Positiivista tänään?

^ Juu, toisen ja oikean ihmisen kanssa sain minäkin ja se oli vielä ihan eläväkin :smiley: .

Minä en ole saanut moneen vuoteen enkä kyllä ole tehnyt yhtikäs mitään asian edistämiseksi, kunhan vaan keskityn olennaiseen ja pian jo hääkellot soivat oikean käteni (olen siis oikeakätinen, kaikille kiinnostuneille tiedoksi) liiton sinetöimisen kunniaksi. :confused:

Samahomma. tosin ihan toisen sukupuolenedustajan kanssa viimeyönä, kahdesti.
vitusti varmaan kiinnostaa.
---------------------------------------------------------------------------->
sain 100kpl Inkkareita ja olen todella tyytyväinen.
yksi asia vaan harmittaa…

Oho-oho, täällähän on käynyt oikee kuhina! Kyl tääl pohjolassa tiedetään, miten pakkasilla pysytään lämpiminä! Ja kaikki muut saanu ihan oikeesti, mä vaan leikisti… :frowning:

Ei vaan, suoraan sanoen tää uniseksi-systeemi sopii mulle tähän elämäntilanteeseen just täydellisesti. Tulee tarpeet tyydytettyä, ja mikä parasta, seksi on just sellasta kun haluun! Ei tarvii ottaa kaupan päälle niitä läheisen ihmissuhteen poikkeuksetta mukanaan tuomia ongelmia, saan vaan poimia marjat päältä. Mulla on nyt itseni kanssa niin paljon tekemistä, et ei oo energiaa kenenkään muun asioille. :neutral_face:

Toki voihan sitä seksiä ilman suhdettakin harrastaa, jopa kokonaan ilman ihmissuhdetta. Mutta uniseksi on siltikin parempaa, siinä kun ei tarvii loukata kenenkään tunteita ajamalla mies seksin jälkeen ulos kylmään pakkaseen. Rauhassa saan raukeana nukahtaa ja vallata koko sängyn. Kissa saa tulla viereen hyrisemään. :stuck_out_tongue:

Vaikka siinä toi uniseksikamu on kyl elävän miehen kanssa ihan samanlainen, et ihan yhtä arvaamattomasti se häviää omille teilleen, ja ilmaantuu sit kun ite lystää, sillon kun sitä vähiten odottaa. :unamused:

^ Iina, sun pitää ryhtyä treenaamaan sitä lucid dreamingia, josta taisi olla juttua tuolla uniketjussa. Niin voit saada uniseksikumppanisi “yökylään” aina, kun tahdot ja toteuttaa unissasi villeimmätkin fantasiasi :wink: :stuck_out_tongue: . Tuo kuulosti joltakin mainokselta, joka lupaa liian hyviä asioita, jotta ne voisivat olla totta :confused: :laughing: .

Mä nukuin hyvin :smiley: . En kyllä saanut unissani, enkä muutenkaan, mutta ei se nyt ole mikään ongelma. Mä olen jo niin vanha ja vakiintunut, ettei mun ihan kaiken aikaa tarvitse :stuck_out_tongue: .

^Mitä lucid dreamingiin ja seksiin tulee, niin onhan se ihan veikeetä, että saavuttuani siihen tilaan voin esim. päättää että juuri nyt vaikka ulko-ovesta tulee sisälle viereeni istumaan mielestäni erittäin seksikäs nainen. Teemoina vaikka fantasia, luonto ja avaruus.

Näin minun ei tarvitse tässä unitilassa edes varsinaisesti kuvitella millainen nainen kyseessä mahdollisesti olisi vaan joku osa tietoisuudestani tekee sen minun puolestani. Joka kerta sieltä ovesta on tullut eri näköinen “entiteetti” ja hauskaa on ollut :mrgreen:

^
:astonished: :slight_smile: :astonished: :open_mouth: :astonished: :confused: :astonished: :smiley: :astonished:

:bulb:

:arrow_right: Missäs ne luciddream-oppaat olikaan…???

Ruvennu piiitkästä aikaa maistuu elämä taas laiffilta :slight_smile: Seurustelen edelleen maailman ihanimman naisen kanssa <3 Plus pääsin sielt rotan loukusta pois uuteen kämppään, tai no me päästii muijan kans. Omakotitalo saatiin vuokrattuu keskustan läheltä (~15 min) kohtuullisella vuokralla. Hilkun yli viis hunttii. Löytyy omaa pihaa, puusauna, pientä vajaa jne. :smiley:

Ruvennu vaan toi bupre maistuu enemmä, mut ei se kai mua hirveesti haittaa. Tuntuu, ja oon huomannu et pitää olla alla jotai et on “normaali” fiilis, eli hoitaa asioita jne. Oli tos jonkulaine tauko viime vuoden puolella, about kuukaus ilman mitää. Eipä tullu hommistakaan kyl yhtään mitään :blush: Minkäs sille mahtaa…

Mut elämä on khyl ottanu aivan uuden suunnan valosampaa kohti :sunglasses:

Muistuttaisin, että ainakaan itselläni ei lucid-dream jutut toimi jos olen vähääkään alkoholin, oppareiden tai bentsojen vaikutusten alaisena. Vaikuttaa olevan hyvin yleistä tälläinen joten tästäkin voi repiä motivaatioita bupren alasajoon :mrgreen:

Jeee!!! Kuulostaa ihanalta, anajuhani <3. Hyvä, että sulla menee nyt paremmin :slight_smile: . Mä aloin jo suorastaan huolestua, kun susta ei kuulunut pitkään aikaan mitään.

