Ehkä, tärkeintähän jokatapauksessa kuitenkin on se että karavaani kulkee ja banjot soi :mrgreen:
Kenestäpä leivotaan ensimmäinen hampputohtori, joka myös itse käyttää säännöllisesti lääkekannabista? Eli tohtorin määräämä rohto olisi sitä samaa mitä tohtori lisäilee omaan reseptiin. Nyt tosiaan vaan odotellaan että karavaani kulkee ja hypätään mukaan mikäli sattuu ohi ajamaan… ![]()
Tämä muuten onkin mielenkiintoinen seikka… Vaatii nähdäkseni varsinkin Suomessa toimivalta lekurilta aivan helvetin kovaa pokkaa myöntää julkisesti jos olisi oikeasti saanut laillisesti reseptille (varsinkin psyykkiseen syyhyn). Kyllä niitä laittomia käyttäjiä on ja muut asuu sitten osittain tai kokonaan ulkomailla… Pelkästään itselleenhän ei voi Suomessa lekuri myöntää vaan tarvitsee kahden muunkin lääkärin puoltavan mielipiteen mutta muuallapa voi määrätä…
Maksan kanssa ei kyllä kannata jäädä odottelemaan oireita, koska se on vähän sellainen elin, että joissakin tapauksissa se alkaa antaa oireita vasta siinä vaiheessa, kun suurin osa siitä on paskana ja peli saattaa olla jo menetetty. Mullakin ovat joskus maksa-arvot olleet ihan helvetin korkealla, mutta eipä sitä muusta huomannut, kuin verikokeiden tuloksista, eli en ollut keltainen, turvonnut tai mitenkään muutenkaan kipeä. Joskus paskani on ollut harmaata ja kuseni tummaa, kun mulla on ollut maksahäikkää, mutta yhtälailla olen saattanut olla myös tyystin oireeton vielä korkeammilla arvoilla. Se on myös hiton yksilöllistä, kuinka pienestä kenenkin maksa alkaa valittaa ja kun sulla on tosiaan se parasetamolimyrkytys taustalla, etkä kai varsinaisesti lasiinkaan sylje, niin parempi tutkituttaa homma ajoissa.
Onnittelut mitä suurimmat tuosta oikeudenkäyntijutusta <3. Toivottavasti mielialasi paranisi sen myötä yleisestikin
.
Positiivista tänään: Hyvin nukuttu yö takana, kaunis aamu ja kivasti pärisevä aamukahvi
.
Moi.
En oo vhä aikaa käyny täällä plinkissä, mut nyt on pakko jakaa parin päivän takanen blossi ilta.
Poltin, tai poltettiin frenfin kans suht tuhti tuutti huvää guquu. Pärähti aika kivasti, meinaan hallusinoin samalla tavalla kun olis syöny jonkun 4-500 mikkii LSD:tä. Tosin mulla se trippi kesti jonkun 4-6 tuntii, mut siis voi helvetti et oli päräyttävä kokemus. Esimerkiks näin seinällä ihmistä kehittyneemmän elämän muodon teknologiaa, niiden piirustuksia ja kaikkee muuta mukavaa. En osaa sanoo mitä näin koska en tiedä mitä ne oli.
Loppu pari, kolme tuntia näin ihmisen ja jnkun muun elävän olennon jatkuvaa, pehmeetä muokkatumista, ns. sulautumista.
Harmittaa kun en osaa siirtää niitä mun näkyjä kellekkään muulle. Kyseinen ilta sai mut esimerkiksi tajuamaan sen, että (ainakin mun kohdalla) en koe hallusinaatiota mielen tuottamana häröilynä.
Tajusin että sillon kun nään hallusinaatioita (sen kaiken mitä muut ei näe, tai koe) olen päässyt siihen valittuun porukkaan jolla on mahdollisuus nähdä ja kokea sen kaiken mitä maailmalla on tarjota ihmiselle.
Koin jonkun paljon hienomman kun “valaistumisen”
En osaa pukea sitä sanoiksi nyt tänne.
Se tulee ilmi musiikin muodossa myöhemmin, heti kun mahdollista päästä työstää sitä.
Epäilen että joku pyhä Henki oli mun seurassa koko tuon 6 tuntisen aikana.
Tahtoisin että jokainen ihminen kenelle sitä tahdon, että saisi kokea sen mitä itse koin.
Ymmärrys on nyt jotain aivan muuta, kun mitä siitä aikasemmin ajattelin
Anajuhani
^ Nyt on ollut ilmeisesti jotain muutakin kuin pelkkää kenkäheinää siellä tuutissa :mrgreen: Oliko lajikkeesta tietoa?
