Positiivista tänään?

ne on lintujen ruokaa, ja mitä olisi kesä ilman mustarastaan laulua.

jos ne imee siks että niil vois olla menkat?

Joo mutta miks niiden pitää imeä verta? Sit ne vaan räjähtää kun ne on täynnä.

kts edellinen viestini

tai jospa ne imee siks et niil on menkat

Niinno en tiedä. Kyllähän mäkin joskus puren ihmisiä, oli menkat tai ei…

Nukkusin yli 12 tuntii :astonished:

Tän kaiken paniikkihaahuilun keskellä mä odotan viikonloppua, kun menen äidin luo jossa nään siskonpojan. Sillä pikku-ukolla on kuulemma ikävä mua, vaikka se ei sanoin osaa sitä ilmastakaan. :slight_smile:

Pääsin hammaslääkäriin ja kaameet tuskat saatu kuriin, nappia naamaan ja elämä hymyilee taasen ees vähäsen auvoisemmin :smiley:

terhakasta tulee mieleen vaan ja ainoastaan rinnat. :smiley:

^ Mitä pienemmät, sitä terhakammat, eivät valu alas iän myötä. Jotain hyötyä siitä pienuudestakin.

Eipä ny nii erikoisen paska olo olekaa vaik on valvonu turhan paljo, jotenki lämmin fiilis ja vois ehki tulla jopa notkuntynkää ko viittis mennä petii mut empä kuitenkaa viitti. Ja sain syötyä jonku kanasalaati jee.

Mukava kuosi. Töissäki tapahtu jotain… ei tarttenu pyörii kädes taskussa, kulu aika nopeesti.

Kyllä niistäkin tulee teepussit…mut kai se on parempi kun jauhosäkit. :neutral_face:

Riippuu siitäki imettääkö joskus vai ei. Mieluummin en…

Niin kai. Mut mä ainakin imetän, jos lapsia saan. Kyl ne teepussit voi sit keräillä sinne topattuihin rintsikoihin.

Joos iis tietty jos saa lapsii ni sitten, että saavat kunnon pipisuojan. Heh, etkös sä niitä teepusseeja käytä useemman kerran yhtä, sulla on enemmän siis mitä keräillä!

Joo, hyvä huomio :laughing: :laughing: :laughing:

…Ja ne teet oot lypsänny pusseistas teekuppiin, ‘kuppiin’?.. :astonished: Nyt meni sekavaks.

Vois ruveta jo nyt kerään niin sais joskus kunnon (teepussi)hinkit.