Positiivista tänään?

Kotona jo monta päivää,…home suloinen home :unamused: . Saan valvoa niin pitkään ku huvittaa, samoin nukkua aamul pitkään. Jess :sunglasses: !!

Ei ole darraa, mutta en mä tiedä onko se täysin positiivista pelkästään. Ehkä olen tulossa ammattilaiseksi. :confused: Vaikkakin sellaisenkin version olen kuullut, että ne ammattilaisdarrat olisivat vielä hirveämpiä. Tosin mä otin Tenoxia kyllä dokaamisen päätteeksi, se on mun mielestä vielä tehokkaampi lääke darraan kuin diatsepaami. Positiivista on myös se, että löysin eilen kaupasta kookosjugurtteja ja nyt ne vasta hyvältä maistuvatkin. :smiley:

Ja taas Narkkista vietiin kuin litran mittaa. Litran viinamittaa. Kuninkaana olosta en valitettavasti muista mitään. Sunnuntai-iltapäivästä heräilen kauhunsekaisissa tunnelmissa, mikä päivä on, onneksi on vasta sunnuntai ja olen pysynyt tiukasti kotosalla.

Se niistä helpotuksen tunteista. Sitten alkaa vahinkojen tarkastelu. Elämästäni oli ennalta-arvattavasti kadonnut vuorokausi johonkin. Ei mitään käsitystä mitä vittua olen kämpilläni oikein puuhaillut. Keittiön matto on märkä. Olohuoneessa kaksi ämpäriä täynnä vettä, vai oliko se vatsalaukun huuhteluun käytettyä vettä? En muistanut tarkistaa. Sunnuntai-ilta kuluu rattoisasti vastalaukkua huuhdellessa ja oksennellessa.

Maananta-aamusta ryömin junalle, pelkään ihmisiä, päädyn lopulta toimistolle ja toivon päivän olevan armeliaan lyhyt. Ainiin, eikös tämä ole positiivista ketju? Kyllä, olen tyytyväinen suht’ pienistä vahingoista. Onneksi kohdalleni ei sattunut sitä kuuluisaa sananlaskua “king for a day - fool for a lifetime”, vaan selvittiin kahdella päivällä hölmöilyä.

Muutin tänään uuteen asuntoon… Asunto on mukava, tilava ja hyvällä paikalla josta on lyhyt matka töihin yliopistolle. Neliöitä on kaksi kertaa enemmän kuin edellisessä asunnossani, vaikka vuokra on 150e pienempi. :slight_smile:

Otin eilen muutaman bissen 10 kuukauden holittoman tauon jälkeen, mutta juominen ei lähtenyt käsistä vaan otin taas antabuksen tänä aamuna.

Jääkö antabus väliin kesäloman kynnyksellä? Sehän haittaa dokaamista tosi paljon! :wink:

^ Antabus jää pois sunnuntaina, niin ehtii poistua elimistöstä ennen juhannusta. Turbohiivat on jo tilattu, jotta saan tehtyä kiljua keskikesän juhlaa varten. Kaljaa juodessa tulee ryyppyputken aikana aina se ongelma, että juomat loppuvat kesken joskus aamuyöllä ja sitten joutuu odottelemaan krapulassa aamuyhdeksään ennen kuin pääsee ostamaan korjaussarjaa. Paljon helpompaa on kun voi silloin aamuyöllä kaljojen loputtua mennä kiljusaaville korjailemaan oloaan.

Tuo on kyllä kurjaa tuo aamuyön odottelu jos ei osta ns. täyttä lastia kerralla. Toivotaan, että saat sitten omatoimisesti putken katki kun aika on :mrgreen: Todellinen suunnittelija vielä varaisi laatan tai pari pameja siihen tilanteeseen kun ajattelit juopottelun lopettaa niin ei tarvi sitten katkollekkaan ryömiä…

Miltä muuten alkoholi maistui näin 10kuukauden tauon jälkeen? Ei lähtenyt lapasesta mutta ilmeisesti kuitenkaan ei tuntunut pahaltakaan?