Hieno kuvaelma, mistä kiitokset. Mulle tuli ekana sun kirjoituksesta mieleen H.R.Cigerin visiot. Eli jos vaan mitenkään osaat siirtää noita kokemusia graafiselle puolelle, ois kiva. Nämä tekstit kun riisuu elämyksistä sen 99%, mutta grafiikkaa käyttämällä ollaan ehkä siinä fifty-sixty -tapahtumahorisontissa.
Mulla on kanssa dexmin kohdalla viime joulukuussa semmoinen subjektiivinen singulariteetti (käänteinen tajunnanlaajentuminen) missä ei itseni ulkopuolella ollut mitään, ja kaikki mitä oli, olin minä. Graafisesti vammaisena en oikeen osaa piirtää, ja tekstinkin puolella jäädään aika pahasti jälkeen siitä mitä koetttin. Daturalla tai LSD:llä saattaisin kokea kolikon toisen puolen, eli far out -tietoisuuden. Nyt nää mun valaistumiset ovat olleen close-in - absoluuttisen nollapisteen kokemista.
Onks ne datura stramoniumin, hyoscyamus nigerin tai madragora officinarumin siemenet jo itämässä?
Ei vielä mitään. Mulla on kämpillä varmaan 10 hyllymetriä.eksoottista rehua muttei vielä “hyötykasveja”.
Parhaillaan puskee hypomaniaa liitosta ja ketipinorista huolimatta. Noi loppuu heinäkuun lopulla jolloin kesälomakin alkaa. Mä luulen että jos biletän vuorokauden läpensä ehkä dokaten samalla, saadaan kenties aito skitsopsykoosi päälle! ![]()
^ Miten meinasit saada aidon skitsopsykoosin päälle, jollei sulla ole skitsofreniaa? Eihän sitä tosin tiedä, mikä helvetti suakin lopulta vaivaa, mutta lähdetään nyt siitä oletuksesta, että et ole skitso, eivätkä juttusi kyllä ihan perusskitsohutulta vaikutakaan. En ole minäkään saanut itselleni skitsofreniaa aiheutettua, vaikka kunnon piripsykoosiin olenkin itseni saattanut neljästi(?) elämässäni ja ne ovat olleet mun psykooseistani lähinnä skitsofreenistyyppisiä(Vittu, mikä sana
. Onko tuollaista oikeasti?), ts. skitsofrenia ei puhkea, ellei sitä ole ns. valmiiksi ohjelmoitu päähän, vaikka senkaltaisiin tiloihin saattaa hetkellisesti päästä esim. joidenkin päihteiden avustuksella.
Edittiä tähän väliin: Kannattaako sun, Arkkis, sitten ylipäätään syödä niitä myrkkyjäsi, jos ne eivät kerran hypomaniaan tepsi? Mitään terveysnappuloitahan nuo eivät edelleenkään ole, joten jollei niillä saavuteta mitään hoitovastetta, niin parempi kait jättää popsimatta
. Ehkä sulle sopisi paremmin jokin muu lääkitys. En tiedä, kuinka paljon juttelet noista lääkitysasioistasi ja muista oloistasi lekurisi kanssa, mutta tuo kannattaisi ehkä ottaa puheeksi. Jotenkin olen ymmärtänyt, ettet olisi ihan rehellinen kaikista asioistasi hoitavalle lääkärillesi :mrgreen: . En minä sinua siitä varsinaisesti moiti, sillä enpä itsekään aina ole kertonut lekureille ihan kaikkea tai sitten olen saattanut kertoa jotakin ylimääräistä, mikäli se on mielestäni ollut etuni mukaista, mutta kun tuon tason lääkityksen kanssa pelataan, niin ehkä parempi, että lääkärisi olisi edes hieman kartalla siitä, missä mennään
.
Mullakin on hieman hypomaaninen olo, mutta se johtunee siitä, että päätin astua taas korkin päälle :mrgreen: . Mitään tasaavaa lääkitystä en taatusti ala tähän vaivaan syödä
.
Positiivista: Voi vitsit sentään mä nautin tästä keväästä
. Tai kesähän jo virallisesti on, vaikkei vielä ihan liian lämmin olekaan. Tarpeeksi lämmin kuitenkin, että mun kärsii aamuisin nousta sängystä, jossa olen nukkunut siis ihan pelkässä yöpaidassa, ilman, että täytyy hytisten kiskoa kolmea villapuseroa ylleen, että pääsee nousemaan vessaan. Uloskin voi lähteä ilman hirveää skarppaamista, itsensä tsemppaamista ja Michelin-ukko -vaatekerrosta :mrgreen: . Kunhan tuosta vielä hiukan lämpenee, niin elämä alkaa olla oikein mukavaa ja siihen lämpöön voisi jopa oikein tottua. No joo, sitten alkaakin syksy kylmetä jälleen ja vilukissa joutuu värjöttelemään koko helvetin talven lävitse ja miettimään välillä melkein sitä, miten selvitä siitä kylmästä hengissä, vaikka mulla on lämmitetty asunto ja ihan riittävästi lämpimiä vaatteitakin. Helvetti, se on hirveää, kun se kylmyys on ihan luissa ja ytimissä, eikä sitä palelua meinaa saada millään hellittämään
. MUTTA, se on sen ajan murhe. Nyt mä nautin kesästä
.
