Positiivista tänään?

positiivista tänään että on nähtävästi satanut ja tänään urheillaan taas !

juu yöllä satoi ihanasti vettä!

Saan fillarin!Jibiiiiiiiii!

juu satoi :>

mullekin uus fillari ku joudun lainailee nyt :<
jabaa!

voi hyvänen aika kyllä teil on probleemat. Ottakaa nyt yhteyttä niihin ihastuksiin! Miten siinä pahimmissa tapauksissa voi käydä???

Niin just, ei ei sen pahempaa kun että menee pieleen… So?? ja se on siis se pahin mitä voi tapahtua.

Mun päähän ei vaan mene ihmisten jahkailut ees taas jostain täysin simppelistä asiasta.

Mun yks duunikaveri jahkaili niin pitkään jonkun nettideitin kanssa että se kundi ei jaksanut enää odottaa, vaan lähti toisen kanssa treffeille.

Nyt tuli niin tiukkaa tekstiä Hollyltä, että kai se on pakko ottaa itseään niskasta kiinni :open_mouth:

Kiitokset Hollylle :slight_smile:

:laughing: niin eiks vaan? jos oikein oikeasti mietit, niin mitään pahaa ei voi tapahtua…

ei ahdista, nukuin univelat pois, join äsken hyvää kahvia ja syön maukasta leipää :slight_smile: nettiradiokin soittaa oivallista musaa. ja tänään on treenit jos ei sada. loistavaa! :slight_smile:

Yritin pari tuntia, ei tullut kirjoittamisesta mitään. Mä olen ihan nössö :unamused:
Ja tää avautuminen kuulu nyt yhtään tähän topiciin, sori.

Ai sille tyypille kirjoittamisestako puhut? Kirjoitat vaan ummet ja lammet, ja tarinaa ja kerrot itsestäsi ja päivästäsi, ja esim mitä luet ja mistä suklaasta tykkäät eniten, ja tykkäätkö sateesta ja onks sun sadetakki keltainen vaiko punainen ja mitä ruokaa haluat oppia laittamaan ja ootko aamu-uninen vai jne… sellaista tajunnanvirtaa vaan.

Pääsen varmasti lähiaikoina selkäleikkaukseen. Siis pv. jo varma.
Nyt pikku perskännit, kun epätietoisuus hälveni. :smiley:

Nyt mä rohkaistuin :open_mouth:

Vapautus syytteestä mut voi jumalauta joudun maksaan 150e (tosin se o vaa puolet alkuperäsestä) uhkasakon ku en menny ekoille käräjille, matkakorvaukset kyl tulee (tod.näk aivan liian pienet) mut kopis olosta ei tuu korvauksia. Vitun paskaa.

ihanaa! alko sataa ! vois lähtee pombbii sateesee <3

No Hywä Kylie!!! :smiley: Kohta se vastaa ja haluaa mennä kanssasi treffeille!!

Isä oli tehnyt hyvää ruokaa, kun tulin moikkaamaan vanhuksia. Ja sit Stockalta soitettiin, et mun tilaamani farkut on tulleet sinne. Ja paras juttu on se, että saan ehkä maailman ihanimman asunnon :smiley: :laughing: :smiley:

ah urheilun aiheuttama hyvä olo <3

Haastemies tuli käymää ja se oliki nuori nainen, vaari on tos jo 20 min koittanu sitä iskee päissään :mrgreen:

pystyin keskusteleen ihmisen kans puhelimessa joka mua on eniten satuttanut elämässä…

Pystysinpä mäkin nyt. Voihan perse.