Positiivista tänään?

Musiikki ja tanssi. Niin kuin kaikkina päivinä. Mää meinaan pyöriä vielä arkussaniki.

Positiivista tänään.
Holly ja Alakerta.
Olen niin iloinen tästä plinkkirakkaudesta ja toivon heille kaikkea hyvää. :wink:
Rakkaus on aina niin ihanaa, oma ja muiden.

pavut.
keräsin niitä kasvimaalta.

myös kissat ovat olleet positiivisuuden lähettiläitä välillä tämänkin päivän aikana.

ja sitten tietoisen läsnäolon ajattelun aloittaminen. :unamused:

[quote=“hip”]
pavut.
keräsin niitä kasvimaalta.

myös kissat ovat olleet positiivisuuden lähettiläitä välillä tämänkin päivän aikana.

ja sitten tietoisen läsnäolon ajattelun aloittaminen. :unamused:[/quotehipatsu heittää tosi positiivista ja mukavaa mut asiallista juttuu.Hienoa.Mut se on hienoo kun lähetään Daffodillen kaa damiin katteleen.dafeli on hieno gimma.Se on mun toveri vaik ei styylailla.Daffo on lovely.En ihan jokaisen kans lähtis amsterdamiin mut dafelin kans lähtisin vaik kostamukseen.

Loma on positiivista. Sitten olin veneellä monta tuntia, ajelin pitkin poikin, välillä lilluin, pikkubroidi messissä. Olo muutenkin ollut tänään pitkästä aikaa positiivinen ja tuntunut siltä, että elämä voikin olla hienoo, nyt olutta sopivasti, muttei edes tee mieli vetää kännejä, tupangia polttelen parvekkeella ja tyyntä ja lämmintä, kiva pippalot tiedossa loistavien kavereiden kanssa tampereella lauantaina yms. ei elämä ehkä niin paskaa aina olekkaan. :sunglasses: <3 puss.

[quote=“stonehead”]

Ihanaa, täällä on paljon saunaromansseja :smiley: Onnea teille!!! Söpöä. Plinkissä tapahtuu vaikka mitä…

helvetin euforinen fiilis :sunglasses:

no kiva kuulla sinusta…

Mitään romansseja:Romanttinen kun sementti.Mie oon diggaillu DUffelii jo pitkään.Miusta se sais hyvän miehen ja Duffelist saisin hyvän muidun.Mutkun mie oon hirveen varovainen näissä seukka asioissa.Mut katsellaan.Myö mennään syyskuussa damiin katseleen ja kuunteleen jatsia.

uu, minäkö? :blush:

hienoo, että lähette.
matkaaminen on asiallista!
ja hyvä seura parhautta!

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: ei mikään…

Nimenomaan!

Positiivista tänään. On niin paljon tekemistä että ei tiedä mistä aloittas. Jag skulle gå och fiska, rannalle ottamaan afaa, städa, ja sitten hakee 100kpl arttu laatikko apoteekista :smiley:

Noloa, mutta olen iloinen et uudet salkkarijaksot alkaa tänään ja myös siitä etten ole enkä aio hakea kaljaa kaupasta. Ja siitäkin että kohta sataa. Sen tuntee.

:smiley: :smiley: :smiley:

YSTÄVÄT ympärillä, se on positiivista jos jokin! Vai?? :smiley:

Sade!!!11111111

oi, tulispa tännekin sade.
nyt on jo pilvistä, ja viileydestä olen nauttinut pihalla viinimarjoja peratessa.

ehkä tänään vielä sataa.
tai viimeistään huomenna.

Ei oo nii helvetin kuuma ku normisti.

Vielä sais sataa tuolla Oulun korkeudella. Oon jossain vaiheessa lähdössä äitin kanssa käymään mun mummilla, ja olis kivaa että edes nyt loppukesästä olis edes vähän vihreempää siel.

Uuh ihanaa, ei tarvitse joka sekunti kuumottaa metsäpaloa kun välillä tulee vähän vettä.