Piriä suoneen vai nenään?

Ei suoneen eikä nenään vaan vessanpönttöön se kannattaa vetää!
No toi oli mun mielipide mut jokainen vetäköön mihin haluu ja mitä haluu ainaki niin kauan kun se on haluumisesta kiinni.

Suoneenhan se pore aina meni, nyt on vaikea uskoa sen touhun enää alkavan…

Mjaa… Piikki on mun tapa vetää kaikki mitä sillä kannattaa vetää. Silti, mulle ainaki on tuo neula muuttunut vaan inhottavammaksi ja inhottavammaksi. Sitä toivoo, että vois jotenki muulla tavalla. Oman kokemuksen perusteella: Tarpeeksi kauan kun rännää nih piikkikoukku lähtee. Kolme varttia vessassa kiroilemassa ja hiha tohjona. YÄK. Eikä se vaikutusaika kovin paljon lyhene. Pitää vaan ottaa kunnon vedot kerralla. Yritän välttää singeriä; Ei tarvis lyödä tasoittavia yhtenään. Rännään, mutta en pidä siitä yhtään. Vaihtaisin piikin johonki muuhun heti, mutta kun pitää saada heti. Nessu ei onnistu mitenkään kun tohjona on …Olipas ympäripyöreää… Muistan kyllä piikkikoukun ja tää edellämainittu ei ole sitä.

mä en kyl oo koskaan ollu piikkikoukussa, vedän vaan pirit piikillä, ja neki vaan sen takia, että pidän eniten tavasta millä se toimii hihaan lyötynä. ikinä ei myöskään oo ollu ongelmia sen lyömisen kanssa, vaikka sitäkin on kuitenkin harrastettu päivittäin vuosia. koskaan en oo näyttäny neulatyynyltä ja vaan kerran oon lyöny ohi - sekin johtu vaan siitä ku olin niin kännissä enkä välittäny siitä vaikka tiesin että suoni lähti alta pois. eikä sitä sillonka menny ohi ku muutama viiva.

Mul on kyl sellanen fiilis et kakky on menny sittenkin ottaa suoneen ja ei enää kerkee kirjotella ku on niin vauhdissa.

Ikinä en oo ottanu ja kaiken ton lukemani perusteella ainoo jota vois ees kokeilla on pommi. Tunnen liian monta Piripäätä et ajatuskin piikistä alkaa kuvottaa. Tosin jotenkin toi piikkihomma saa mut uteliaaksi, vaikka piikkikoukku-kaverit sanoo mulle et pysy siinä Luomu tuotteessa.

Ehkä jonain päivänä tuun valinnan eteen jos on Oravanpyörä vai muuten vaan paska elämä.

Sääli jos näin on, mutta aika oletettavaa varmaan…

Minä olin vielä kaksi vuotta sitten niin kovassa piikkikoukussa että kuusi kertaa päivässä piti saada vedot. Subua siis. nykyään kerta-kaksi päivässä riittää. Olen kyllästynyt rännäämiseen niin raskaasti jo kauan sitten, enkä nauti siitä yhtään, kuten en nauti vaikutuksestakaan. Terveenähän tässä vaan pysytellään. Mutta nokkiin siirtyminen on mahdotonta. Lopettaminen pitää tapahtua mulla lopettamalla aine ja piikittäminen yhtäaikaa.
t.KH

älä hei ikinää tee sitä paskaa itsellesi että piikkiin kosket. se on helvetti. sä voit jäädä siitä yhdestä kiinni siihen niinkuin minulle kävi. se on jotain tappavaa sen jälkeen. yrittää olla ilman. oot niin kipee ettet usko ja pääs huutaa fiksii tauotta.

tee palvelus itsellesi. pysy erossa piikistä. itse maksaisin mitä vain jos voisin palata ajassa taaksepäin ja perua tekoni…

voimia kaikille

Yhdyn edelliseen. Tää on mukava tapa ottaa :sunglasses:

No hyi, pommi tahtoo lentää ulos heti ja nokitus vasta oksettavaa onki :angry:

Mitehä sä sen pommis väsäät jos se meinaa räjähtää ulos ? :slight_smile:
Rizlaan vaa ja nielasu nii luulis et on ja pysyy mahas.

ps. Mut kuitenki suoneen meni kaikki oravaa pienemmät… toivottavasti ei enää sitä koskaan. Ei tunnu kyl hyvältä nenäs piri ku valuu kurkkuu… :<

Iha vaa rizlaa kääräsen mut maistaahaistaa sen paskan siitä ja muutenkaa toi minkää muun ku ruuan tai kaljan nieleskelemine oikee innosta, huumeille ja elintarvikkeille o iha omat jumalan luomat sijoituspaikkansa ihmisvartalos kyllä eikä niitä sovi sotkeman.

