Bentsojen käyttö on vähentynyt huomattavasti. Huomasin, että saan paljon pienemmästä määrästä samanlaiset olot, kun isommista määristä. Huomasin, että menee nappeja hukkaan joka päivä tai on mennyt, ei enää.
Koulut menee ihan hyvin, kaikki ihan kunnossa.
Se taitaa kyl olla indiskasta ostettu
Saisin instumentariumista tilaamani lasit, muten kyl jaksa hakea viel tänään, heh. Piilolinssit r0cks
Masennuslääkkeen valinta taisi osua tällä kertaa täysin nappiin (bad pun intended), Efexor Depot 75mg tekee hirmuisen hyvää aivan turhan paljon kärsineelle pääkkyparalleni.
Lisäksi taidan päästä kahdeksi kuukaudeksi työharjoitteluun eli ei tarvitse ainakaan sinä aikana mennä sossuun itkemään rahaa ja säännöllinen rutiini on välillä vitun jees kun oppii arvostamaan vapaa-aikaa.
no höh. mut voi se silti olla messiaaninen :mrgreen:
positiivista tänään oli se, että inspis iski pitkästä aikaa eikä tullut tehtyä soundia vanhojen kaavojen mukaan : vähän on kyl melankolinen olo, mut kai se liittyy kesän loppumiseen enemmän ku mihinkään muuhun…
Mä lähen tänään stadiin tai hesaan duuniin kumpi nyt sopii paremmin maalaisen suuhun.
Positiivista tänään. Kaipa se että ollu ilman kamaa pitkän aikaa.
Toisaalta aika tyhjän oloista. Miks tässä pitäis kiduttaa itseään kun kemiallinen helpotus on toimiva systeemi? No vituttaa se jälkeenpäin jos taas sortuis.
Vois sitä vaikka edes paukut polttaa. Ei jaksa nyt lähtee mihkää.
Olikos muuta. No ei tule mieleen.
…
Positiivista on, että Lost jatkuu tv:stä tänään ja näin alkavan syksyn itselleni ensimmäiset maassa kasvavat sienet
En tiiä mihin topiciin tää kuuluu, mut luin SOMAsta todella hupaisan jutun (tai ainakin savuissa se vaikutti hupaisalta):
“Hashis saattaa olla passivoivaa; soveltuu erinomaisesti konsertteihin, elokuviin, taidenäyttelyihin, avaruuslennoille sekä luovaan työhön.”
Miksi avaruuslennoille?!? Mietin kyl itekin joskus katsellessani avaruus-ohjelmaa, että millastahan olis olla pilvessä painottomassa tilassa. Vois olla todella mielenkiintoinen kokemus. Myös selvinpäinkin.
tieto siitä, että huomenna tulee rahaa!

tieto siitä, että huomenna tulee rahaa!
Niin no toi olikin hyvä pointti! Ei vittu jes! Hyvä kun muistutit!! Huomennahan on eka päivä ja massia tulee!! Jeeeee!! Vähän innostuin kyl nyt!!
En kyl todennäköisesti oo lähös dokaa. Viime viikonlopunkin olin juomatta. Vois tuhlata ne massit mitkä dokaamiseen yleensä menee, niin yksiin ihaniin kenkiin mitä oon katellu jo pitkään tossa näyteikkunassa. Mul on sellaset hopeen väriset Mustangit, mut ne on jo parin vuoden tallustelun jälkeen ihan kuluneet, niin vois käydä poistaa ne punaset siitä kaupasta! Jep, näin teen!
Tieto siitä, että pääsee huomenna Abåån hyvälle kaverille sekoilee. Edit: Tapasin muuten viime reissul yhden plinkkiläisen baarissa siellä.
Tieto siitä, että pääsee huomenna Abåån hyvälle kaverille sekoilee.
Edit: Tapasin muuten viime reissul yhden plinkkiläisen baarissa siellä.
Tapaat vielä mutkin siellä, sinne kun olen huomenna menossa. Nojoo, mutta tuskinpa baariin tai minnekään - mä oon lasten kanssa!
jei! ne rahat tuli vihdoin. ihanaa. matkaan siis →
Mutsi lähtee veke, äijä lähtee veke… ai sitä juhlaa.
Sanja
Se että ei tarvitse olla hampaat irvessä töissä kun selkä on millin paremmassa kunnossa ja se, että saan reilun kolmen kuukauden kivun jälkeen lopultakin fysiatrian polille lähetteen kun mun lihaskuntotesti pisti lekurin diagnoosin romukoppaan.
Tässä nostan Hollylle ja kaikille muille positiivisille.
leikkasin nurmikon tänään ja luulen et ei tarvitse enään tänä vuonna leikata nyt voin ottaa illan letkeesti
…on se että pääsee töihin, ja saan muuta ajateltavaa. Heippa! tää lähtee nyt duuniin, jihaa.