^ Kyllä se juominen katkeaa mulla aina itsestään viikon-parin dokaamisen jälkeen kun mahalaukku tulehtuu niin pahasti ettei mikään alkoholipitoinen juoma pysy enää sisällä… Sitten voikin taas alkaa ottamaan antabusta hyvissä ajoin ennen kuin työt jatkuvat heinäkuussa. Katkollekaan ei onneksi ole uudesta kodistani kuin 10 minuutin kävelymatka.

Alkoholi maistui oikein hyvältä ja tuli oikea nousuhumala eikä pelkkää sellaista puutunutta pöhnää minkä saa kun dokaa kovilla toleilla.

Näinpä näin. Niin taas teinkin ja helposti katkesi putki, jos mun 3 vrk. juopotteluani nyt putkeksi voi kutsua, mutta en minä näin vanhana ja raihnaisena jaksa enää pidempään ja kun mun putkeni tarkoittavat hirveää HC-tinaamista, jolloin ei syödä lainkaan ja nukutaankin koko aikana max. pari tuntia, jos nyt viitsii siihenkään vähään tuhlata hyvää juopotteluaikaa :mrgreen: . En myöskään enää nykyisin(Tätä ei ole tapahtunut pitkiin aikoihin) sammu tai oksenna, vaikka kuinka kaameassa rapakunnossa olisin. Lienee jokseenkin huolestuttava merkki :confused: .

Positiivista: Mick on näemmä tullut takaisin :smiley: . Näin muuten susta unta pariinkin(?) otteeseen, kun nukuin niitä pitkiä uniani benzokyllästyksessäni putkeni päätteeksi. En tosin muista niitä kunnolla, mutta lieneekö mulla joitakin ennustajan lahjoja tai sitten alitajunta puskee vain jotakin känni+benzo -settiä tuossa muodossa :confused: . Sitähän se nimittäin puskee tämän tästä jossakin muodossa.

Respektiä vaan kiljumestarille! :wink: Tuo juoman riittävyys todellakin tekee kiljusta erinomaisen valinnan pitkälle lomaputkelle. Ei missään nimessä arkitissutteluun, varsinkin jos on töissäkäyvä henkilö. Minullakin 6 kiloa sokeria ja avaamaton paketti turbohiivaa odottelevat hyllyn perukoilla. Noistahan saisi noin 28 litraa janojuomaa per 30 litran sammio. Kun jokaisessa litrassa on 9 annosta alkoholia, niin tehovaikutus on noin 252 oluttölkin vastaavuutta oleva satsi. Jotain 5 euroahan tuohon loppupelissä menee, eli ennemmin kaatuu mies kuin talous.

Mäkin pistin tämän merkille, hyvä Mickkeli! Treeni kulki hyvin, alkaa sujumaan jopa liian vaivattomasti, mutta ei nyt sentään kannata heti alkaa syömään koko kakkua niin sanotusti. Ehkä jo ensi viikolla. :unamused:

Niin joo ja vatsa ei kiukuttele kun otin taas Vi-siblinin jatkuvaan käyttöön. Olin joku pari vuotta ilman, kun en jaksanut käyttää :unamused: . Idioottimaista touhua, helpottaa kummasti elämää kun ei ole koko ajan pakki sekaisin tai muuta vastaavaa.

Tänään on ollut ihana ilma ja olenkin viettänyt ulkona monta tuntia. Kissatkin olivat mukana osan ajasta ja vaikuttivat nekin viihtyvän :smiley: . Nyt on jotenkin seesteinen fiilis tuon ulkoilupäivän jäljiltä ja tuntuu siltä, että uni voisi tulla paremmin, kuin parina aikaisempana yönä. Jätinhän toki sen valvottaja-Tramalinkin pois. Toisaalta tekisi mieli lähteä vieläkin ulos, mutta nyt näyttää hieman siltä, että sää ei olisi enää ihan niiiiin ihana ja ehkä parempi välttää överöintiä tuonkin asian kanssa, jotteivat ylikierrokset lähtisi päälle :confused: .

