^/^^^^ Mulle tuli mieleen tynnyrin muotoinen ja kovan tuntuinen honkelo nuorimies, jolla on pitkä ja ohut pippeli. Onko mulla ehkä jotenkin huono mielikuvitus ja kirjaimellinen tapa ajatella…?
Positiivista tänään: teatteriesitys, jonka pitäis olla hyvä. Olin eilen kattoos yhtä, josta oli pakko lähtee väliajalla himaan, kun ei kestänyt sitä myötähäpeän tunnetta…
^ Selvisit Iina hienosti Ketosta tuolla lopettamon ketjussa, mutta pitemmän päälle tuo moninkertainen nettiväittelyn MM voittaa kenet vain missä lajissa vaan ja syö läjän iinoja ja iikkoja jo ennen aamiaisia, satun tietämään,
eikä se oo nättiä kateltavaa.
Mehulinko on sellanen ketterä ja hyvin keveäpainoinen tuulenviemä paperipaino ja kynäniska, eikä mies ollenkaan.
ja teatterista voi vahingossakin häipyä väliajalla, kun ei tiedä sellaista olevan, niin teimme koulu aikaan. ← eikä ole tässä kohtaa yhdyssana, kun en tarkoita kouluaikaa, jolloin oltiin kellonajallisesti koulussa, sillä tässä yhteydessä koulu aika meinaa sitä ajanjaksoa, kun meikä oli koululainen. toim.huom.
^
Se mitään voita, eikä ees väittele. Tempoo juttuja päästään tai mistä lie, syyttelee ja vittuilee, sitä se tekee. Mut siinä oot varmasti oikeessa, et eipä sitä mukaan kannata lähtee. Satun vaan olee aika herkästi sekä provosoituvaa että loukkaantuvaa tyyppiä, enkä siis ollenkaan hyvä "väittely"kumppani Keton tyyppisille. Jonkin aikaa tossakin keskustelussa onnistuin välttelee sen eukon jutut lähes kokonaan, koska tiesin, et sen kanssa homma lähtee käsistä - ja niinhän se sit lähtikin. Pitänee nyt sit vaan yrittää niellä ja pitää oma suu supussa. En haluis et sitä ketjua lukittaisikaan, siinä on kuitenkin niin paljon myös asiaa.
Juu, epäilemättä teatteriesityksen voi tietämättäänkin jättää kesken. Ite en kauheesti väliajoista piittaa, paitsi jos on niin pitkä esitys, et on hyvä päästä välillä jaloittelemaan. Muuten ne on musta vaan tylsiä katkoksia. Tän illan esitys oli muuten antoisa, ihan niinku arvelinkin. Eikä ollut edes väliaikaa turhana katkona!
Toi mehulinko siis on joku mansejuttu! (Mä ajattelin muuten mehumaijjaa. En tiedä miltä mehulinko näyttää.)
Jutut voi lähteä monella tapaa käsistä, mutta joku roti nyt kuitenkin. Kh-lääkkeiden väärinkäyttö-läpät on jo aika loukkaavaa kamaa, itse olisin ottanut yhteyttä ylläpitoon.
^
Niin, no eipä sitä itekään aina niin nätisti oo tullu sanottua, mut kyllähän tollaset selkeet henkilökohtaisuuksiin liittyvät valheet menee jo yli rajan. Jospa se siitä mun uhkauksesta tajuis? Ja lukeehan noi modet ne jutut joka tapauksessa, ja antaa sanktioita jos näkevät tarpeelliseksi.