No haittaahan se sen verran, että toleranssit kasvavat, mitä enemmän ko. substanssi maistuu, ja kun et käsittääkseni sitä laillisesti saa, niin rahaahan moiseen palaa ja joutuu säätämään, mutta ymmärrän kyllä, koska itselläni opparit ovat aina toimineet parhaina mielialalääkkeinä. Eikä siinä vieroitusoiredepiksessä mistään meinaakaan mitään tulla, useimpien kohdalla näin :wink: . Tuossa itselääkinnässä vain tulee joskus se raja vastaan, kun harvemmalla tavallisella tallaajalla on mahdollisuutta loputtomiin lisätä annoksia/siirtyä aina vain vahvempiin ja vahvempiin troppeihin :neutral_face: . Ja ehkä se sun hyvä olosi johtuukin pitkälti siitä, että olet pienissä mukavissa kaiken aikaa :confused: . Toki sulla on noita muitakin oikeasti positiivisia asioita elämääsi tullut, jotka taatusti tekevät elämästäsi enemmän elämisen arvoista :slight_smile: . Pidähän niistä tiukasti kiinni :wink: .

Mun selkäkipuni on helpottanut, en retkahtanut ja nukuinkin melko hyvin :slight_smile: . Sirdalud taisi toimia tällä kertaa myös unilääkkeenä tai sitten mua nukutti muuten vain.

Aurinko paistaa, lähden pian ulkoileen. Kuuntelen hyvää musaa, olen saanut :mrgreen: …siivottua (noh, osittain ainaski :unamused: , pesin patteritkin, jois oli noin kymmenen vuoden pölyt, yöks), muuten saamaton olo. Pitäsköhän alkaa havitella sitä kevätheilaa… Sitten ku miekkosil o pilkettä silmissä, kyl keväällä hyrrätään. Sain älyttömän sekoiluni taas poikki, huh. Parempi olo… Treeniäkin suunnitelmis, eilen tein kyl, tuli hyvä mieli siitäkin. Eka päivä vegaanikokeilua… Soijamaito on yllättävän hyvää, aiemmin kokeilin kaurajuomaa, oli liian makiaa. Eijoo katastroooffia ilimasa. Jesh :sunglasses: .

Tänään on apteekkipäivä, jee jee :mrgreen: …

No johan mä siitä apteekkipäivästä innostuin, kun tuli viestikin pariin kertaan :mrgreen: .

Eilisen shamppoo-varkauden innottaman lähdin kartsalle vähän tsekkailemaan meininkiä, ja vastoin kaikkia odotuksia ilta olikin ihan tosi mainio.

Ja sain taas! WUHUU! Voi tätä onnea.

^ No niin, jollei tuota shampoo-varkautta olisi tapahtunut, niin olisit todennäköisesti jäänyt kaikesta hauskasta paitsi. Käypä kiittämässä sitä häijyn näköistä kusimulkkumammaa, mikäli vielä joskus törmäät siihen uimahallissa :wink: .

Edit: Kerrot kusimulkkumammalle, että sait, niin se todennäköisesti tuntee viiltävää kateutta. Tuo saattaa tosin johtaa kostonkierteeseen, joka päätyy vielä shampoo-varkauksiakin vakavampiin tekoihin :confused: .

^ Mistäpä sitä tietää millanen vakipano sillä häijyllä mammallakin on, että jos meen lesoileen omilla vähäisillä saamisillani, niin voikin olla että se oon minä joka siinä sitten kateelliseks tulee. Ei paljon lohduta edes uusi shamppoo-pullo siinä vaiheessa ei.

^ Eeeii… ei,ei, Nyyty. Häijyn näköisillä, shampoita varastelevilla mammoilla ei voi olla hyviä vakipanoja. En usko, en millään. Paljastinkohan tässä nyt jälleen ennakkoluuloisuuteni :confused: ?

Positiivista tänään: Pääsin liikkeelle, eikä olo ole ollut niin väsynyt, kuin olisin kuvitellut, eli tuli tehtyä jotakin järkevääkin, eikä vain laahustettua zombiena ympäriinsä :slight_smile: .

Kosin tänään ja vastattiin myöntävästi. Hetken mielijohteesta, mutta onhan tätä toki jo pidempään mietitty. Jotain mutinaa tuli päihteiden käytön rajoittamisesta, ihan sama, ei jaksa stressata nyt.

Onneks olkoon kihlauksesta!

Onnittelut munkin puolestani :slight_smile: Positiivista tänään on se, että olo on huomattavasti vähemmän flunssainen kuin eilen, joten ehkäpä sitä huomenna jo pääsee duuniin takasin. Ilmeisesti tästä mun superfoodi-hörhöilystä on jotain hyötyäkin kun eilen tuli tankattua inkivääriä, mustikoita, chlorellaa, limeä ja muuta vitamiinipitoista kitusiin ihan urakalla :unamused: :sunglasses: