Positiivista tänään?

Näädälle onnittelut multakin :slight_smile: .

Olen saanut taas hieman nukutuksi ja olo on tällä hetkellä aika okei :smiley: .

Oon koisinut hyvin. Mielestäni ansaitsen, sillä viime syksynä reilun viikon
känniputken jälkeen kärsin unen osalta yli kuukauden, eikä setä jaksa sellasta.

Mitään tietoo ei ole, auttaako ataraxi enää 1½ veen jälkeen, mutten jätä poiskaan,
eikä todellakaan ole riippuvuutta aiheuttava, kun kerran jäi veke, ja huomasin vasta
seuraavana iltana ja pentsollisena ois jo siitäkin tullut viekkareita.

Kolme timmaa liikuntaa jokapäivä myös vaikuttanee
ja säännöllisyys kaikessa tekemisessä ja erityisesti toimettomassa päivittäistekemättömyydessä,
vaan oleminenkin voi olla raskasta toisinaan ja ois virtaa tehäkin, mutta toisaalta sittenii miks menisin kenkään työyhteisöön pilaamaan niiden valmiin ja eheän ilmapiirin, jota rakensivat monta vuotta edellisen hörhön vahinkojen jäljiltä, niin sitten näin.

Onhan tässä taas olevinaan kaikenlaista murhetta: Stressailen aivan turhia pikkuasioita, nukun huonosti(Nuo nyt ovat melko kroonisia juttuja), syömishäiriöoireilu on jälleen pahemmin pinnalla, väliin meinaa mennä hermot tuohon ukkoon, kun se on hiukan rasittava taas, kun päätti lopettaa lääkkeidensä syömisen jne. SILTI mun mielialani on ollut jostakin syystä valoisampi, kuin vähään aikaan :slight_smile: . Mulla on ollut nyt vähemmän niitä äkillisiä mielialaheittelyjä ja olen saanut keskityttyäkin hieman ihan oikeisiin asioihin. Mitään kovin suurta tarvetta itseni päihdyttämiseen en ole myöskään tuntenut. Mikä lie nyt sitten on :confused: ? Kevät alkaa hiljalleen lähestyä, eli ehkä selvisin talvesta hengissä, vaikka pakkaset vielä kai tekevätkin tuloaan. Ei se talvi silti loputtomiin enää kestä. Nyt tuntuu ainakin siltä, että olen omalta kohdaltani selättänyt sen pahimman kaamoksen. Vai onko tuo yksi hypomaanikko tartuttanut tilansa muhunkin ja siksi musta tuntuu nyt paremmalta? Ei se kai niinkään voi olla, koska en tunne sellaista hirveää levottomuutta, kuin hypomaniassa yleensä. Tai sitten mä oikeasti pyörin täällä, kuin mikäkin väkkärä, mutten vain itse tajua sitä :confused: . Eipä olisi uutta sekään :mrgreen: .

Aloitan uuden uran lähiviikkoina, ei jää liikaa aikaa toimettomuuteen.

3 viikon himoitsemisen jälkeen annoin periksi ja hain kana kotzonen chilimajolla-oli melko mahtava makuelämys :slight_smile: positiivista myös 3kk buprettomuus :slight_smile:

Qmies Lataamon puolella :smiley: . Pitänee kokeilla, josko krooninen masennukseni ja alkoholismini paranisivat puolella kilolla halvaa ja kolmella litralla vettä, vai miten se nyt menikään :confused: . Joka tapauksessa: vain 24 h riittää ja ongelmat ovat poissa :laughing: . Noinko helppoa se sitten onkin ja minä kun olen tässä kärsinyt vuosikausia aivan turhaan :frowning: :astonished: . Saankohan rahani, siis ne halvaan ja veteen käyttämäni, takaisin, mikäli keino ei toimikaan? Vai vaatiikohan qmies multa korvauksia, kun olen loukannut hänen kunniaansa mustamaalaamalla hänen selkeästi toimivaa patenttiaan :confused:

Nyt lisää kahvia koneeseen :stuck_out_tongue: .

Joo bongasin tuon sieltäkin. Nyt ei vaan nappaa lähteä kokeilemaan mitään kuuria :laughing: . Taidanpa ottaa vaan 6:nnen tabun tsolpideemia ja nautiskella oloista. Minä perkele. Kohta taas itken, kun ovat loppu.