Tuolla Lopettamossa noita “riitelyketjuja” harvemmin lukitaan, ehkä siellä on sit eri moderaattorit kehissä, mene ja tiedä. Tai ei oo ainakaan viime aikoina lukittu. Banaaniahan ne jakelee sielläkin tasaisin väliajoin mm. tuolle ihanalle ihmiselle, taitaa olla nyt kolmas vai neljäs nimimerkki menossa. Mutta joo, eipä sen kanssa kannata pahemmin lähteä “keskustelemaan” ellei sitten ole täysin samaa mieltä sen kanssa, muuten lentää nettietiketti romukoppaan ja tulee täyslaidallinen paskaa niskaan joka suunnasta silloin kun sitä vähiten odottaa Ja jos annat takaisin samalla mitalla lähtee marttyyrivaihde päälle. Hämmentävän paljon tulee itseasiassa mieleen se Saunasta jo poistunut (?) 10000 viestin postailija, jolla oli myös pari nikkiä… välillä oli ihan tiukkaa asiaa, mutta useimmiten vaan täyttä vittuilua Jos mulla ois foliohattu niin tästähän voisi luoda vaikka minkälaisia metakeskusteluteorioita :mrgreen:
Palatakseni aiheeseen, positiivista tänään on se etten oo tehnyt juuri mitään, ollut ja levännyt vaan
Voi ystävät hyvät. Mehulinko ei ole sen enempää manse (hyi, ikinä en käyttäisi ihanasta kaupungistani moista paskatermiä) kuin muukaan tamperelainen juttu. Miettikääpä hetki tilannetta, jossa olisitte laittamassa mitä tahansa erogeenista aluetta kovalla vauhdilla johonkin sen toisen mukaviin paikkoihin hyvässä uskossa (ja ehkä näkemättä tai kuulematta) ilman pienintäkään huolen häivää. Luottaen, toivoen, odottaen, kunnes aamu ja epätoivo. Mehulinko. Hrrr. Aamulla JÄRSI(sit) itsesi pois sieltä (paitsi jos ollaan sun kotona, sillon kusessa ollaan).
^ Juu juu, kyllä mä tajuan tuon tilanteen, että kännissä arvostelukyky on pettänyt ja herää sellaisen tapauksen vierestä, josta on tosiaan järsittävä itsensä irti ja hirvittävä kauhu valtaa mielen. Sitä mä en vain vieläkään tajunnut, onko mehulinko yleisnimitys ylipäätään vastenmieliselle kännipanolle vai kuvaako se jotakin tietyntyyppistä kännipanohenkilöä . Ja jos se on yleisnimitys, niin mistä ihmeestä se tulee. En ole koskaan ennen kuullutkaan moisesta.
Sillä nickillä tosiaan ovat lähteneet jutut monen monituista kertaa tyystin keskusteluun kuulumattomien, todella loukkaavien, henkilökohtaisuuksiin menevien ja valheellisten haukkumisten ja syytösten viljelyyn. Eipä tässä itselläkään aina netiketti niin kovin hyvin lapasessa pysy, mutta kun Keto innostuu, niin sieltä alkaa tulla oikein saavikaupalla niskaan sellaista paskaa, jolla ei ole mitään muuta tarkoitusta, kuin ilkeillä mahdollisimman pahasti muille keskustelijoille ja näitä hänen hyökkäyksiensä kohteiksi joutuneita kyllä riittää tällä foorumilla. Ei tarvitse, kuin olla vähän eri mieltä jostakin asiasta, niin se riehuminen alkaa ja kaikki vähänkin asiallinen keskustelu tyrehtyy sen alle Mun mielestäni ylläpito on liian lepsu, mitä tulee noihin Keton asiattomuuksiin . Moni muu nicki saisi paljon helpommin bannia tai ainakin kirjoituksiaan sensuroitaisiin.
Mutta onneksi et ole yksin, iina. SoiKannel ja grip vetävät nykyisin myös buprea hihaan niin, että tukka tutisee :mrgreen: .