Noniin, taukoa antabuksesta 3 päivää ja veressä 8 annosta siideriä. Ei sanottavia ongelmia. Hypomaanisuus kovasti nousussa! ![]()
Onks se hyvä asia? Noin niinkun pidemmällä tähtäimellä ajateltuna… ai niin, ei me juopot ajatella siten ![]()
^ No joo mutta kuka jaksaa miettiä kovin pitkäkestoisesti tulevaisuuteen etenkin, jos odotettavissa on ilon ja kivan sijasta lähinnä jotakin sinnittelyä ja arjen puurtamista. Että onko mieluummin hauskaa nytten vai joskus kymmenen vuoden päästä, kyllä mä valitsisin että nyt.
Korkkaankin kaljan sen kunniaksi. Pullosta juotu olut on jotenkin tosi paljon parempaa kun tölkkikalja.
Niin, antabuksreaktion poissaolo kolmantena päivänä kyllä vaikutti ihan hyvältä jutulta. Lisäksi seuraavana aamuna ei ollut krapulasta tietoakaan. Nyt olisi sitten lauantai, neljäs päivä ilman Antabusta. Mitäköhän sitä joisi? Paljonkohan sitä joisi? Kahvia on toistaiseksi juotu vasta 15 kuppia… ![]()
Mitään en missään nimessä suosittele enkä varsinkaan ehdota mutta jos itse olisin etanolin tarpeessa kallistuisin sen aikaisemminkin mainitsemani Lucid Absinthe tuotteen puoleen tätä iltana. Pullo sitä hyllystä kainaloon ja lisäksi kylkeen sunnuntain loivariksi 2desin 59% pohjanpoika pakkaseen ja luomuomenamehua lantringiksi. Ei voi mennä vikaan…
Toisaalta alkoholi on kyllä erittäin tuhoisa huumausaine joten jos itse vain suinkin voisin valita jonkun muun laillisen tuotteen niin harkitsisin kyllä ehkä mieluummin vaikka kodeiinia tai ergiini-siemeniä päihtymiseen.
Positiivista tänään on se kun exä tulee käymään kahvilla
ja hakemaan jotain tavaroitaan, taidan saada pitkästä aikaan kunnon naiutintoa kun juteltiin äsken niin kuulosti pikkasen puutteiselta kun utelin kuulumiset ja sanoi haluavansa ne tavarat ja jotain muutakin, niin iltaa ootelessaa nyt vois kokeilla päikkäreitä että sitten jaksan ryystää oikein kunnolla ![]()
Hyvä Herra, teillä on kuin onkin erinomainen maku! Tunnustettakoon, että varallisuusrajoitteisena joudun valitettavasti tyytymään 0,5l Jägermeisteriin, sekä Tapio-vodkaan 0,5l. …
No eipä sille voi mitään jos on persaukinen mutta onneksi litra viinaa tuo kuninkaan olon rahatilanteesta huolimatta :mrgreen:
Ei tämä elämä persaukisena tunnu yhtään kummeltammalta, syy persaukisuuteen on oma vika ku ostin uuden auton. No eläkkeestä menee joka kuukausi osa rahastoon, ostan sitten tulevaisuudessa jotain. Miksi mä en ole iloisempi, jumitan tässä netissä ja juon kaljaa, moni ajelis autollansa ja mä en edes jaksa lukea ohjekirjaa läpi. Kaveri maksoi tankin täyteen kuhan saa koittaa, olishan se saanut koittaa muutenki mutta bisnes mies halusi tukea eläkeläistä.
Saakelin kiva että on moisia kavereita, halus ajaa mun Busterilla ja taas sama et mennään sitten tankkaamaan.
Nukuin univelkoja pois ja tuli nukuttua n. 13h. Yleensä tollaisen setin jälkeen tulee refloissa/laskuissa herättyä, muttei onneksi tänään. Ehkä pääsen normaaliin unirytmiin nyt sit takaisin, kun ei ole kovin fiksua nukkua iltapäivään asti. Ollut viime aikoina tosi hankalat oltavat, kun on ollut aikaisia herätyksiä, tyyliin neljän ja viiden välillä aamulla, ja nukkumaan on silti päässyt vasta aikaisintaan kymmeneltä. Ja nykyään jos oon tottunut johonkin unirytmiin, en sopeudu nopeisiin muutoksiin. Tai sopeudun kyllä, mut sitten tulee niin väsyneeksi jossain pisteessä, että nukkuu noita hulluja määriä.