En jaksa lukee koko topiccii.Olen klyyvari ihmisiä.Mulla on se tykittämis kammo ollu jo ihan snadista asti.Ja sit mie diggaan kun snuru alkaa valuun pitkin putkii.Se tuntuu hyvältä.Ja mitä ärpäkempää slitrsii sen parempi.
Koko yön kun olen tässä hartaasti istunut on kyseinen topicci hyppiny silmille ja aiheuttanut vastustamattoman halun vastata kysymykseenEt livauta ne slivakat hivakkaas.
Minä vetelin piriä neljä vuotta nokkaan silleen säännöllisen epä sännöollisesti, maksimissaan 4kk taukoa.
Sen jälkeen kun sitä eka kertaa suoneen laitettiin ei se ole muualle maistunut.
Ponttini:
tunnistaa heti laadun
toimii puhtaammin, vähemmän sivuvaikutuksia
uskomattoman “jännää” testata uutta vauhtierää kun ei ikinä tidä mitä se on.
todella jännää jo pelkästään rännääminen = kiksit (piikkihimo)
Nokittaminen ei yksinkertaisesti anna oloja kun se maku on niin hirveä.
No pommina toimii tasasemmin ja pidempään mutta se on sellaista venailua sitte. Kerran ränekseen aina ränekseen.
Minä olen ainakin sitä riskiryhmää.
Vinkki: Vanhalla keskustelualueella on Saunan Kysy asiantuntijalta -palstalla kysymyksiä ja vastauksia suonensisäisestä käytöstä. Valitse ylhäältä “Näytä kaikki aiheet”.
Miten piri toimii parhaiten?
Nokittamalla,juomalla vai ‘pommina’?
itse mieluiten joisin eli sekoittaa johonkin mehuun/veteen mutta onko siinä sitten jotain eroja vaikutuksissa?
nokittamalla taitaa vaikutus alkaa 5-10 minuutissa ja loppua noin 2-4 tunnissa toisinkuin juomalla kestää 40-60 min ja loppuu 5- 9? Jos jaksat kerro kaikista kolmesta tavasta
Ite sillon pikkupoikana join aina ja kyllä se toimi moitteetta, mut sitte tuli se kaunis päivä ku isot pojat anto mun piikillä leikkiä ni paluuta ei o ollu. Eikä o kyl ikäväkää.
Tää on musta hyvä topic.Musta pirin kurkkuun valuminen ei ole ollenkaan inhottavaa,koska silloin tiedän että se alkaa toimimaan kunnolla,kun sitä sinne kurkkuun valuu.
Itse olen myös miettinyt tässä viime-viikkoina rännäämistä,mutta pitäis vetää yksin koska kaikki piikki-nistit,ketä meidän porukois häärii ei todellaakaan hyväksyis sitä aluksi.Itse ovat sanoneet että jos piikkiä menen kysymään,niin turpaan tulee ja tiedän sen verran itsestäni että överikshän se menis ja sit on viel yks hyvä syy olla rännäämättä,nimittäin ne “oikeat” kaverit,mitkä eivät rännäämistä hyväksy mutta muut käyttötavat ja huumeet kyllä,vaikka itse eivät huumeita käytä.Joka-ikinen ystävä noista selvistelijöistä on sanonut,että jos aloitat tykittämisen niin se on yhteydet poikki samantien.
Mun mielestä nokittaminen,pommi tai esim.pirikahvit on ne paremmat vaihtoehdot,mut kyl se pistää miettimään tota tökkimistä,jos jengi ympärillä tykittää.Mut parempi ois et ei vetäis ollenkaan.
Emt, minusta se ei ole epämiellyttävää edes tuntemuksena yleensä.
Mitä aiheeseen tulee niin ihan yleisenä periaatepäätöksenä en aio rännätä yhtään mitään ollenkaan ikinä eikä aihe houkuttele ollenkaan. Mahdollinen piikkiriippuvuus ja tieto siitä että aine toimisi vahvemmin ja täydellisemmin eli myös addiktoivammin (viihdekäyttöä siis omani ja sellaisena sen aion pitääkin) eivät houkuttele.
jep. ja yleensä vähän “helpottaa” olo ku alkoholi laajentaa verisuonia, joten pirin paksuuntama musta möhnä kulkee niissä paremmin…
jos oikeen rupeet ryyppään, ni se on lähinnä suht pointless, koska se piri estää sitä alkoholia nousemasta päähän. mut sit taas ku pirin vaikutus loppuu, ni viinat pärähtää päähän, ja luultavasti koet suoraan laskuhumalan/krapulan tai oot ihan überkännissä… heh.