Mä olen kyllä ottanut 5-10 mg Tenoxia joka toinen ilta ennen nukkumaanmenoa, joten mun mielipiteillänihän ei ole mitään painoarvoa, oon ihan tillin tallin tosta hevosannoksesta päivät pitkät ja hUUUmeista vaan vaahtoan ku on oma lehmä ojassa. TENOX KARKKIPUSSEIHIN!!1
^Mielenkiintoista on myös Ketostixin näkemys, että Kanteleen tulee olla vähintään 2-3 vuotta täysin vesiselvä, että hänen juttujaan kannattaa edes noteerata sen kummemmin. Kumman pitkään nuo rasvaliukoiset ei-psykoaktiiviset kannabinoidit vaikuttavat pääkopassa :mrgreen:
Eiköhän tuo K myös olisi tuosta gripin tenox-murusta saanut väännettyä jonkin merkillisen “kusetat grip vain itseäsi, ei tuollainen ole mitään raitistelua, helvetin bentsopää”
Ja eniten itseasiassa minua tässä asiassa huvittaa se, että tää tyyppi itse on kertonut olevansa alkoholisti. Mutta nyt sitten onkin tapahtunut jotain ja alkoholin satunnaiskäyttö ei sitten aiheutakkaan mitään ongelmia Tai ei ainakaan sellaisia, että pitäisi olla sen enempää huolissaan No eipä tietenkään…
Mä oon ihan varma, että se kaivaa tän mun nukahtamislääke"ongelman" esiin - jännästi ignore-toiminnosta huolimatta - ja tulee parin päivän sisällä päälle kuin yleinen syyttäjä Seriously though, noita tuli kyllä joulu -ja tammikuussa otettua paljon enemmän, sellainen 20-40 mg per päivä (joo ei oo kovin paljon sekään, tiedän, mutta silti) josta tiputtelin hiljalleen tohon. Ei se nyt kauheen siistiä oo että noita pitää syödä, mut jos mun pitää valita jonkun kolmen tunnin unien välillä ja skidin aamupöhnän mutta muuten ns. normaaliolon välillä niin kyllä mä jälkimmäisen valitsen. Uniongelmista oon kärsinyt suunnilleen koko aikuisikäni… Ja itseasiassa jo lapsena ja nuorena No, ens viikko mulla on opintovapaata jolloin aion testata pari yötä kokonaan ilman kun ei oo heräämisvelvotteita mihinkään tiettyyn kellonaikaan.
^, ^^ Mitä siitä mitä joku sanoo, se on vähän kuin tietty määrä sisältöineen ja VAIN kohde vaihtuu vuodesta toiseen…
IIna: "Se mitään voita, eikä ees väittele. Tempoo juttuja päästään tai mistä lie, syyttelee ja vittuilee, sitä se tekee. Mut siinä oot varmasti oikeessa, et eipä sitä mukaan kannata lähtee. Satun vaan olee aika herkästi sekä provosoituvaa että loukkaantuvaa tyyppiä, enkä siis ollenkaan hyvä “väittely"kumppani Keton tyyppisille. Jonkin aikaa tossakin keskustelussa onnistuin välttelee sen eukon jutut lähes kokonaan, koska tiesin, et sen kanssa homma lähtee käsistä - ja niinhän se sit lähtikin. Pitänee nyt sit vaan yrittää niellä ja pitää oma suu supussa. En haluis et sitä ketjua lukittaisikaan, siinä on kuitenkin niin paljon myös asiaa.”
Et varmaan siksi oo hyvä väittelykumppani ja onnistu tässä kyseisessä lajissa,
kun et ole ilkeä, evil ja katkera tai pitkävihainen.
Itse oon saanu tarpeeksein, enkä enää hakeudu “keskusteluihin”, joissa ei voi omana itsenään olla,
kun on oltava varpaillaan prkl ja en koskaan ignooraa ketään, se on mulle tarpeeton toiminto,
mutta on valinnaista mitä kirjoittaa, kelle ja mihin lähtee mukaan, vaikka kuin anonyymoksia
ollaan, enkä oo mitenkään valmis ja käyttäytymisessä joviaali, vaan keskenoleva tökerö, yepjeb.
Mä luulen, että tää voi olla mun ihan omakeksimä termi ehkä, en oo varma. Sinänsä se ei viittaa kännipanoihin ainoostaan, vaan enemmän sellaseen tiettyyn ihmistyyppiin, että jos sellaseen sekaantuu niin on kun joutus kulkeen mehulingon läpi. Et se vie kaikki mehut ja on muutenkin huono idea kaikin tavoin.
