Positiivista tänään?

Joo. On juhannus. Otetaha rennosti. Paita pois ja kattovalo päälle.

joo, meni sit nukkuessa juhannus… alettiin tinttaamaan puolenpäivän aikoihin joten yllättäen tipahdin ennen puoltayötä eilen, ja nyt sit hereillä. jep jep :mrgreen: positiivista on se, ettei oo älytön darra (vielä) ja olen hengissä kaikesta spedeilystä huolimatta.

Hienoa. Ei krapulaa, yksin ja sekasi. Täydellistä!

24h olut?

Positiivista… hmm, ainakin eilisillan/viime yön positiivinen ensitutustuminen happoon. Sain jäsenneltyä ajatuksenjuoksun melkoisen kuntoon, ja mikä parasta, on viinaksia kaipaamaton olo.

Lisäksi mulla on nätti, ymmärtävä ja huomaavainen tyttönen tässä seurana.

Se, että olen ollut rehellinen, on myös positiivista. Ei tarvitse salailla mitään tai esittää jotakuta muuta.

Vietin selvän juhannuksen! Luonnon helmassa mukavassa myös selvässä seurassa. Syötiin, saunottiin, grillattiin, käveltiin pitkin pellon pientareita ja pelattiin aliasta. Mökki oli myös aivan ihana!

:smiley:

Ainoa miinus oli fucking hyttyset. Oon niin syoty kun vaan olla voi. En olis pystynyt siellä enää olemaan. Välillä tekis mieli tappaa ittensä kun kutisee niin perkeleesti.
En tajuu miks ne rakastaa mua niin paljon. Muilla ei ollut normaalia suurempia ongelmia. Olen aneeminen yksilö, mulla on huonoa verta, se ei kelpaa edes verenluovutukseen. Mutta ihanat hyttyset imi musta verta varmaan litrakaupalla ja nyt kärsin varmaan verenhukasta.
Ainiin mut tää oli positiivista ketju. Ei voi mitään.

Kävin myös tänään poliisisedällä “kuuluisteluissa” Auroran psy. päivystyksen “hoitovirheestä”. Niillä on kuulemma ollut jatkuvasti ongelmia niiden kanssa, kun ne käännyttää sairaita ihmisiä sieltä pois ja mun parin kuukauden takaiseen tapahtumaan ne nyt sit tarttu ja yrittää tehdä asialle jotain. Toivottavasti jatkossa ihmiset eivät joudu kokemaan samaa mitä esim. minä sillon koin…

:sunglasses:

Nonii onhan niitä muuallakin ollu. :smiley:

Mulle jäi kans hyvä mieli kun tuli oltua luonnon helmassa jonkin verran tuossa jussina. Lauantaina kukkaniityillä, ja joku aamuöinen vaellus Lanun puistossa myös. Ihan jees. Vaan nuo hyttyset verotti mun verivarastoja kans aika lailla, onneksi allergialääkkeet poistaa kutinaa. Jepjep. Viikon päästä synttärit, huokaus sentään… Ei jaksais juoda enää.

hetken aikaa sai jopa nukuttua ja kulta odottaa sängys

Mahtava ilta kaverin kanssa, viinaa ja musiikkia. Ainoo miinus tää krapula, mut nyt oli ainakin sen arvosta.

Tein sen saatana! olin iltaa asti selvillä vesillä,tiukkaa kyll teki :unamused:

mut anyway loppu hyvin kaikki hyvin,palikka kiittää ja kuittaa (kumartaa),vai mikä se oli :sunglasses:

Tiskaaminen… :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

^Toi selvinpäisyys on kyl aika sairraankiwaa,joku sanoo jotain ja heti itel suurinpiirtei kilahtaa ja pamauttaa turpaa… ei kukaa uskalla vittuilla ainaka.se on positiivist!

^Päivä päivältä se helpottaa ku on selvinpäin. ainaki itel ku pitää ain sillotällö muutamii välipäivii ni eka on sellai kilari itkupotkuraiwari päivä,tokan päivän jo helpottaa,ainaki yhen pykälän :slight_smile:

^Nonii hyvä näin. Ite harjottelen näin aluks olla jokapäivä iltaa asti selvistipäin ja sit illal palkitsen itteni joko rauhottaval tai toisel. Onse näinki parempi ku aamusta iltaa nappi&hatsi linjaa mitä täs ny on ollu kuviois pidemmän aikaa. päivä kerrallaa.mm. :astonished:

Tjoo mäkin tein radikaalin ratkasuni ja skippasin osan synttärijuomisista, eli meenki mutsin luo pariks yöks sen sijaan et lähtisin Lahteen dokaan jo perjantaina. Sit sunnuntaina teen mitä teen, mutta juoda en aio sitä ennen.

Alkaa kyllästyttää taas tää jatkuva dokaaminen, ne turhat päivät ainakin… Ihan ok jos juon sillon kun on oikeesti kivaa tai jotain ‘syytä’ juoda mut ne kaikki typerät darran korjaamiset ja tylsyyteen tai paniikkiin ryyppäämiset sais jo vähitellen loppua kun se kerta pistää mut niin huonoon kuntoon. Ja se rahanmeno, huhhu…

Eiliset subuilut jättivät hyvän olon täksikin päiväksi. Nyt vaikuttaa pari kaljaa Ja vähän oxamiinia.

Telkasta tulee nättejä japanilaisia. :sunglasses:

Joo perun aikasemmat puheeni, oon vaan liian kaupunkilainen…Tai sitten hyttyset on vaan liian maalaisia. Tyhmiä ne ainakin on, syövät ittensä hengiltä. En tajua hyttysten funktiota.