Positiivista tänään?

Heräsin kerranki virkeenä, ei tarvinnu maata tuntia odottamas et olo käy nii sietämättömäks et pakko nousta ja hamuilla ryynipurkkia kouraa. Ja muutenki iha siedettävä olo vaikka toistaseks en o mitää ottanu.

aivan helvetin hyvät tipit. ja vielä keskellä viikkoa. hullut ihmiset.

Sehän on niitten kohokohta, grande finale, elämän tarkoitus. :smiley: itikka elää muutenki vaan vuorokauden, jos ei saa imettyy verta.

Ja jos saa niin ei elä edes sitä vuorokautta. Ei mitään järkeä. :unamused:

Mut tuleehan siinä varmaan parempi mieli ku se päämäärä on saavutettu.

Mä lähdin tänään aikaisin duunista ja sanoin etten enää mee takaisin! Vähän tuli olo että mitäs vittua mä oikein teen ku ei oo toista työtä tarjolla ennen elokuuta… Mutta enemmän on kyllä voittaja olo! Oon hautonu tota jo tovin. EI ENÄÄ KOSKAAN PUHELINMYYNTIÄ, EI ENÄÄ KOSKAAN

hahaa, heräsin tänään ku lehtimyyjä soitti ja yritti valittuja paloja kaupitella. :imp:

Mä soittelin yrityksille enkä yksityisille, jos mahdollista niin vielä vittumaisempaa :smiley:

Mut herätti posteljooni joka toi pakettia ENNEN YHDEKSÄÄ AAMULLA! joku roti sentään… :imp:

Sain respat uusittua ja haettua täyden lastin Stellaa. Aurinkokin paistaa, perkele.

Mä sain kans stellaa, mut vaan 60, ku ei mul ollu sadan respaa uusittavaks jä lääkäri oli uus. No pää asia et sain ees jonki verran, mut ens kerral pitää kyl saada ruinattuu sata.

Mulle o suht lyhyen ajan sisäl kirjotettu tk:sta kahesti tsolpideemirespa (tosin vaa 20kpl) mut ei se paska enää futaa, koko paketin voi rätkii menee eikä mitää iloo :frowning:

Hyvä ruoka,parempi mieli :slight_smile:

Olen ollut puoli vuotta vetämättä huumeita.

En tunne tapausta,mitä oot vetänny ja kuin kauan,mut toivotan silti onnittelut sulle raittiudesta,
se on omaki tavote täs lähi tulevaisuudessa.

Sanoo hän. :slight_smile:

Paino nousus (pirinvetämine vähä lipsunu viime aikoina vaikkei ny mitenkää huolestuttavis määrin mut ko vähäki tuppaa olee liikaa), pakastimes o lakritsijäätelöö, uunis kananugetteja, pöydällä pari isoo karhutölkkiä (tosin vaan pari mut ompaha ees jotai). Ja bentsoja o menny iha olematon määrä, joskus aamulla töihi mennes otin varmuude vuoks yhe rivan muttei o sen jälkee tarvinnu, enkä eilenkää tainnu illal/yöl ottaa ollenkaa.

^hyvält kuulostaa, stuff!

Kuin menee museossa?

Iha hyvi toistaseks, paitti vitun kylmä siel tulee välii ko mitn kunno lämmitystä ole, asiakkaista selviän yleensä iha vaa rahastamal ja vetäytymäl sit johki nurkkaa odottelee et ne kiertelee ja häipyy. Kauhulla vaan odotan sitä päivää et sinne tulee joku 20-40 hengen ryhmä (aiempie vuosie tietoja selates totesin et sellastaki tapahtuu) ja vaatii multa opastetun kierroksen saatika sit että jotai ulkomaalaisia tulis ko en o niitä kaiken parhaita selostaa englanniks jotai rautakauden aikaste romujen käyttötarkotusta ko en osais suomekskaa sitä tehä :E

Oho… No. aattele vaan et ihmisii ne on ne asiakkaatki ja ne kyl ymmärtää jos ei ihan nappiin mee. Voitat ne puolelles luonteisella charmillas! Niin ja villasukat jalkaan ja teekuppi käteen.