Mun mielestä oikealla väittelemisellä ei ole mitään tekemistä sen kiusaamisen ja spedeilyn kanssa, mitä tuo eräs henkilö harjoittaa; väittelyssä, ainakin ns. akateemisessa maailmassa, nimenomaan pyritään perustelemaan ne argumentit mahdollisimman objektiivisesti ja loogisesti eikä mm. ad hominemia, olkinukkeja ja muita aika yleisiä argumentaatiovirheitä mitä nettifoorumeilla näkee sinänsä edes noteerata - sellaisen kun heität, oot automaattisesti jo “hävinnyt”… Ainakin siis jos väittelyn pointtina on osoittaa oman näkökannan loogisuus ja validiteetti (tulee vitusti hienoja sanoja taas joo) eikä oikeassa oleminen pelkästään sen oikeassa olemisen takia.
Ilkeä, evil, katkera, pitkävihainen ovat suotavia piirteitä, että jaksaa harjoittaa epäoikeudenmukaista toisten polkemista. Säännöt on omat ja vaihtuvat tarvittaessa ja jos akateemisuus on rasite, sitä pitää vähätellä. Jos duunari on huono asia,
se on sitä, jned loputtomiin kulloistenkin päivän oppien mukaan, tärkeintä oikeassa oleminen.
En usko, että mikään koskaan tältä osin tulee muuttumaan, ja en voi vaikuttaa kehenkään, enkä haluakaan.
Jos oisin kaiken aikoinaan kirjoittanut, mitä mieltä olin vaikka 2010, ois riita lopun ikäinen, eikä rittäis.
en tartte sellasta ja ei oo sen arvoista vaikeuttaa omaa elämäänsä. pitäköön tunkkinsa, vaikka kaks.
on ehkä kannustavaa olla (omasta mielestään) joka alan erikois-asiantuntija, vaikka onkin miljoonien tavoin pelkkä riviriitelijä.
tai sitten kaikki muut ovat oikeesti väärässä ja kyseessä on väärin ymmärretty nero, joka on aina oikeessa oikeesti.
Oon päässyt pakonomaisesta hymiöiden käytöstä eroon ja ollut niistä kuivilla ehkä pari vuotta.
Myös satunnainen käyttö eli viihdekäyttö sekä tietenkin ongelmakäyttö on vallan loppunut.
Tämä ei tarkoita, että muiden hymiöity ilmaisu aiheuttaisi suurempia tuntemuksia tai henkisiä himoja.
Jokainen suoltakoon tyylinsä mukaan, ja päättäköön miten kehenkin tekstiin yleensä reagoi, ohjeistuksella tai ilman.
Yhdenkään hymiön ei tiedetä kuitenkaan ketään tappaneen, vielä.
Jenkkilässä varmaan salaisessa laprassa kasvatetaan sellaista killeri-smilea,
jonka NSA hivuttaa markkinoille ja vihollisten koneille, joista hoitavat homman,
mutta onneksi Snowden kohta kertoo miten toimia näiden pirulaisten kohdalla,
sillä nykyiset foliohatut ovat vanhentuneet, eikä niihin saa enää päivityksiä.
Jokainen saa toki käyttää mieleisiään termejä. Itse pidän lihamyllyyttä kuitenkin vielä mehulinkoutta pahempana ilmiönä, meinaan sellaisen ihmisen kanssahan sitä menisi ihan tohjoksi lopullisesti! Mehulinko kun vaan puristaa mehut pois, siitä voi vielä kuitenkin selvitä.
Oikeestaan aika osuva termi tuo mehulinko. Jokaisella on varmaan ollut joskus ystävänä sellainen. Joka tilittää vaan omat asiansa, ja jos yrittää kertoa omia kuulimisiaan väliin, niin ne vaan ignoorataan ja omien asioiden tilitys jatkuu. Energiasyöppö on toinen vastaava termi kyseiselle ihmistyypille. Joka syö toisen energian, eli imee mehut siis mehulinko.