Positiivista tänään?

No aivan samaha se mulle o mitä ne aattelee ko sanon et “joo tos on joku härveli vuodelta keppi ja kyrpä enkä tie mitä sil tehtii”, mut sitte ko ne menee kaupungintalolle valittaa et teil on paska opas ni sit mua rupee vituttaa. Vaik mul o kyl sellane käsitys et jos tonne jotai isompaa ryhmää on tulos ni se o sit jo kaupungin kans eriksee sovittu ja sinne varmaa tulee joku pätevämpi opas hoitaa homman. Toivottavasti :E

Pääsin lenkille. Reilu tunti reipasta kävelyä.

Hauskaa ku taivas muuttu 5min pilvettömäst kauheeks myrskyks, ukostaa ja salamoi.
Onn sill luontoäiskäl härskit voimat :smiley:

sain tänään lomalääkkeet…:smiley: ja sit hommasin vähän kaikkea tavaraa kaupasta ja noin.sääkin on jees.ja olo.kohta vielä parempi ;D

Ihanan vittumainen olo. Voevoe. Siistii.

Tollai youtubekin näköjään menee jumiin ton uuen playerin myötä.hassua. Juu täällä taas ihan omalla aaltopituudella. Nälkä mutku ei jaksa.

Simpsonit! Subilta! Nyt! Tsiigaa se tai mä tapan mut.? :unamused:

^Noo huh huh. Sähän oot ottanu kunnon talviunet si :slight_smile:

^Nyt oon kateellinen :slight_smile:

Hyvä heitto?

Tuntuu se hyvältä, sen takia, että se on täysin totta, eikä mikään heitto.

Perjantai ja hyvä mieli :—D

No, jos nyt jotain positiivista yritän löytää niin terapiassa nostin kissan pöydälle, mua piinaavan asian menneisyydestä ja terapeutti uhraa muhun 45min. kesälomastaan ens viikolla, tän asian puimiseen.

Lyhyt työpäivä.

Hyvä juttu (kai). Riippuu terapeutista onko. Tärkeintä kai että itsensä kanssa selvittää noi piinaavat jutut, terapeutti voi olla siinä apuna jos se osaa kysyä oikeat kysymykset…

löysin lompsasta piripussin, jonka luulin hävittäneeni juhannuksena. toi on kyllä vaihtanut väriä hieman. se on vaaleenruskeeta. onkohan tolla mitään väliä?

oli hyvät jamisessiot :slight_smile:

Avaan just illan ekan siiderin…oottelen ystäviä tänne miun kotikoloon myöhemmin iltasel, nyt vaan hetki itelle juoman kans :smiley:

Voipi olla että tulee kiva myöhäis-ilta :mrgreen: onhan perjantai… :laughing:

…vai onko muuten…? :smiley: :smiley:

myöhäis-iltaa ootellessa :smiley: :smiley:

Juu,olo on nytkin jopa siedettävä,melkein jopa hyvä! Hyvää kannattaa odottaa :smiley: