Positiivista tänään?

kuule kaunis kiitos mutta hollyn tanssit on tanssittu…

oon täysin selvinpäin (vielä) :unamused:

Nounou tanssitaan virtuaalisesti mieles vaikka jenkkaa.

saa olla jouten ja ottaa rennosti :smiley: koko viikon olin menos ja kaikenlaista säätämistä lisäksi.

mut nyt ei muuta kuin relax :sunglasses:

Mulle tärähti Jeesus

Auta Jeesus, että täydellisesti raittiit elämäntavat vallitsisivat kodissa ja sen ympäristössä, jotta meistä lapsistakin kasvaisi yhteiskuntaan raittiutta edistäviä kansalaisia vanhempiemmekin vanhuuden päivien iloksi ja turvaksi. :unamused:

Tai sit ei. :laughing:

Se että olen kaikesta huolimatta selvinpäin. Valvoin viime yön kun en saanut unta. Pyörittelin taas kaikkea semmosta mihin en pysty vaikuttamaan ja sillä veivaamisellahan en pysty vaikuttamaan yhtään mihkään.

netti toimii taas kun ostin uuden johdon… se on kai ainoa positiivinen asia tänään, ja se että aurinko paistaa ja että en tarvitse nähdä ketään.

Hyvät meiningit tänään tosiaan.Aamulla kävin kanttarellit keräämässä ja parin päivän pästää tulee uusia.Oli hirveesti pieniä, jätin kasvamaan.Just tulin poikasten kanssa uimasta ja vanhempi hiski oppinut uimaan.Lasten riemu tarttui.Pöndellä on mukavaa.

kävin joogassa eikä ahdista niin paljon enää ja näin tosi nätin tytön kaupassa :slight_smile: kohta aattelin siivota hieman, luulenpa että siinäkin on jotain positiivista… ja tajusin 2 tupakkaa poltettuani tänään, etten halua enää polttaa, ainakaan tänään, enkä toivottavasti pitkään aikaan muutenkaan.

Tänään positiivista oli, että jaksoin 10 x 100mg kofeiinitablettejen avulla lähtemään aamulla 05.50 salille ja olemaan siellä tunnin polttamassa rasvaa ja hankkimassa rautaa. :slight_smile: Sen jälkeen nukkumaan takaisin kotiin.

Herätti kyllä hyvin salilla käynti, sen opin. :sunglasses: Ensimmäisenä olet ihan hiessä tunnin jälkeen ja sitten menet lämpimään suihkuun salilla.
Tätä salillakäymistä pitää jatkaa kylläkin. Herättää hyvin aamulla ja on muutenkin sitten freesi olo. Eli positiivista oli tänään salilla käynti ja ihanan lämmin suihku vielä perään. :slight_smile:

ainuu positiivin seikka on että en ole tänäänkään ottanu kodeiinia enkä ole.

Sain ajokortin! :smiley:

Onnea Fever kortista!
Mulla on +:aa tänään se että saan olla kuopukseni ja rakkaani kanssa. Vanhemmat lapset ovat mummulassa. Ja putsipäivä!

Onnittelut Fever.

Meitsillä positiivista se, että pääsee parin päivän vapaalle tässä.

Kratom yllätti positiivisesti. Jos jotain ostaa ja tykkää keitellä lehti haketta niin suosittelen sitä haketta. 10g maksaa 13e siitä saa 2 semmosta 3h mukavaa oloo. Eikä oo mun mielestä paha ollenkaan sillon tällön kun hankkii pienen satsin. Ja sen avulla voi sitten laskee esim opiaatti toleja tai vierottaa itteensä. Ja muutenkin hyvää vaihtelua perus jyviin.

<3 Kratom

Positiivista tänään:

Sain yhden työn valmiiksi. Zopikloonin voimalla, mut enivei… :open_mouth:

Mullon rahaa ruokaan, ku mä sain työstä palkkion.

Ei sada vettä. Mullon ehjä pyörä ja kotona yks seroquel 100mg, josta mä otan puolikkaan, kun jaksan mennä kotio ja nukun, ku väsäsin sitä hommaani aamuyön tunneille…ja sitten nukun vielä yölläki.

Mä saan lisää hommia. En pysyvää työtä, mutta satunnaista.

O.T. [size=75]v*ttu ku o krapula[/size]

Piri.

HIIIab ja ettei stone ja rontti löytäisi toisiaan ja muita! :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

Nytto jointtia perkele ja heti oksennuskuntoon. Noh nyt mainiot fiisikset kun alpot rupee vaikuttaan. Toivottavasti tulee eeforinen olo :slight_smile:

Oksikodoni pääasias + onhan tos muutaki settii :laughing: