Positiivista tänään?

Joo,välil se vaa tuntuu et ahistaa enemmän jos ottaa jotain…ihme juttu, selvinpäisyydes vituttaa vaa sit se ku illal ku pitäs käydä nukkumaa ni ei tu mitää. Taidanpa siis kohta hipsiä ottaan nukahtamislääkkeen.

Jumalauta jätkät ette usko mite vitutti lähtee äkse tonne ulos ku 30mg zolpideemii vaikuttaa mut oli härön siistii ihan ku oois humalas ollu. usvaa siel ainaki oli. nyt ei tarvi koiraa heti aamust viiä joten koht nappaan läjän opamoxei,rivoi,ehkä stellanki ja nukun piiitkään,kunnes koira minut herättää :smiley:

Lukuunottamatta rahapulaa ja yhen vihamiehen tappouhkauksia ja muuta normipaskaa oon pitkästä aikaa melkosen onnellinen.

Sain sätkätopan tos matkal ku vein koiran,ja röökit oliki loppu,pelastut,nyt poltan tän ja nukkuu.

Kun täällä nyt on tosta seksistä ollut puhetta, niin sain minäkin sitä, mutta ei ollut hyvää. Mutta sain maailman parhaan suudelman. <3

Ei me ton elämäni rakkauden kans olla viel ees tarvittu seksiä, tullu tarpeeks hyvät kiksit jo siitä et kiehnätää ja halipusutellaa ja jutellaa henkeviä, mut kattoo ny jos josai välis tapahtus muutaki kivaa :smiling_imp:

Joo elikkäs sosku olikii tehny 2kk päätöksen kerralla mun pyynnöstä ku kirjotin tähä edellisee hakemukseen et en jaksa koko aja ravata siel, noi ei siin mitää iha kiva juttu, kerranki näin päin et soskust kuulee jotain positiivist. Tosin siinä sitte lopussa sanottiin et jos mul tulee enne syyskuuta jotain tuloja mitkä si näkyy tiliottees ni ne perii noi takas, mut onneks mä en o niin tyhmä et pyörittäsin mitää rahoja mun tilin kautta, paitsi oha mmul tietty toinen tili mist sosku ei tiiä :slight_smile: kakkostili tai jotain…aina pitää taktikoida. otan sen mikä mulle kuuluu joka virastosta. ei ne sitä tyrkytä, pitää osata pyyttää!

Ehkä mä annan vaan sellasen kuvan itsestäni mä saatan todellisuudessa käyttäytyä usein todella tylsästi. Mut hyvä jätkä mä oon… Mut munkin pitää sanoa susta jotain hyvää. Riittääkö että kehun kauniiksi koska näin kuvasi tuolla irl-kuvat ketjussa. Niin mulla ei ole messengeriä enkä ole heti hommaamassa mut voihan sitä plinkissä kirjotella… :slight_smile:

Moottorisaha ja kunnon sisustus INNO!

Tänäänpä on positiivist tunkee niitä vitun nappeja suuhun…hmm…askarruttavat asiat topic kutsuu…

En tunne sanaa positiivinen. Mitä se tarkottaa?

:sunglasses:

ei tarvi välittää töistä pitkään aikaan :smiley: voi vaan valvoa ja kuosittaa no se on jääny vähemmälle nyt lähiaikoina, mitä nyt vähän budhaa :sunglasses:

Mille suutuit?

:sunglasses:

Tänään saan vihdoin ja viimein tietää mun velkojeni todellisen suuruuden, tiiä sit onks se nii positiivist jos siel onki odotettuu pienempi summa, mitä isompi summa, sitä toden näkösemmin mä saan mun luottikset 10v sisää takas, eli saisin velat anteeks :slight_smile: Onneks löysin eilen kaikki ylilääkärin kertomukset et oon vajaakuntonen ja en sovellu sen takia moneen ammattiin, seki vaikuttaa jo mun tuleviin tuloihin, mitä siis koskaa tulee laillisia oleen… toiv siel nyt sit olis se 50 000 e vähintään ni ei tarvis ihmetellä… tosin luulen et summa saattaa olla hiukka pienempi :frowning:

Sit toiseksee tänää on rahaa ja ajattelin mennä samal reissul vähän shoppailee ja lämmin ilma tiedossa joten kyllä tänään on aihetta olla iiloinen. Aissaatana, lupasin frendillekki et bisselle mentäs, se lähtee
vissiin sunnuntain inttii, joten hyväpäivä luvasssa! :stuck_out_tongue:

kirjotin kauppakirjat rivitalon pätkästä, eli ostin ekan oman kämpän…

Nonih, sillä tavalla! Tuuria tupaan.

kitoss valium :laughing: