Positiivista tänään?

Avatanpas tällänen topicki. Mul on +:saa, et ei oo tarvinnut ottaa kipulääkkeitä pariin päivään. Pirtu vissiin turruttanut selkähermot. :sunglasses:

Positiivista tänään: pikkusen viileempi ilma ku eilen. Juu ja ja joku vieras mies sano mulle, että nätti tyttö, jiiihaa (imartelua, mut enivei, kyl se romuitsetunnolle tekee hyvää) :smiley:

Tämän päivän positiivisin juttu on ollut se, etten ole sittenkään aiheuttanut läheisilleni niin paljon pahaa mieltä kuin kuvittelin. Tosi ystävät pysyvät rinnalla, sattui mitä tahansa. Onneksi.

Ei mitään positiivista vielä, paitsi sai raskaan työyön jälkeen nukkua kuuteen asti =) Oloja vielä odotellessa… Telari ja vähän hartsista lehtee meni, vois bissen vielä juoda.

Hienoo et selkä kondiksessa!

Parasta tänään oli ukkonen ja myrsky. Pelotti ihan kamalasti yksin kämpillä mutta kuitenki se oli parasta

Että, olen lomaa lähempänä yhden päivän,
Mansikoita joita syön,
Psygologilla käynti,
Tarvittaessa vedot illaksi,

Noi nyt ainakin.

Sanja :unamused:

Positiivista: Voin polttaa jointeja ja mennä niiden voimalla nukkumaan. Voi säästellä ja samlla pitää taukoa noiden muiden lääkkeiden kanssa. Ja huomenna ayahuascaa joten pieni suotava jännitys sisimmässäni.

Positiivista tänään on ollut, että en pysty enään vetää Tsolpideemiä ilman oksentamista ja tästälähtien en osta sitä. :slight_smile:
Eipä tule nyt muuta mieleen, vaikka bentsot on lopussa ja ei ole muutakaan päihdyttävää. :slight_smile: Ehkä niitä huomenna saa ostettua. :unamused:

Nonii mulla vähän sama juttu ei kiihota enää ollenkaan yli 20mg annokset. Oksennus tulee jos esim heittää 2 kerralla suuhun ja vaahtoa tulee kurkkuun yms. En tiedä mistä johtuu mutta huono olo niistä tulee yli 20mg annoksilla. Nokittamalla 15mg on maksimi mitä nykyään haluan ottaa. Enkä sitäkään mielellään. 10mg nokitettuna ehdottomasti paras tapa ottaa nautinto irti. Mutta toisilla on jokin pakottava tarve vetää kauheet satsit että saa pään sekasin. :E

sain tänään tietää et pääsin niihin kouluihin mihin hainkin, oivalsin jotain uutta itsestäni joogatunnilla eikä vituta enää juuri ollenkaan :sunglasses:

Mä tein itelleni ruokaa (sillii ja uusi perunoit & porkkanoit), valmist graavilohta ja itetehtyä, omist yrteist osittain valmistettua fetasalaattia =P

Toinen positiivinen asia oli, et saatii vaihdettuu kaverinkaa tietsikkapöydät, tai mä ostin kirpparilt 20:pil uuden ja ne samal hintsul mun vanhan =) … Viikon joko ukkosen tai sit vaa helteen takia toi juttu venannu, et hyvä et sai alt pois :smiley:

Enkä oo tarvin ku 2 pamii, + normit 54mg Concertaa, 1½ Arttuu (<- vähemmän ku normist), 2 stilkkarii, masislääkkeet ja allergialääkkeet… Tosin miinustakii päihteist on, eiliset teemut ja iv-käyttö… =( Mut mitä sit suree, ku puolet oli pelkkää suolaliuosta =)

Ja mäkin oon hokannu jotaa itestäni, kuten Grip:kin. Mä en oo sama hlö päihteiden vaikutuksen alaisena , vaa joku muu, joten pitäis pysyy miedois; ois syytä ja paras pitää toi päätös, kuten iv-käytön lopettaminenkii tän kuun aikan :smiley: !

ku tietää et enää huomenna pitää herää aikasin ^^.
projekti on saatu päätökseen, tää ja huominen päivä töissä onki aika vitun turhia. kunhan nyt oon.

eiku niin, kyl mä kirjottelen ihmisten sähköpostiosotteita. on seki ihan jännää.

etunimi.sukunimi@firma.fi

jee!
huoh.

Osasin nukkua korvatulpat päässä ja muru Seroquelia päälle. Ei tullut se jumalaton möykkälä taas heti aamusta korviin. En ole ollut kipeä tänään, eikä ole edes kova nälkä.
Mitään muuta possaria täs ei sit olekaan, tiistaina vedin kunnolla subua ja vihasin itseäni koko eilisen päivän, tänään on illalla duunia enkä jaksais yhtään ja pitäis jotain virastoasioitakin hoitaa.Plääh… :unamused:
t.KH

Jos tästä päivästä jotain positiivista pitää hakea niin eipä niin vitun kuuma mitä yleensä.

Oli ihan positiivista kun nukuttiin suht pitkään mun äijän kaa.
Mut loppupäiväs nyt en sit nääkään mitää positiivista. Pitäis mennä työkkäriin uusii työnhaku ja jauhaa jotain paskaa ja selittää miks en oo ettiny mitää töitä vieläkään - vittu että kiinnostaa! Kelasin et meen hakee saikkua taas pitkästä aikaa. Mä en tee enää päivääkään sellasta työtä mikä mua ei oikeesti kiinnosta! Hermot vaan menee siinä ja sit vituttaa kaikki asiat ja vähän ajan päästä lopetan sen työn.
Toinen mikä vituttaa, on se, että pitäis mennä käymään kotona ja siellä on varmaan saatananmoinen laskupino oottamassa. Perintätoimistot karhuaa saataviaan, mut turha luulla et laitan viimeset eurot tollaseen paskaan! :imp:

en löydä nyt tällä hetkellä mtn positiivita, heräsin poliisien soittoon ja
kuulusteluun käskyhän sieltä tuli… ei oo yhtää rahaa, ei töitä ja lääkkeetkin ovat loppumaisillaan… jätkän kanssa meni poikki edellispäivä kun juon ja napsin kuulema aivan liikaa… vaikka vähensinkin aika paljon päivä annoksia… :confused:

sit pitäis tilata aika lääkäriin ja sit soitella tuonne sossuun päin…

positiivista: kaljaa on! :smiley:D

Oon pärjänny ainoastaan 200mg Tramadolilla. Aurinko paistaa ja TJ 18 :smiley:

Nonni, eilen en keksiny mitn positiivista, mut nyt: B-kortin teoria: Kokeesi on… HYVÄKSYTTY!! :smiley: :smiley: :smiley:

Tämän päivän positiivisin asia on, että huomenna taas pääsen reissaamaan. Ah, minä se en vaan osaa olla aloillani. :smiley: Ja vielä positiivisempaa on, että matkani varrella on kaikkia kivoja yllätyksiä…!

Sekä tänään on ollut paljon kevyempi mieli, koska sain eilen parannettua maailmaa oikein kunnolla. Pystyin avautumaan asioista, joista en ole pystynyt puhumaan aikaisemmin kenenkään kanssa. Taakka putosi harteiltani, hetkeksi.