Sos.tilanteiden pelkokaan ei vaivannut enää lainkaan, vaikken ollut nyt edes doupannut millään ylimääräisellä sitä vastaan :slight_smile: .

Kiljut ovat nyt käymässä… Työhommatkin ovat sujuneet hyvin ja bugit korjaantuvat simulaatiokoodista vauhdilla, joten pian voi hyvällä omatunnolla ryhtyä lomailemaan.

Veli Hilbert todistaa hyvin!

Ei muuta kuin Arkkinarkin kanssa antabus-tauon nimeen kiljupönttöä kaapimaan. :sunglasses:

Vai pitäisikö jopa sanoa että mansikkakiisseliä katkohoidosta anomaan? Sammion henki kun on vahvimmillaan juuri kesäpäivän seisauksena, jolloin se nousee ärhäkästi tukistamaan kaikkia tuhmia juoppoja jotka harhoissansa kuvittelevat olevansa sammiota vahvempia.

Mulla reilu kuukausi vielä konttori-orjuutta jäljellä, eikä sen aikana tohdi häiritä sammion hengen rauhaa. Viime viikonloppuna meni tosin sivistyneesti puolilitraa viinaa sekä 18-pakki olutta. Yhteensä 30 annosta. Ketipinorin avulla sitten 11 tuntia unta ja työviikko alkaa leppoisasti ilman kankkusta.

^ Kai sitä kiljua, tahi muuta alkoholijuomaa, pitää juoda ennen kuin mansikkakiisselin makuun pääsee, ts. tuskin ne katkolle ottavat, ellei ole saattanut itseään katkokuntoon. En tosin tiedä, vaikka joku olisi niin kepuli, että olisi saanut kusetettua itselleen diatsepaamikyllästyksen ilman minkäänlaisia vieroitusoireitakin :confused: .

Eikö muuten olisi fiksumpaa mennä ihan ajoissa lekuriin ja hankkia siltä respa Diapamiin, niin hoituisi tuo katkohoito sitten tarpeen vaatiessa kätevästi kotona, eikä tarvitsisi katkolle saakka raahautua aivan kuoleman kielissä?

Mitä kaikkea pitää olla päässä vikaa että saa pameja kotikäyttöön :question:

^ Noh, aloita nyt vaikkapa paniikkihäiriöllä ja yleistyneellä ahdistuneisuushäiriöllä, mutta älä helvetissä mene mainostamaan, että se hapan maistuu :wink: .

Kuullostaa ihan krapulalta. Tosiasiahan oli se, että ryyppäisin kahta kauheammin jos käytössä olisi krapulan täsmälääke. Silloin voisi ehkä mieli pysyä kasassa, mutta keho alkaisi lahoamaan hyvää vauhtia. Ehkä kuitenkin krapulan pelko on viisauden alku… :unamused:

Kyllä se Narkkis niin on, että tosijuoppo jolla ei edes pami-respaa ole on kurjuudenkuningas :smiling_imp: Maailman helpoin pilleri saada yksityiseltä jos suostuu edes muutaman lekurin käymään lävitse eikä ole aivan mieleltään köyhä. Tämähän se nyt olisi ensimmäinen asia jonka itse laittaisiin kuntoon jos päättäisin uudestaan alkaa ottamaan tosissani hapanta mutta jokainenhan tietysti ne krapulansa käsittelee miten parhaiten taitaa eikä Narkkis kyllä kieltämättä oikein ole tässä holistien jalossa taidossa oikein vielä näyttänyt todellisia kynsiään.

Neuroleptien popsiminen kohmeloon on enemmän tai vähemmän tietämättömyyttä, saamattomuutta, rohkeuden puutetta ja pölvästiyttä :mrgreen: