Positiivista tänään?

Lokitin ilmaisia ja pirun hyvänmakuisia tomaatteja vanhemmilta, lisäksi armas äitini taisi jo melkein pyytämättä tarjoutua ostamaan uuden ompelukoneenosan rikkoutuneen tilalle kun itsekin innokkaana amatööriompelijattarena ymmärtää miten paljon vituttaa kun ei voi ommella.

Iltakin on viilennyt jo ihan inhimilliseen kuntoon ja ekstrabonuksena päässä sijaitsee törkeän vaaleanvioletti siili.

Vihdoin tämä ikuisuuden kestävä piina on ohi!! (kolme päivää). Lääkäri palasi kesälomalta ja teki minut terveeksi!! :astonished: Voi v*ttu mikä helpotuksen olo! Voi jatkaa normaalia päivärytmiä vihdoin!
Otin kyllä opikseni, en lääkitse itseäni yli varojen. Ei tästä muuten mitään tule.Nii.

Kävin kartsalla ja kuuntelin katusoittajaa kun se veti niiiin helevetin hienosti klassista kitaralla.Inspiroivaa.Säntäsin musaliikkeeseen ja veivailin pitkän tovin.Hyvät fiilarit irtos ja on vieläkin.

Nätti päivä, aamulla satoi kaatamalla, ja nyt taas aurinko paistaa, raikasta.

Tänään meen bilistä pelaamaan, se on positiivinen juttu tänään.

Netti-ihastus otti tänään yhteyttä ja surkutteli, ku ei ole voinut pitää yhteyttä puoleentoista viikkoon. :sunglasses:

Miks mun netti-ihastus ei ota yhteyttä… :angry: ? No joo, ei se mikään ihastus ole, kunhan vaan tykkään siitä :smiley:

Ehkä sun pitäisi itse ottaa ohjat käsiisi ja katsoa mikä se on miehiään kun ei yhteyttä pidä :wink:

No en mä uskalla, vaikka haluaisinkin :wink: Mä olen ihan vainoharhainen muutenkin näissä nettijutuissa :confused:

Laitoin jo ne gatiiviset asiat tuohon toiseen topicciin, listataan nyt sit possarit. Lapsi, siltä saan aina iloa ja aurinkoa, vaikka kaikki muu ois kuinka huonosti. Pelinaiset tulee tänään ja jääkaapissa on ihanaa itsetehtyä hedelmäsalaattia.

Sanja :unamused:

kuolkaa onnelliset paskat.

No mutta eihän asia näin etene mihinkään suuntaan :frowning:

Kyllä siitä vainoharhaisuudesta pääsee eroon, tosin mullakin se kesti viitisen vuotta netin suhteen…

Suosittelen ottamaan riskin, vaikka ihan viattomalla yhteydenotolla aluksi…

En voi oikeen muuta kuin toivottaa onnea ja rohkeutta… :confused:

Lapsihan se varmasti onnistuu kääntämään huononkin päivän hyväksi, ainakin uskoisin näin vaikkei omia (ainakaan vielä) olekkaan.

Hedelmäsalaattia njam… kyllä maistuis mullekin… Harmi kun et pysty sähköpostilla lähettämään… :slight_smile:

No ei etene ei, mutta mikä tässä elämässä etenis…se vituttaa.
Ehkä mä joskus lähiaikoina rohkaistun :wink:

jaksoin olla koko päivän koulussa. Poltin budi baasit ja sain toosaa :sunglasses:

Joskus kyl tuntuu, ettei mikään eteniskään… Kaikki vaan junnais paikallaan… Aika useestikin

Mut kyllä se elämä voittaa… Toivotaan niin… Itsellänikin niin paska vkl takana ettei oikein jaksa uskoa mihinkään hyvään, mut pakkohan se on ettei masennu.

Kyllä sä rohkaistut. Toivotaan ja uskotaan näin.

Oli ihanaa istua pimeällä parvekkeella ja juoda teetä :slight_smile:
Alkaa vaan olee jo aika viileetä. Täytyy hankkia lämmittäjä.

Syyskuuhun ei ole kuin reilu kymmenen päivää aikaa :smiley:

Ja sit syyskuussa mulla on synttärit :smiley: . Täytyy kehittää jotain hauskaa.

mullakin on syyskuussa synttärit :smiley:

Olen nukkunut 9h yöunet :slight_smile: