^^ Soikkeli, hei. Nyt syyttelet IMO tarpeettoman paljon lääkäreitä. Jos sulla kerran oli varaa syytää rahojasi yksityislääkärin palveluihin vaikka millä mitalla, niin olisit sitten hankkiutunut sellaisen lekurin juttusille, joka olisi ollut enemmän kiinnostunut hoitamaan syitä, eikä vain seurauksia
. Kyllä sellaisiakin tästä maasta löytyy. Sitten on toki näitä lääkäreitä, jotka tykkäävät tienata elantonsa siten, että kirjoittavat kahmalokaupalla erinäisiä ryynejä pilleristeille ja sekakäyttäjille, joita jonottaakin oven takana koko joukko ja joita on hyvä “hoitaa” liukuhihnameinigillä, ovat ihan tyytyväisiä saamaansa palveluun ja lääkäri on tyytyväinen kääriessään rahat. Eipä tuollaisilta tahoilta mitään kummempia “psykoanalyysejä” tai terapioita kannata odottaakaan. En nyt ota varsinaisesti kantaa tuon mainitsemasi lääkärin toimintaan, koska en häntä tunne(Kai? Mistäpä tuon tietää :mrgreen: ?), mutta noinhan tuo yleensä menee.
Edittiä tähän väliin: Oletan siis, ettet ollut tuolloin ihan eilisen teeren poika, jos ryyneistä puhutaan, joten olisithan voinut kieltäytyä lääkityksestä, ainakin niillä hurjilla annoksilla, vaatia muuta palvelua ja jollet sitä olisi saanut, niin olisit voinut sitten marssia tosiaan jollekulle toiselle tohtorille. Sen sijaan taisit vallan mielelläsikin ottaa vastaan reseptit, joita lääkäri sulle avokätisesti kirjoitteli
. Itse olen tätä nykyä kova terapian puolestapuhuja, perustuen omiin, positiivisiin kokemuksiini, mutta jos mulla on tarvetta PKV-lääkkeille(Ja sitähän mulla edelleen on ja paljon, vaikka terapia kuinka mua olisi jeesannut), niin en mä silloin kaipaa lääkäriltä mitään tarkempia tutkimuksia tai pidempiä juttutuokioita, vaan nimenomaan ne respat :mrgreen: .
Toiseksi, ei kyse ihan siitäkään ole, että kaikki tai edes suurin osa lääkäreistä ei tietäisi/uskoisi, etteikö kannabiksesta voisi olla suurikin apu moneen vaivaan. Tietty niitäkin lääkäreitä on paljon, jotka elävät siinä uskossa, että kannabis on hirveä huume suoraan saatanasta, mutta ennemmin tuossa vaikuttanevat ne ylemmät tahot, jotka sanelevat lääkäreille, miten toimia, eikä joka lekurilla riitä energia nousta barrikaadeille kannabiksen puolestapuhujana, kun heilläkin on esim. niitä asuntolainoja maksettavanaan ja perheitä elätettävänään, jolloin työpaikan/toimiluvan riskeeraaminen ei ihan liikaa jaksa kiinnostaa
.
Hieno homma, että tuo sun asiasi etenee
. Ja jos joku kannabiksesta apua saa, niin totta helvetissä se on pienempi paha, kuin esim. benzokoukku, joten toivon toki minäkin, että tuohon asiaan saataisiin ihan yleiselläkin tasolla muutosta.
Positiivista tänään: Olen nukkunut ainakin 6 h
.
Edittiä vielä kirkkaalle: Auttaisiko kannabis sulla opparirefloihinkin? Jos kerran sitä käytät ja sen vuoksi tuota korvaushoitosi alasajoa nopeutettiin, niin sama kai se, jos sillä lääkitsisit olojasi
.