yleensä Roskiin,mut jos kammo himo ni Klyyviin…Eiiii ,IV -KÄYTTÖÄ! :smiling_imp: :imp: :arrow_right:

Tutkiskelen teidän narkki elämää…Hyii,ite oon metadooni hoidos… :smiley: ja oon tyytyväinen elämään…Elämää laillisin huumein … jee
Thc,LAILLISEKSI MUILEKIN KUIN MEILLE LAILLISTETUILLE NAROMAANEILLE joka valitettavasti olen… :unamused:

joo,ennen elin heroiinistä…Nyt metadonista…Kumpi on sinusta parempi vaihto ehto! :laughing: narkkaaminen vai Laillistettu huumeenkäyttäjä?
Itse olen mielummin laillistettu…T:ano hampuusi!
hamppufoorumin vierailia… ;D
kyllä se on sivu…Täällä vaan kysellään ja ei tiedetä roinasta mitään…
No joo,oon 42v.stara ja,on jo jotain elämää,ollu Amserdamista alkaen…Asuin 2.½v Damissa…se opetti elämää!!!No vanha vieläkin jaksaa… :smiley: :sunglasses: Nyt Jointille! Se on huume joka oli 4000vuotta lääke kunnes tuli huumeeksi nyt ollut 50v huume,ja viina on sen kanssa samalla sivulla ja samaksi luokiteltu,HUUME!..Kyllä viina tappaa/tapattaa enemmän kuin muu HUUME…montako tappoa esm:on tehty pelkästään THC päissä!!!Tilalstollisesti…EI YHTÄÄN!!!
MIETTIKÄÄ…JA KOVAT AINEET SAA KYTÄT VAAN LIIKKEELLE…EI KIITOS,NIITÄ!:slight_smile:

sara lara heittää nyt kyllä sellasta settiä että paatuneinkin kannabiksen vastustaja nöyrtyy… :smiley:

Pääasiassa pommina menee ja on aina mennytkin itsellä piri, joskus nenään. Never ei oo menny hihaan vaikka yli 10v on tullut välil enemmän, välil vähemmän vedettyä. Myös pupre menee nokan kautta. Ja muut sitte massuun :smiley:

vedä pommina toimii lähes samoin ku töötti!!itte eka kertakin hihaan
tulu suora koukku kuvittelee vaan ettei toimi muuten!vedin itte monta vuotta päivittäin hihaan.nyt menny pari vuotta ehkä
viidellä pommilla jotenka suosittelen pommitusta mieluummin…!

“Hurjassa nuoruudeessa” meni melkein kaikki roipe hihaan, mut nykyään ihan vaan nasaalisesti (amfetamiini)

Pirihän on ihan eri huume hihaan kun nokkaa tai pommina mutta en todellakaan suosittele hihaan heittämistä, itse ehkä pahemmin koukussa piikkiin kuin piriin… ;E

Sama juttu on meikäläiselläkin.

Olin aluksi viikonloppukäyttäjä ja siitä rytmistä on tullut sitten pidettyä kiinni. Eli 2-3 päivän putki, kerran viikossa, melkein 10v. ajan. Annosten koko on tosin vaihdellut vuosien saatossa melkoisesti.

Vaikea sanoa milloin siihen oikeastaan koukahdin, luultavasti siinä vaiheessa kun olin noin vuoden verran käyttänyt. Nousut siitä katosin nasaalisella käyttötavalla viimeistään parissa vuodessa, mutta en oikeastaan kovia nousuja koskaan oikeastaan hakenutkaan. Mieluummin sekoitan pirin vaikka appelsiinimehuun ja nautin vatsan kautta, niin että saan mahd. tasaisena jatkuvan vaikutuksen.

Kun sattuu löytymään pääasiallisesti metaa sisältävää tavaraa, niin se on minulle sitä suurinta herkkua. Se nautitaan ehdottomasti mahan kautta, sopivan kokoisina kerta-annoksina. Siinä kun parasta on just ne hitaan nousun mukanaan tuomat pienet kivat vaikutukset :wink:

Olen kyllä tasaisesti vähentänyt pöhkiksen käyttöä, mutta ilmeisesti mulla on siihen kuitenkin joku kova psyykkinen riippuvuus. Viikottainen rytmi on mennyt niin luihin ja ytimiin, että mun on pakko saada sitä kerran viikossa. Muuten mun maailma kaatuu :open_mouth:

Epätoivoisissa tilanteissa olen ollut vajaan kuukaudenkin ilman, mutta sen kyllä huomaa itsekin. Joku päänsisäinen ääni muistuttaa mulle noin 10min välein että “Voi hitsi, olispa nyt piriä” :imp: :smiling_imp: :imp:

Onko tiedossa miten tästä koukusta pääse irti, paitsi muuttamalla autiolle saarelle asumaan :question: