Positiivista tänään?

Että huomenna alkaa loma.
Tulee Lost.

Sanja :unamused:

Tänää pääsee kalaan :smiley: son kivaa vaan istuskella rannalla kiven päällä kuunnella lokkien ääntelyä ja tuijottaa kohoo. Se on yks tapani millä pääsen rentoutumaan ja mietiskelemään. Tosin opiaateissa on vieläkin kivempaa kalastaa. Tulee sellanen tuijotus (silmä olo) pystyy tuijottaa vaik kuinka kauan pelkkää kohoo :smiley: :smiley:

• Elämä on ihanaa kun sen vain oivaltaa -

Mulla + : - tunne siitä että NA-pelittää
- en ole yksin ongelmani kanssa
- muija taitaa ihan oikeesti rakastaa minua (tälläsella päihdevammasen itsetunnolla ei todellakaan itsestäänselvyys)
- ei itseaiheutettua tuskaa (oloja tai krapulaa)
- arska paistaa
- saan turvautua Jumalaan ongelmineni

ettei tarvitse olla yksin täällä isossa kämpässä.
että illalla tiedossa dokaamista ja hyvää seuraa + kanawok.
että rahaa tilillä.
että olen hengissä.

Eipä oikein mieleen tuu muu kun toi ettei oo ni kuuma ja lintujen laulu :slight_smile:

positiivista on jo etta saa herata taalta damista :laughing:
voisi kuvitella etta on muutakin tekemista kun tanne kirjoitella, mutta tasta kahvilasta saa niin pirun hyvat kahvit, eika tulla kiukuttelemaan hiisauksesta :wink:
vielakin positiivisempaa on tanaan alkavat dance valley-bileet,
minne luonnollisesti ollaan menossa. jippii :smiley:

viiminen päivä tätä saatanan paskakonetta!!!

äs in viiminen työpäivä. nyt on loma. ^^

Värjäsin hiukset ja nyt ne on oranssit. Siis ihan KIRKKAANoranssit. Se on melko hauskaa :laughing:

• Hulvattoman hyvä mieli ilman mitään varsinaista syytä.

• Raha-asiat taitavat järjestyä sittenkin itsekseen eli taidan kumminkin saada tämän kuun vuokrani maksettua. (Tässä kohtaa koputan maalaamatonta puuta otsaluu ryskyen koska vain taikauskoisuuteni ylittää pessimismini. Tai jotain.)

• Ihan perkeleen hyvää sukupuoliyhdyntää läpi yön. Post-apokalyptiseen maailmaan sijoittuva raiskausfantasia oli aika totaalisen intensiivinen ihan kahden hengen voimin ja ilman tehosteita toteutettuna. Kannattaa seuccaa larppaajan kanssa. :slight_smile: Istuminen on tosin hippasen kivuliasta.

• Ja kaiken lisäksi alan vihdoin sekä viimein tottua tähän pirulliseen helteeseen.

Positiivista on se, että sain DC++:n toimii ja sain Infected Mushroomin kaks vitun hyvää biisiä :smiley:

Lisää hyvää musaa löytyy koko ajan, ja tunnetusti hyvä musiikki saa mut hyvälle mielelle :slight_smile:

Toinen erittäinen positiivinen asia on se, että mun äijä yrittää lopettaa juomisen (dokannu juhannuksesta asti), ja lähti kuskiks kaverilleen tänään. Mä oon niin tyytyväinen kun se on ees tän päivän juomatta!

Hei!

Onko sulla peräti ollut sama ongelma kuin minulla? Nääs sellainen että DC selittää että pitäisi mennä joku Reg+ koodi käydä laittamassa johonkin main chattiin, eikä mulla oo mitään hajua missä sellainen on.

Nooh… Se nyt ainakin tänää on positiivista että alko viikonloppu… Ei tarvii taas pariin päivään mennä duuniin… :slight_smile:

Joku sellanen se oli et aina kun käynnisti DC:n, niin ois pitäny rekisteröityy johonkin, tms. mut en muista enää tarkalleen, kun ei se oo pitkiin aikoihin ollu käytössä. Mut poistin sit sen koko version (olikohan muistaakseni v0.694 Beta), ja kävin hakee nyt ton v0.674, toimii oikein hyvin!

Mäkin hain uudemman sen toivossa että alkaisi toimimaan, ja nyt on 0.691 ja vieläkin se tilittää. Noh…

…no seulat ois ainaki +.

no ei tässä porukassa oo muuta positiivista kuin huumetestin tulos :slight_smile:

Hyvin sanottu! :astonished:
Ei kyl oo midn positiivista tänään tiedossa kun aamukin alko jo näin huonosti. Selkään koskee, eikä noi fuckin Dolanit auta pätkän vertaa, tekee vaan ärtyneen jumitus-olon.
Äijäkin lähti vittuun heti ku heräs. Laitoin sille viestinkin et ois kiva jos viettäisit aikaa myös mun kaa nyt kun kerrankin oot selvinpäin… Eipähän kuulunu vastausta…
Pitää alkaa säätää tota tulostin-skanneri-kopiokonetta tähän. Kävin eilen kotoo hakee sen, kun ei sillä oo siellä mitään virkaa kun konekin on täällä-- Mut joo, meni taas off-topicin puolelle, niinku mun jutut yleensäkin… :unamused:

Tänään ei ole hirveästi mitään positiivista, ainoana asiana että lääkekaappi on varautunut tällaisiin tilanteisiin ja täyttää tehtävänsä, toinen hyvä juttu on se että on rahaa tilillä ja voin mennä ostamaan suklaata, sitten rauhoittavat suuhun ja tulpat korviin ja menen nukkumaan ja toivon että huomenna on parempi päivä, ja kaikki vaan liioteltu nyt huonossa fiiliksissä.

Rakkaani ihana Holly tuli saitille, kumarran seuraavan tanssin. :smiley: