Positiivista tänään?

TÄH!Stataaks Vantaalla.Olen kateellinen.Täällä savossa vaan mollikka porottaa.

Täh, mikä kuuro siellä, mä oon Tuusulanjärvellä, ainaski vielä paistaa. Ei ole kyllä enään hot.

Joo kuulemma Vantaallakin satoi. Olen kyllä Helsingin puolella duunissa, ja täällä tuli vettä niin että kun mulla on tuuletusikkuna ollut auki koko ajan, niin jossain vaiheessa tajusin että puhelin ja kaikki paperit pöydällä on ihan märkiä. Kuitenkin tuossa on puolisen metriä matkaa ikkunaan.

Jeh, on kuitenkis täälläkin jähtynyt ilmasto.

positiivista tänään se että munolkapäätä särjettäny lihaksen repeämä korjattiin. pääsee normaaliin päivärytmii ilman päihteitä tossa 6vk päästä

Sain just kuulla et saan ensimmäiset vapaa päivät ens viikolla duunista vuoteen!! Stressitön viikko alkaa perjantain,ou jee. (mitä se sellanen on? :imp: )

Aloin miettimään, että en osta mitään päihteitä enää itse. Jos joku tarjoaa ja tekee mieli niin otan, mutta ostan itse vain tupakat ja kaljat.
Olen tässä aamut pistänyt käyntiin 10 x 20 mg Tenox ja en halua sitä enään ja Diapameillakin on aamut lähtenyt käyntiin.

Paukut saan kavereilta ja ryynit saan ilmaseksi varmaan kerran kuukaudessa. Oisko jollain vinkkejä miten saisin aamut hyvin käyntiin muuten kun paukuilla tai lääkkeillä?

Olis tosi mukava, jos joku pystyis antamaan neuvoja, miten teillä lähtee aamut käyntiin ilman lääkkeitä?

kahvilla se aamu lähtee käyntiin ;>

Saw 2 on tullut postissa, jee! Vihdoinkin nään sen!

Lopetin subunkäytön viimekuun puolella, ja samaan aikaan 50mg /päivä -opamox lääkityksen. Xanoreitakin vähensin samaan aikaan.

Enää ei edes vituta buprettomuus, ja vaikka ensimmäiset 1-2 viikkoa kärsin hieman unettomuudesta opamoxin lopettamisen takia niin nyt se on tasaantunut normaaliin.

Liikuntaa on tullut tuon lisäksi (normaalista poiketen) harrastettua joka päivä ainakin tunti.

Ainiin, tuon lisäksi pääsen ehkä harrastamaan lajia josta olen haaveillut viimmeiset 3 vuotta mutta ei ole ollut mahdollisuutta paikkakunnalla, laji on Aikido :smiley:

Niin ja sitten sain Manitoun Skareb keulan fillariin uutena ERITTÄIN halvalla kun vanha oli murtuntu. nyt pääsee taas polkemaan :smiley:

P.S. ei ollut kuuma. ihan suoraan kaupasta.

On subua :sunglasses: On tosin piriäki :confused:

tänään sataa! <3
kasvimaa ja kaikki tykkää!
jee!

Avasin sen kirjeen, jota niin odotin ja sain kuin sainkin sen työn jonka halusin.

Se on positiivista tänään.

Niin on!

Ihanaa, ulkona sataa vettä ja on ukkostakin
:smiley: kivaa mennä sateeseen kävelylle ( lue: ostamaan allakaa ja viiniä ) ja sit loppuillan kökkiä täällä telkkarin, kirjan, koiran ja saunan ja viinin seurassa, aivan mahtavaaaa.

Eikös sun pitänyt mennä jonkun ihanan kaa syömään. Hollyllä riittää ihania miehiä ja exiä. :wink:

Oli ihanaa kävellä sateessa kotiin :smiley:

Ei se oo tänään, vaan joku päivä joskus sitten. Ja niitä exiä on tasan yksi kpl. Muut on jotain muuta, mutta yksi on exä!