Olin ensimmäistä kertaa koulussa tänävuonna! Jatkan edelleen sinnikkäästi koulua eikä kelakaan ole katkaissut opintotukea koska syksyllä mulla oli riittävästi suorituksia. Samaan aikaan yrittänyt pitää itseä toimintakykyseinä katumetadonin varassa. Ei ole ollut näin vaikeaa talvea ja syksyä sen jälkeen kun lopetin dokaamisen 3-vuotta sitten. Sain lähetteen suoraan hoidon arviointiin ja nyt venailen 2-3kk ennen kuin Subuxone (toivottavasti)korvaushoito alkaa. ’

Vedin nyt viimeset 1.5v metadonia ja kärsin vierotusoireet ja vaihdoin buprenorfiiniin. Varma saanti siihen asti kunnes saan saman lääkkeen klinikalta. Hell yeah!. Aloitin koulun 11-vuoden jälkeen ja onneksi en mennyt suoraan tutkintoon valmistavaan vaan “Diakonissalaitoksen ammatilliseen koulutukseen valmistava ja kuntouuttava”. Opin tän vuoden aikana ainakin sen että en kykene opiskelemaan täyspainoisesti ilman että hakeudun korvaushoitoon. Kolme vuotta yrtin kaikkia mahdollisia kikkoja lopettaa mutta totuus vaan on se että en pärjää ilman että nöyrryn ja myönnän että en pysty lopettamaan.

En ole kipeä sekä tarvittava bentso-annos eli 2*5mg diapamia päivässä turvattu. tällä hetkellä menee 4mg Subua I:V. Tarkoitus yrittää vaihtaa Subuxone 4mg nokkaan. (hyötyosuus nokaan on 70% joten tulee paljon halvemmaksi sekä saisi lopetettua rännäämisen kun ei tarvitse kalliin subutexin takia sitä harrastaa. Mulle on myös määrätty Lyrica 300mg kahdesti päivässä mutta syön vain puolet. Se on mulla todella toimiva yhdistelmä ilman pahoja sivuvaikutuksia. Pieni määrä bentsodiatsepiinia sekä pieni? 300mg Lyricaa VRK.

Mä oon aika pihalla. Taisi tulla aika painavaa tekstiä :laughing: Pääasia on että on hyvissä. Pitkästän aikaa poltin pilveä ja vielä hyvää kukkaa :laughing: .

Neljä vuorokautta kestäneet “kannabiksen vieroitusoireet” ovat ohi ja taas hieman hikoilutti, voin kertoa :mrgreen: Onneks ei kestä tuota pidempään vaikka tuli taas useampi heikki imettyä ja syötyä parissa kuukaudessa.

Mieliala erityisen hyvä ja selkeä. Jonkinlainen perusonnellisuudentunne on läsnä.
youtube.com/watch?list=UUOZJ … xO4w8YtP-U

olen juossut maatiekiitäjänän jo toista päivää hoitamas tärkeitä asioita pois
päiväjärjestyksestä… tosin nyt miinuksena tähän tulee se, että olen henkisesti
aika puhki jo nyt, mutta ensiviikolla tämän viikon duunit palkitaan :sunglasses:

kävin maksaa parille frendille velkoi viikonlopun baarireissun takia… :blush:
kerkesin olla 5kk.+ ‘risat’ ilman alkoholia. tosin nyt taas ilman holia.
kävelin yhteensä 10km. velkojen takia. mulla on se periaate et piuhat maksetaa
vaikka itse jäis kuinka 'luille !! mut tosiaan positiivista se että luotto pelaa
jatkossakin ja himaan palatessa tuli just sopivasti toinen frendi maksaa mulle
velkoi budil…nice. :sunglasses:

HEHEIII!!! HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKELLE PLINKKIKANSALLE <3 <3 <3 !!! Olkaahan tänään ystävällisiä toisillenne ja itsellenne, niin netissä, kuin IRL:kin. Muina päivinä saatte olla ihan kusipäitä :smiley: . Tänään te kaikki olette Saunamestarin pikkumussukoita :slight_smile: . Onneksi tulee huominen ja voin jälleen inhota teitä :stuck_out_tongue: .

Hyvää ystävänpäivää myös mun puolesta koko saunovalle kansalle ja muillekkin! Halaus!

^ Joo sitä vaan, jos vietätte. Gängbäng !! Sain ekan kerran ystävänpäivänä. Ei ollutkaan ihan toissa vuonna,
vaan viime vuosituhannella, so called true love. Tätä merkkipäivää en mitenkään juhlista,
paitsi söin piirakan ja diggasin.

Positiivista, ettei ole orja kuin vasta ens kuussa tai pallo jalassa tuskin silloinkaan.

Aamukahvi onnistui aivan yli odotusten :smiley: . Paransi mielialaani niin paljon, että taidan lähteä ulos kävelylle ihan vain huvin vuoksi.

Huh huh, lempi-bestikseni meinas lähteä parittelemaan sellaisen mehulingon kanssa eilen että alta pois. Puhuin sen pois moisesta suunnitelmasta, ja nyt se tuosta lattialta herättyään saa vieläkin väristyksiä ajatuksesta, että olisi lähtenyt sen tapauksen matkaan. Hyvä minä, pienen ihmisen pelastaja.

^ Anteeksi tietämättömyyteni, mutta millainen ihminen on mehulinko? Vai oliko se edes ihminen?

^/^^
Mäkään en tiedä, mut haluun tietää. Onkse ehkä joku mansejuttu??

Mulle tulee mieleen joku runsaasti eritteitään ympäristöönsä jakava ihminen :mrgreen: En tiedä, onko se hyvä vai huono asia.