli, oletko yrittänyt? Aina kannattaa yrittää
Mulla on ihan ylipositiivinen olo Sain energianpuuskissani siivottua koko kämpän, ja pyykkiä pestyä
Nyt on kaikki hyvin.
Tänään kun tulin töistä, äijänvätykseni oli yllätyksekseni tehnyt päivällistä!! Kermaperunoita, kasviskratiinia ja ihan vielä pihvejäkin! Tällanen on meidän perheessä jo historiallista! Nyt se mussukka tossa sohvalla nukkuu univelkoja pois otsa hikikarpaloita valuen. Kyllä se joskus osaa muistuttaa kuinka ihana se on
treenailin ja olin ihmisten ilmoilla vaikkei yhtään huvittanut ja ahdisti. söin hyvää intialaista kasvissafkaa. kyl tää tästä… huomen jos pääsis ylös ennen puoltapäivää
Tuli mukavia sähköpostiviestejä, joissa mua kehuttiin - ja ilmeisesti vielä melko vilpittömästi. Chattailin yhden tyypin kanssa, jota en ole pitkään aikaan nähnyt…
Huomiseen laitan suuret toivot… saas nähä… pitäis asioita hoidella ja opiskella kovasti.
No sain pyykit pestyä, astiat tiskattua ja siitä vähän paremman mielen, ainakin hetkeksi.
Vietin myös eilen aikaa erään kivan naikkosen kanssa (ex-sellaisen) ja hauskaa oli. Joskus kaveruus/ystävyys toimii paremmin kuin parisuhde tiettyjen henkilöiden kanssa. Tässä tapauksessa juurikin näin ja mä olen siitä positiivisella päällä.
Se että tiedän tuolla olevan ihmisen joka kuuntelee ja ymmärtää minua, jollekka voin sanoa ja kertoa mitään vaan. Ja kaikista vioistani huolimatta hän välittää musta. Ja se, että hän on jaksanut tänään erityisesti kuunnella ja tukea minua koska on ollut erityisen huono ja vaikea ja kivulias päivä.
Enää kaksi päivää, että saan lasit joilla näen kunnolla, tänään oli ensimmäinen käynti meilahdessa, adhd lääkityksen saanti lähenee, koulu sujuu tänäänkin hyvin ja muutenkin hyvä fiilis.