Positiivista tänään?

Positiivista nyt: Päivän eka rööki ja ai helskutti ku maistuu hyvälle :slight_smile:

Hyvä ko muistutit, täytyy mennä ostaa tupakkiiiiii

Selevä.

aaahh…rentoutuminen…huomenna luonnonhelmaan, metsän siimekseen saunoo ja kalastelee.kesä!

Kuosi on sopivan letkee, koht meen nukkumaan makuupussissa riippumattoon ja nukahdan luonnon ääniin. Ihanaa olla mökillä ja pohdiskella omassa rauhassa kaikkee paskaa mitä päähän kertyny antaa niitten tulla ulos ja ottaa vastaan, vihdoin pää alkaa pelaa :sunglasses:

Joku ku tai jokin nousee päähäni,hmm. :astonished:
mitä nämä ovat??

finnejä?
sarvet :smiling_imp: ?

^Ei kumpiakaa.

Tänää on ollu ehkä tän vuoden paras päivä, ihan letkeesti menny ilman mitää ylinmääräst stressii.

Positiivista tänään… Hmm… Seksi. :smiley:

Yliarvostettua. :smiley: Sain viimeks synttäreillä musta tuntuu muutenkin et mä oon koko ikäni sinkku… Kävin äsken
juoksulenkillä ja heti sen jälkeen suihkuun. Karis synkkyys heti. Liikunnan parantava voima.

Seksi oli positiivista ku edelliskerrasta oli ainakin viikkojo viikko ja se on pitkä aika.

no kyllähän totuus on et hyvä seksi on ihanaa-etkö sä sit tykkää?

Lähinnä et pääsin kotiin ja et päätä ei särje niin paljon että laatta lentää…

minne meinasit suunnata lomalla?kotisivuja sulla?

mullei oo galtsussa mitään.mutta mesetän kyllä.laita oso jos tahot

Sain laskut ja velat kuitattua.

Jos nyt multa kysyit niin tottakai tykkään seksistä mut mä saan myös siitä kiksit että mä en harrasta seksiä enkä seurustele. Siis mä saan oikeesti siitä kiksit, siks mä en seurustele ollenkaan. Mä saan myös siitä kiksit että mä oon köyhä, kuhan vaan pystyy laittamaan kaikkee kivaa ruokaa niin se riittää.

Niin positiivista tänään… Aamulla kävin Jumalanpalveluksessa siellä sattu olemaan konfirmaatio ja oli poikkeuksellisen paljon ihmisiä. Sit laitoin superhyvää kalakeittoo ja kävin kaatosateessa juoksulenkillä, heti perään suihkuun tuli loistava fiilis. Nyt vuokrasin jonkun leffan… pitääpä mennä kattomaan. Kirjotin tänkin kaks kertaa mikä vittu tätä plinkkiä vaivaa. :unamused:

Ollu kokopäivän selvinpäin. Ei tehny ees tiukkaa…

Ja eilen lyheni hiukset 15cm, oli päässy venähtää yli puolen selän,ei o enää nii hippimäinen olo, nyt on silleen et saa just ja just ponnaril letin kii. Yli huomen vois värjätä taas.

vaikutat tosi mielenkiintoselta.sun kans vois joskus jutella meseskin…

hienoa että pystyy olee selvinkinpäin.